Szukasz alternatywy dla CallPage?

Szukasz oprogramowania do zarządzania klientami z większą liczbą narzędzi? LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami w uczciwej cenie.

Możemy zaoferować więcej niż tylko wirtualne centrum telefoniczne. Konta e-mail, najszybszy widżet czatu na żywo, obsługa mediów społecznościowych i Twoja własna baza wiedzy. A to wszystko w przystępnej cenie!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Połączenia telefoniczne to tylko jedna z form kontaktu dla Twoich klientów.
Wszystko w jednym miejscu z LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Niezawodna alternatywa CallPage

LiveAgent oferuje znacznie więcej niż tylko call center. Dzięki kontom e-mail, obsłudze mediów społecznościowych, bazie wiedzy i najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku, Twoja obsługa klienta obejmuje najczęściej używane kanały komunikacji. Zapewnia to klientom pożądaną wygodę w kontekście obsługi klienta.

A to wszystko w rozsądnej cenie. Oferujemy trzy plany cenowe, obejmujące wszystkie funkcje, których możesz potrzebować, aby zapewnić najlepszą obsługę klienta, bez rujnowania swojego budżetu.

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wszystkich wspaniałych narzędzi i funkcji, LiveAgent zapewnia również opcję utworzenia własnego wirtualnego centrum telefonicznego. Nie jest do tego potrzebny żaden specjalny sprzęt, a konfiguracja jest wykonywana w ciągu kilku minut. Jeśli chcesz, możesz podłączyć przeglądarkę, telefon lub inny sprzęt.

Nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców. LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie!

Obsługiwane połączenia głosowe i wideo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi zaledwie 2,5 sekundy.

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 180 funkcji ułatwiających i uprzyjemniających pracę.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia dobrą jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje dostosowane do Twojego działu pomocy.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Dołącz do najszybszego czatu na żywo

Obsługa klienta to już nie tylko rozmowy telefoniczne. E-maile, ale głównie media społecznościowe i widżety czatu na żywo na stronach internetowych, to drogi komunikacji dla większości klientów.

LiveAgent posiada wszystkie te funkcje – i dodatkowo, ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie ma żadnego szybszego rozwiązania w tym zakresie.

Dowiedz się więcej

Chcesz uzyskać więcej za mniej?

CallPage dobrze sobie radzi, ale rozumiemy, że możesz chcieć czegoś innego. Uzyskaj więcej narzędzi, funkcji i integracji za mniej! LiveAgent oferuje trzy funkcjonalne plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych opcji, zawsze możesz dokupić osobne funkcje bez płacenia za droższy plan. Spójrz na nasze plany poniżej.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zobacz, co inne firmy mówią o LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Chcesz porównać LiveAgent z innymi rozwiązaniami call center?

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla CallPage
    Czy potrzebujesz przerwy? Po prostu naciśnij przycisk pauzy i przestań otrzymywać nowe zgłoszenia, czaty i połączenia, gdy jesteś z dala od swojego punktu pomocy.

    Pauza

    Dane kontaktowe i instrukcje subskrypcji newslettera dostępne w tekście. Firma oferuje liczne rozwiązania, integracje, oraz program lojalnościowy.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    Darmowy czat dla strony internetowej to część serwisu, w której użytkownicy mogą komunikować się z innymi w czasie rzeczywistym. Użytkownicy w jednym pokoju rozmów często mają wspólne zainteresowania.

    Darmowy czat dla stron internetowych

    "LiveAgent to narzędzie komunikacji online, oferujące wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe i rozmowy wideo. Darmowy czat dla stron internetowych to doskonałe narzędzie do obsługi klienta i zwiększania satysfakcji."

    Łatwo sprawdzić, kto przegląda Twoją witrynę dzięki funkcji Odwiedzający online w LiveAgent. Śledź wszystkich w witrynie i przeglądaną stronę.

    Odwiedzający online

    LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie pomocy technicznej, które umożliwia agentom obsługę wszystkich zapytań klientów z jednego miejsca. Sekcja "Odwiedzający online" pozwala monitorować aktywność odwiedzających witrynę, co może być wykorzystane do proaktywnego zapraszania ich do czatu w celu zapewnienia doskonałej obsługi klienta.

    Webinar LiveAgent o obsłudze klienta skupia się na wielokanałowym rozwiązaniu helpdesk. W webinarze poruszane są zagadnienia dotyczące czatuna żywo, oprogramowania do obsługi zgłoszeń, wbudowanego call center, ale również wiele innych tematów. Darmowa wersja próbna LiveAgent jest dostępna przez ograniczony czas.

    Dowiedz się wszystkiego o LiveAgent dzięki webinariom

    LiveAgent to dodatek do ekosystemu portalu klienta, który umożliwia odseparowanie porad według języka, produktu czy marki. Firma ta obsługuje wiele znanych marek, takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2. LiveAgent oferuje funkcjonalność przejrzystej i uporządkowanej obsługi klienta i jest stosunkowo niedrogie. LiveAgent może poprawić sprzedaż i umożliwić zdobycie większej liczby klientów.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x