Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademia
  • Jak stworzyć tablicę opinii i sugestii

Jak stworzyć tablicę opinii i sugestii

Korzystając z tablicy opinii i sugestii klientów, firmy mogą tworzyć produkty zorientowane na klienta, które lepiej je obsłużą i rozwiążą ich problemy. . To z kolei zwiększa retencję i lojalność klientów, co samo w sobie może zostać wykorzystane do wygenerowania dowodu społecznego, co może wygenerować więcej nowych klientów.

To dosłownie wygrana-wygrana. Ale jak generować użyteczne opinie klientów? Za pośrednictwem tablicy opinii i sugestii. Przyjrzyjmy się, jak je stworzyć.

Obecnie firmy generują więcej informacji zwrotnych od klientów na wiele sposobów, ale większość z nich jest zbyt nieskuteczna.

Weźmy na przykład marketing e-mailowy. Za pośrednictwem poczty e-mail firma może skontaktować się z obecnymi klientami i poprosić ich o odpowiedź na kilka pytań dotyczących ich marki i produktów. Ale ilu klientów naprawdę ma czas – lub energię i chęć – aby to zrobić? Bez zachęt, bardzo mało.

To samo dotyczy formularzy opinii w Twojej witrynie. Chociaż te formularze z pewnością mają potencjał do generowania bardziej użytecznych opinii klientów, często mogą być postrzegane jako odwrócenie uwagi klientów, którzy chcą po prostu zainteresować się dokonaniem zakupu.

Niektóre firmy również podążają drogą dzwonienia do swoich klientów. Ta metoda wymaga jednak dużego wysiłku z Twojej strony. Chociaż niektórzy klienci z pewnością docenią taką interakcję 1:1, może się okazać, że odciąga Cię to od podstawowych aspektów Twojej firmy, nad którymi powinieneś pracować. Dlatego dobrym pomysłem może być praca nad zasięgiem organicznym za pomocą narzędzia do śledzenia SEO. To może się opłacić na dłuższą metę.

Podobnie, jeśli chodzi o monitorowanie kanałów społecznościowych. Chociaż może to być świetny sposób na śledzenie rozmów na temat Twojej marki i odkrycie, co ludzie naprawdę o niej myślą, jest to również bardzo czasochłonne z Twojej strony. Rzeczywiście, social listening wymaga zaangażowania zasobów w monitorowanie i reagowanie na informacje zwrotne.

Nie tylko to, ale kiedy wdrażasz liczne strategie informacji zwrotnych od klientów, tracisz mnóstwo czasu.

Korzyści z forum opinii i sugestii

Przedstawiamy pole opinii i sugestii, inteligentniejszy sposób na generowanie bardziej użytecznych opinii klientów. Mniej wymagające zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów, skrzynka z opiniami i sugestiami to zabawne, interaktywne i niezwykle angażujące forum, które pozwala dowiedzieć się więcej o tym, co Twoi klienci lubią i czego nie lubią w Twojej marce i produktach.

Dodając przycisk opinii do swojej witryny, klienci będą mogli zostawić Ci opinię i przedstawić sugestie. Mogą również głosować na już istniejących jednym kliknięciem, co oznacza, że klienci mogą się ze sobą komunikować. W przeciwieństwie do ankiety, w której nikt nie wie, co mówią inni.

Za każdym razem, gdy klient prześle opinię, zostaniesz powiadomiony za pomocą nowego zgłoszenia. Następnie od Ciebie zależy, czy odpowiesz, czy nie.

Zbierając wszystkie opinie w jednym miejscu, usprawniasz cały proces. Nie ma potrzeby wdrażania różnych strategii informacji zwrotnych – od ankiet, przez rozmowy telefoniczne po social listening – co oznacza, że oszczędzasz mnóstwo czasu. Dzięki temu możesz szybciej rozwijać swój biznes. Wszystko, czego potrzebujesz, to informacje zwrotne i pudełko z sugestiami.

A najlepsze jest to, że możesz sprawić, by Twoja tablica opinii i sugestii odzwierciedlała Twoją markę, dostosowując przyciski. Możesz nawet przesłać własny obraz lub napisać własny kod HTML.

Oto kilka funkcji:

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Wszystkie Twoje zgłoszenia są zebrane w jednym miejscu w inteligentniejszej wersji Twojej skrzynki e-mail.

Zgłoszenia

Pojedyncze zgłoszenie zawiera każdą wiadomość o konkretnym zdarzeniu zgłoszonym przez klienta. Dzięki temu identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jest o wiele łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Automatyczna dystrybucja zgłoszeń

Zdecyduj, kto będzie zarządzał jakimi zgłoszeniami i ile zgłoszeń może obsłużyć każdy agent. Jeśli agent potrzebuje chwili wytchnienia, możesz mu to dać. Jeśli właściciel zgłoszenia wymaga zmiany, możesz to również łatwo zrobić.

Śledzenie czasu

Dowiedz się więcej o tym, ile czasu zajmuje rozwiązanie przeciętnego problemu za pomocą funkcji śledzenia czasu.

Tagi

Z problemami przychodzą tematy wsparcia. Użyj tagów, aby odróżnić ważnych klientów.

Tagi-LiveAgent

Więcej informacji o tej funkcji znajdziesz na LiveAgent — tablica opinii i sugestii.

Wniosek

Wiesz, jak ważna jest informacja zwrotna dla sukcesu Twojej firmy. Instalując i konfigurując tablicę opinii i sugestii, możesz przenieść swój biznes na wyższy poziom znacznie szybciej niż wcześniej. . Poznaj swoich klientów, dowiedz się, jakie są ich największe problemy – a następnie je rozwiąż.

Odkrywaj na własną rękę

Wiedza jest ważna, ale tylko wtedy, gdy jest stosowana w praktyce. Przetestuj wszystko, czego się uczysz w naszej akademii bezpośrednio w LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego Twoja firma powinna mieć tablicę opinii i sugestii?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Firmy mogą tworzyć produkty zorientowane na klienta, które zapewniają lepszą obsługę i rozwiązują ich problemy, korzystając z tablic opinii i sugestii klientów. W zamian zwiększa retencję i lojalność klientów, co generuje dowód społeczny i prowadzi do nowych klientów.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Czy opinie klientów wysyłane pocztą e-mail są skuteczne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Obecnie firmy generują opinie klientów na wiele sposobów, ale większość z nich jest zbyt nieskuteczna. Na przykład informacje zwrotne za pośrednictwem poczty elektronicznej. Firma może dotrzeć do obecnych klientów i poprosić ich o odpowiedź na kilka pytań dotyczących ich marki i produktów. Ale ilu klientów ma czas – lub energię i chęć – aby to zrobić? Bez zachęt, bardzo mało.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaka jest korzyść z dodania przycisku opinii do swojej witryny?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dodając przycisk opinii do swojej witryny, klienci będą mogli zostawić Ci opinię i przedstawić sugestie. Mogą również głosować na już istniejące jednym kliknięciem, co oznacza, że klienci mogą wchodzić ze sobą w interakcję.” } }] }
Wróć do Akademii Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.