Szukasz alternatywy dla Dashly?

Szukasz innego oprogramowania do obsługi klienta i komunikacji?

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie pomocy technicznej dla Twojej firmy. Zapewnij wsparcie i komunikuj się za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak e-mail, czat na żywo, a nawet Instagram. Przejście na LiveAgent jest łatwe i szybkie.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Platforma marketingu konwersacyjnego z wbudowanym call center.
Odkryj LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Potężna alternatywa dla Dashly

Zyskaj więcej dla swojej firmy. LiveAgent to doskonałe narzędzie do komunikacji, które obsługuje pocztę e-mail, media społecznościowe, bazę wiedzy, czat na żywo i call center. Z ponad 175 funkcjami i więcej niż 40 integracjami Twoja firma będzie miała wszystko, czego potrzebuje, aby zapewnić wsparcie.

Wszystko to w przyzwoitej cenie.

Lepsza obsługa klienta

Dbałość o klienta jest ważną częścią każdej odnoszącej sukcesy firmy i dlatego nie należy jej lekceważyć. Używając specjalnego oprogramowania ukierunkowanego na zapewnienie lepszych rozwiązań do obsługi klienta, możesz zwiększyć satysfakcję klientów i zwrot z inwestycji.

Zadbaj o zadowolenie klientów z odpowiednim oprogramowaniem.

Klient wystawiający recenzje usłóg na telefon komórkowy

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Większa efektywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zyskaj więcej za rozsądną cenę

Zapewnienie Twojej firmie doskonałego oprogramowania do obsługi klienta i komunikacji nie oznacza, że zrujnujesz swój budżet. LiveAgent oferuje trzy świetne płatne plany, wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje, które pomogą Ci zapewnić lepszą obsługę.

Zobacz nasze plany cenowe i dowiedz się więcej.

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najwyżej ocenianym oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 r. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Sprawdź, dlaczego firmy przeniosły się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj LiveAgent z innym oprogramowaniem

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Dashly
    Kluczowym aspektem wdrażania użytkowników klienta jest proces przed, w trakcie i po zakupie. Dowiedz się więcej dzięki przykładom wprowadzającym użytkowników.

    Obsługa klienta — onboarding użytkowników

    Wdrażanie użytkowników zapewnia wartościowe kroki w podróży, łącząc materiały marketingowe z rzeczywistością użytkowania. Listy kontrolne i wsparcie w aplikacji pomagają zwiększyć wartość dla klientów.

    Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2024 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

    Alternatywa dla call center w zakresie sprzedaży i wsparcia

    LiveAgent to opłacalne rozwiązanie do obsługi klientów, umożliwiające integrację różnych kanałów komunikacji, takich jak e-maile, media społecznościowe i telefon. Jest wykorzystywane przez wiele zadowolonych klientów od wielu lat.

    Dlaczego każda firma powinna zapewniać swoim klientom samoobsługę? Spójrz na te statystyki, aby zobaczyć, ile osób szuka tej funkcji.

    Potrzeba samoobsługi

    Mobilne portale wsparcia mogą zwiększyć sprzedaż. Większość klientów woli samoobsługę. Brak informacji prowadzi do porzucenia koszyka. Ruch w portalu klienta głównie pochodzi z artykułów z bazy wiedzy.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Chcesz przenieść się z Olark do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 w zapewnianiu światowej klasy wsparcia.

    Przenosisz się z Olark?

    Importuj kontakty, agentów i profile administratorów, przyspiesz komunikację z klientami i popraw relacje dzięki LiveAgent. Bezpłatna migracja z Olark dostępna.

    LiveAgent to świetna alternatywa dla Kustomera z przystępnymi cenami, świetnym systemem obsługi zgłoszeń i obsługą wielu kanałów komunikacji.

    Alternatywa Kustomer - LiveAgent

    Baza wiedzy i spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania są ważne dla zaawansowanych klientów. LiveAgent poprawia obsługę klienta dzięki szybkiemu czatowi na żywo i automatyzacjom.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Umów się na demo

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Umów się na demo
    Start Free Trial x