Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

E-mail z podziękowaniem

Czym są e-maile z uznaniem klientów i dlaczego je wysyłać?

Wiadomości e-mail z podziękowaniami dla klientów są wykorzystywane strategicznie przez firmy do wzmacniania osobistych relacji z klientami i uczłowieczania ich marki. Dobrze skonstruowany, spersonalizowany e-mail z uznaniem (e-mail uzupełniający) wysłany w odpowiednim momencie ma prawie taki sam wpływ, jak osobiste podziękowanie klientowi. To naprawdę może przejść długą drogę w tworzeniu pozytywnego doświadczenia klienta i postrzegania marki.

Kiedy wysłać e-mail z uznaniem klienta?

Zdecydowanie nie ma złego czasu, aby podziękować klientom i okazać uznanie. Ale pewne czasy i okazje naturalnie wydawałyby się bardziej odpowiednie. E-maile z podziękowaniami niekoniecznie powinny być wysyłane tylko wtedy, gdy klienci coś kupią. Jeśli korzystasz z platformy do automatyzacji e-mail marketingu, e-maile z uznaniem mogą być wyzwalane na podstawie różnych działań użytkownika.

Ten e-mail uzupełniający można wysłać:

  • podczas świąt sezonowych, takich jak; Boże Narodzenie, Walentynki lub Święto Dziękczynienia
  • na urodziny klientów
  • w rocznicę klienta
  • lojalnym klientom po osiągnięciu kamieni milowych firmy
  • po pierwszym zakupie lub ponownym zakupie
  • po opiniach, recenzjach lub referencjach
  • dziękując klientom za polecenia
  • kiedy potencjalni klienci rejestrują się/dołączają/zostają członkiem
  • do subskrybentów newslettera
  • do uczestników wydarzenia lub webinaru

Jak napisać e-mail z podziękowaniem: 10 kroków do naśladowania

Pisząc wiadomość e-mail z podziękowaniem, rozważ następujące 10 kroków, aby była ona trafna i skuteczna. Te kroki można ogólnie zastosować również w przypadku dalszych wiadomości e-mail.

1. Pomyśl o najlepszym temacie

Wiersze tematu są uważane za ważne, ponieważ często mogą wpływać na to, czy odbiorca rzeczywiście otworzy wiadomość e-mail. Raport Retention Science wykazał, że Wiersze tematu zawierające od 6 do 10 słów zapewniają najwyższy wskaźnik otwarć. Zachowując rozsądną długość, upewnij się, że temat jest chwytliwy i kreatywny, a nie zwykłe „Dziękuję”.

2. Zacznij od prawidłowego powitania

Właściwe powitanie nadaje ton całej wiadomości. Jeśli znasz odbiorcę, możesz rozpocząć wiadomość od „Cześć…” lub „Szanowni Państwo…”. Jeśli wiadomość jest raczej nieformalna, zwracaj się do odbiorcy po imieniu. W przeciwnym razie zwróć się do odbiorcy jako „Pan”. lub „Pani.”, po którym następuje ich nazwisko.

3. Wyraź uznanie i podawaj szczegóły

Przejdź od razu do sedna i określ dokładnie, za co im dziękujesz. Przekaz powinien polegać na docenieniu klienta. Unikaj promocji swojej firmy, chyba że dostarczasz treści edukacyjne, ofertę specjalną lub coś innego wartościowego.

4. Uczłowieczaj przekaz

Spraw, aby wiadomość brzmiała jak najbardziej ludzka. Rozważ zaadresowanie e-maila od prawdziwej osoby w Twojej firmie zamiast ogólnego i zbyt powszechnego adresu „Brak odpowiedzi”. Innym sposobem uczłowieczenia wiadomości jest użycie emotikonów, jeśli to konieczne.

5. Dodaj trochę personalizacji

Spersonalizowane e-maile mają wyższy wskaźnik zaangażowania. W rzeczywistości badania wykazały, że e-maile ze spersonalizowanymi tematami to 26% bardziej prawdopodobne, że zostaną otwarte  niż te bez. Możesz także spersonalizować wiadomość, dodając więcej szczegółów na temat tego, za co jesteś wdzięczny.

6. Utrzymuj przyjazny, ale profesjonalny ton

W zależności od odbiorców, chociaż pisanie w nieco nieformalny sposób i używanie humoru może być całkiem do przyjęcia, nadal konieczne jest zachowanie ogólnego profesjonalnego tonu, co oznacza brak slangu i kolokwializmu.

7. Spójrz w przyszłość

Zapobiegaj jednostronności przekazu, dając klientom szansę na kontynuowanie rozmowy i informując ich, że Twoje wsparcie jest oddalone o zaledwie kilka kliknięć:

8. Jeszcze raz podziękuj

Gdy skończysz z główną wiadomością, sensowne może być zamknięcie e-maila ostatnią linijką, jeszcze raz dziękując klientowi:

9. Użyj odpowiedniego zamknięcia

Przy wyborze odpowiedniej frazy zamykającej, stopień formalności będzie zależał od odbiorcy. Niektóre z najczęstszych zamknięć odpowiednich dla firmy mogą obejmować: „Z szacunkiem…”, „Z poważaniem…”, „Wszystko pozdrawiam…”, „Pozdrawiam/pozdrawiam…”, „Z wdzięcznością”, „Miłego dnia/weekendu…”.

10. Korekta przed wysłaniem

Zanim klikniesz „Wyślij”, sprawdź całą wiadomość, aby upewnić się, że jest czytana płynnie, przekazuje dokładne znaczenie wyrażania uznania i wdzięczności i nie ma literówek ani żenujących błędów gramatycznych, które mogą zepsuć wrażenie.

Przykłady e-maili z podziękowaniem

Podziękowanie klientowi za zakup

Podziękowanie klientowi za polecenie

Dziękujemy klientowi za jego opinię

Odkrywaj na własną rękę

Wiedza jest ważna, ale tylko w praktyce. Przetestuj wszystko w naszej akademii bezpośrednio w LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego powinieneś używać e-maili z uznaniem klientów?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Wiadomości e-mail z uznaniem klientów są wykorzystywane przez firmy strategicznie w celu wzmocnienia osobistych relacji z klientami i uczłowieczenia ich marki.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak napisać profesjonalnego maila z podziękowaniem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pisząc e-mail z podziękowaniem, zacznij od właściwego tematu i poprawnego powitania. Następnie wyraź uznanie i podawaj konkrety. Upewnij się, że przekaz jest osobisty, przyjazny, ale jednocześnie profesjonalny. Kontynuuj z podziękowaniem i użyj odpowiedniego zamknięcia. Na koniec nie zapomnij sprawdzić przed wysłaniem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiedy wysłać e-mail z uznaniem klienta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zdecydowanie nie ma złego czasu, aby podziękować klientom i okazać uznanie. Ale pewne czasy i okazje naturalnie wydawałyby się bardziej odpowiednie. Na przykład urodziny klientów, w okresie świątecznych lub subskrybentów biuletynów.” } }] }
Wróć do Akademii Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.