Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta
Firma zachęca do korzystania z jej oprogramowania portalu klienta, które umożliwia łatwy dostęp do informacji dla użytkowników bez oczekiwania na pomoc techniczną. Portal samoobsługowy online stanowi dedykowaną przestrzeń dla klientów umożliwiającą przeglądanie bazy wiedzy, for i opinii. Dzięki temu przedstawiciele klientów mogą skupić się na trudniejszych zapytaniach, a produktywność agentów zwiększy się. Dlaczego warto mieć portal klienta? Rozwiązania programowe portalu klienta umożliwiają użytkownikom portalu dostęp do potrzebnych im informacji bez oczekiwania na pomoc techniczną.
Szukasz alternatywy dla Kayako?
LiveAgent to potężna alternatywa dla oprogramowania Kayako w działach pomocy technicznej. Oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, w tym funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi, hybrydowy strumień ticketowania, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej. LiveAgent oferuje jedną uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 gotowymi do użycia funkcjami dla help desku, w tym tagi, przypomnienia i notatki, oraz ponad 40 integracji. Wypróbuj LiveAgent już dziś i rozpocznij darmowy okres próbny bez wymaganej karty kredytowej.
Szukasz alternatywy dla Vocalcom?
Czat na żywo to doskonałe rozwiązanie dla agencji, które zapewnia szybką i bezpośrednią odpowiedź na pytania klientów. Daje to możliwość wyboru rozmowy z konkretną osobą online w czasie rzeczywistym. Czat na żywo jest szczególnie korzystny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Alternatywą jest oprogramowanie pomocy technicznej Olark LiveAgent, które oferuje więcej niż tylko czat na żywo. Jest to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klientów, które pozwala na indywidualne podejście i szybką reakcję na prośby. Można wypróbować je za darmo przez 7 lub 30 dni, bez konieczności podawania danych karty kredytowej.
Szukasz alternatywy dla CallHub?
LiveAgent to alternatywa dla Novocall i ZenDesk Talk w obsłudze klienta. Oferują oni wiele funkcji, w tym szybsze przydzielanie zgłoszeń, interaktywne widgety, personalizację subdomeny i natychmiastową opinię zwrotną. Darmowe wersje próbne są dostępne na 7 lub 30 dni bez potrzeby używania karty kredytowej. LiveAgent jest także uważany za najlepsze oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku.
Szukasz alternatywy dla HelpCrunch?
LiveAgent jest platformą, którą wiele firm wybiera zamiast ZenDesk. Użytkownicy chwalą niską cenę, zaawansowaną automatyzację, łatwość obsługi i wsparcie. System oferuje funkcje takie jak formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych oraz integrację z sieciami społecznościowymi, a także obsługę arkuszy kalkulacyjnych w e-mailach. Użytkownicy podkreślają stabilność działania na platformach mobilnych i możliwość łączenia się z wieloma aliasami e-mailowymi.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach