Szukasz alternatywy dla Dashly?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Dashly na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Szukasz innego oprogramowania do obsługi klienta i komunikacji?

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie help desk dla Twojej firmy. Zapewniaj wsparcie i komunikuj się za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak e-mail, czat na żywo, a nawet Instagram. Przejście na LiveAgent jest łatwe i szybkie.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Platforma marketingu konwersacyjnego z wbudowanym call center.
Odkryj LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

Dashly kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentDashly
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak✅Tak
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba witryn✅Tak❌Nie
Nieograniczona liczba przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili✅Tak❌Nie
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Potężna alternatywa dla Dashly

Twoja firma zasługuje na więcej. LiveAgent to doskonałe narzędzie do komunikacji, które obsługuje pocztę e-mail, media społecznościowe, bazę wiedzy, czat na żywo i call center. Z ponad 175 funkcjami i więcej niż 40 integracjami Twoja firma będzie miała wszystko, czego potrzebuje, aby zapewniać wsparcie. A wszystko to w przystępnej cenie.

Lepsza obsługa klienta

Dbanie o klienta jest ważną częścią każdej odnoszącej sukcesy firmy i dlatego nie należy go lekceważyć. Używając specjalnego oprogramowania ukierunkowanego na zapewnienie lepszych rozwiązań do obsługi klienta, możesz zwiększyć satysfakcję klientów i zwrot z inwestycji.

Zadbaj o zadowolenie klientów z odpowiednim oprogramowaniem.

Klient wystawiający recenzje usłóg na telefon komórkowy

3 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Większa efektywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zyskaj więcej w rozsądnej cenie

Zapewnienie firmie doskonałego oprogramowania do obsługi klienta i komunikacji nie oznacza, że musisz zrujnować swój budżet. LiveAgent oferuje trzy świetne płatne plany, wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje, które pomogą Ci zapewnić lepszą obsługę.

Zobacz nasze plany cenowe i dowiedz się więcej.

Szukasz lepszego oprogramowania do obsługi klienta?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najwyżej ocenianym oprogramowaniem help desk dla małych i średnich firm w 2023 r. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Sprawdź, dlaczego firmy przeniosły się do LiveAgent

Porównaj LiveAgent z innymi oprogramowaniami

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa Dashly
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Plany LiveAgent od 9$/mc – nowoczesna obsługa klienta: czat, zgłoszenia, call center, AI. 30 dni za darmo, bez zobowiązań!

Modulus to firma świadcząca usługi Voice over Internet Protocol. Przeczytaj o integracji Modulus w LiveAgent i jej zaletach.

Modulus

Połącz Modulus VoIP z LiveAgent! Zyskaj elastyczność, oszczędność kosztów i kompatybilność. Darmowa integracja dla subskrybentów!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x