Szukasz oprogramowania do zarządzania klientami z większą liczbą narzędzi? LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami w uczciwej cenie.
Możemy zaoferować więcej niż tylko wirtualne centrum telefoniczne. Konta e-mail, najszybszy widżet czatu na żywo, obsługa mediów społecznościowych i Twoja własna baza wiedzy. A to wszystko w przystępnej cenie!
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
LiveAgent oferuje znacznie więcej niż tylko call center. Dzięki kontom e-mail, obsłudze mediów społecznościowych, bazie wiedzy i najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku, Twoja obsługa klienta obejmuje najczęściej używane kanały komunikacji. Zapewnia to klientom pożądaną wygodę w kontekście obsługi klienta.
A to wszystko w rozsądnej cenie. Oferujemy trzy plany cenowe, obejmujące wszystkie funkcje, których możesz potrzebować, aby zapewnić najlepszą obsługę klienta, bez rujnowania swojego budżetu.
Oprócz wszystkich wspaniałych narzędzi i funkcji, LiveAgent zapewnia również opcję utworzenia własnego wirtualnego centrum telefonicznego. Nie jest do tego potrzebny żaden specjalny sprzęt, a konfiguracja jest wykonywana w ciągu kilku minut. Jeśli chcesz, możesz podłączyć przeglądarkę, telefon lub inny sprzęt.
Nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców. LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie!
Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi zaledwie 2,5 sekundy.
Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!
Ponad 180 funkcji ułatwiających i uprzyjemniających pracę.
LiveAgent zapewnia dobrą jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje dostosowane do Twojego działu pomocy.
Obsługa klienta to już nie tylko rozmowy telefoniczne. E-maile, ale głównie media społecznościowe i widżety czatu na żywo na stronach internetowych, to drogi komunikacji dla większości klientów.
LiveAgent posiada wszystkie te funkcje – i dodatkowo, ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie ma żadnego szybszego rozwiązania w tym zakresie.
CallPage dobrze sobie radzi, ale rozumiemy, że możesz chcieć czegoś innego. Uzyskaj więcej narzędzi, funkcji i integracji za mniej! LiveAgent oferuje trzy funkcjonalne plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych opcji, zawsze możesz dokupić osobne funkcje bez płacenia za droższy plan. Spójrz na nasze plany poniżej.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach