Szukasz alternatywy dla Dashly?

Szukasz innego oprogramowania do obsługi klienta i komunikacji?

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie pomocy technicznej dla Twojej firmy. Zapewnij wsparcie i komunikuj się za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak e-mail, czat na żywo, a nawet Instagram. Przejście na LiveAgent jest łatwe i szybkie.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Platforma marketingu konwersacyjnego z wbudowanym call center.
Odkryj LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Potężna alternatywa dla Dashly

Zyskaj więcej dla swojej firmy. LiveAgent to doskonałe narzędzie do komunikacji, które obsługuje pocztę e-mail, media społecznościowe, bazę wiedzy, czat na żywo i call center. Z ponad 175 funkcjami i więcej niż 40 integracjami Twoja firma będzie miała wszystko, czego potrzebuje, aby zapewnić wsparcie.

Wszystko to w przyzwoitej cenie.

Lepsza obsługa klienta

Dbałość o klienta jest ważną częścią każdej odnoszącej sukcesy firmy i dlatego nie należy jej lekceważyć. Używając specjalnego oprogramowania ukierunkowanego na zapewnienie lepszych rozwiązań do obsługi klienta, możesz zwiększyć satysfakcję klientów i zwrot z inwestycji.

Zadbaj o zadowolenie klientów z odpowiednim oprogramowaniem.

Klient wystawiający recenzje usłóg na telefon komórkowy

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Większa efektywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zyskaj więcej za rozsądną cenę

Zapewnienie Twojej firmie doskonałego oprogramowania do obsługi klienta i komunikacji nie oznacza, że zrujnujesz swój budżet. LiveAgent oferuje trzy świetne płatne plany, wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje, które pomogą Ci zapewnić lepszą obsługę.

Zobacz nasze plany cenowe i dowiedz się więcej.

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najwyżej ocenianym oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 r. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Sprawdź, dlaczego firmy przeniosły się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj LiveAgent z innym oprogramowaniem

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Dashly
    Kluczowym aspektem wdrażania użytkowników klienta jest proces przed, w trakcie i po zakupie. Dowiedz się więcej dzięki przykładom wprowadzającym użytkowników.

    Obsługa klienta — onboarding użytkowników

    Wdrażanie użytkowników zapewnia wartościowe kroki w podróży, łącząc materiały marketingowe z rzeczywistością użytkowania. Listy kontrolne i wsparcie w aplikacji pomagają zwiększyć wartość dla klientów.

    Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2024 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

    Alternatywa dla call center w zakresie sprzedaży i wsparcia

    LiveAgent to opłacalne rozwiązanie do obsługi klientów, umożliwiające integrację różnych kanałów komunikacji, takich jak e-maile, media społecznościowe i telefon. Jest wykorzystywane przez wiele zadowolonych klientów od wielu lat.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Chcesz przenieść się z Olark do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 w zapewnianiu światowej klasy wsparcia.

    Przenosisz się z Olark?

    Importuj kontakty, agentów i profile administratorów, przyspiesz komunikację z klientami i popraw relacje dzięki LiveAgent. Bezpłatna migracja z Olark dostępna.

    LiveAgent to świetna alternatywa dla Kustomera z przystępnymi cenami, świetnym systemem obsługi zgłoszeń i obsługą wielu kanałów komunikacji.

    Alternatywa Kustomer - LiveAgent

    Baza wiedzy i spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania są ważne dla zaawansowanych klientów. LiveAgent poprawia obsługę klienta dzięki szybkiemu czatowi na żywo i automatyzacjom.

    Gdy nie masz klientów, nic nie sprzedasz. Jeśli masz zadowolonych i zadowolonych klientów, wrócą i kupią ponownie.

    Troska o klienta

    Troska o klienta to klucz do sukcesu biznesu. Dobra obsługa klienta buduje lojalność i wizerunek marki. Wsparcie LiveAgent to doskonałe narzędzie do utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x