Andrej Saxon customer success

Sukces klienta VIP - linia Andreja Saxona

Skontaktuj się bezpośrednio z Andrejem za pomocą przycisku poniżej.

Harmonogram pracy Andreja

Poniedziałek: 11:00 – 19:00
Wtorek: 7:00 – 15:00
Środa: 11:00 – 19:00
Czwartek: 7:00 – 15:00
Piątek: 7:00 – 15:00

Artykuły powiązane zAndrej
Funkcje grywalizacji mogą zmotywować Twój zespół wsparcia do cięższej i rozsądniejszej pracy. Pozwól swoim agentom zdobywać odznaki i poziomy w miarę upływu czasu.

Grywalizacja w obsłudze klienta

Funkcje grywalizacji mogą zmotywować Twój zespół wsparcia do cięższej i rozsądniejszej pracy. Pozwól swoim agentom zdobywać odznaki i poziomy w miarę upływu czasu.

Bezpłatna wersja próbna LiveAgent dla klientów VIP - linia Michaeli. Połącz się bezpośrednio z Michaelą za pomocą przycisku na tej stronie.

Michaela - LiveAgent

Wsparcie techniczne, o firmie, blog, szablony, kontakt sprzedażowy, demo, subskrypcja, LiveAgent, chatboty, opinie klientów, harmonogram pracy, artykuły powiązane, recenzje telefonów i oprogramowania IVR. Uzyskaj najnowsze informacje o aktualizacjach i zniżkach.

Wypróbuj najlepsze oprogramowanie do śledzenia klientów na rynku. LiveAgent jest konsekwentnie uznawany za najlepsze narzędzie do śledzenia klientów dla małych i średnich firm.

Miej zawsze oko na swoich klientów

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wsparcie techniczne, tłumaczenia, czat na żywo i integrację z Voyced VoIP. Klienci wypowiadają się pozytywnie, zauważając wzrost satysfakcji klientów i szybką reakcję zespołu wsparcia. Oprogramowanie jest łatwe w użyciu i oferuje wiele funkcji, które poprawiają produktywność. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowanym rozwiązaniem, a LiveAgent pomaga w osiąganiu celów biznesowych.

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.

Lepsze narzędzie help desk to lepsza obsługa klienta! Ceny zaczynają się od 15 euro miesięcznie. Rozpocznij 14 dniowy okres próbny. Dostępne modele: SaaS lub on-premise.

Nagrodyi certyfikaty

Softphone’y oferują wiele funkcji, ale mają wady, takie jak zależność od internetu. LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów poprzez różne kanały komunikacji, w tym WhatsApp. Spy Dialer to narzędzie do identyfikacji numerów telefonów.

Migracja z Kustomer? LiveAgent może pomóc Ci obsłużyć wszystko, od e-maili po media społecznościowe i bazę wiedzy. Przeprowadź bezpłatną migrację już dziś.

Migracja Kustomer - LiveAgent

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie do obsługi klienta, oferujące wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Platforma skupia się na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, oferuje integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych oraz wiele funkcji i integracji. Jest doceniana przez zadowolonych klientów i oferuje wsparcie techniczne.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x