Obsługa klienta — onboarding użytkowników
Wdrażanie użytkowników zapewnia wartościowe kroki w podróży, łącząc materiały marketingowe z rzeczywistością użytkowania. Listy kontrolne i wsparcie w aplikacji pomagają zwiększyć wartość dla klientów.
Alternatywa dla call center w zakresie sprzedaży i wsparcia
LiveAgent to opłacalne rozwiązanie do obsługi klientów, umożliwiające integrację różnych kanałów komunikacji, takich jak e-maile, media społecznościowe i telefon. Jest wykorzystywane przez wiele zadowolonych klientów od wielu lat.
Szukasz alternatywy dla Samange?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.
Alternatywa Kustomer - LiveAgent
Baza wiedzy i spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania są ważne dla zaawansowanych klientów. LiveAgent poprawia obsługę klienta dzięki szybkiemu czatowi na żywo i automatyzacjom.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.