Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie pomocy technicznej, które umożliwia agentom obsługę wszystkich zapytań klientów z jednego miejsca. Sekcja "Odwiedzający online" pozwala monitorować aktywność odwiedzających witrynę, co może być wykorzystane do proaktywnego zapraszania ich do czatu w celu zapewnienia doskonałej obsługi klienta.
Dowiedz się wszystkiego o LiveAgent dzięki webinariom
LiveAgent to dodatek do ekosystemu portalu klienta, który umożliwia odseparowanie porad według języka, produktu czy marki. Firma ta obsługuje wiele znanych marek, takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2. LiveAgent oferuje funkcjonalność przejrzystej i uporządkowanej obsługi klienta i jest stosunkowo niedrogie. LiveAgent może poprawić sprzedaż i umożliwić zdobycie większej liczby klientów.
LiveAgent to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami. Aby skorzystać z niego, należy się zarejestrować w serwisie. Utworzenie konta jest darmowe i zajmuje mniej niż minutę. W trakcie rejestracji należy zaakceptować Politykę Prywatności oraz Pliki Cookie. LiveAgent dostępny jest w wielu terminach, a zespół oferuje indywidualne rozmowy i prezentacje produktu. Po rejestracji użytkownik otrzymuje dane do logowania. Aplikacja oferuje automatyczne przekazywanie danych oraz wysyłanie aktualizacji produktów i ofert promocyjnych.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.