Szukasz innego oprogramowania do obsługi klienta i komunikacji?
LiveAgent to najlepsze rozwiązanie pomocy technicznej dla Twojej firmy. Zapewnij wsparcie i komunikuj się za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak e-mail, czat na żywo, a nawet Instagram. Przejście na LiveAgent jest łatwe i szybkie.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Zyskaj więcej dla swojej firmy. LiveAgent to doskonałe narzędzie do komunikacji, które obsługuje pocztę e-mail, media społecznościowe, bazę wiedzy, czat na żywo i call center. Z ponad 175 funkcjami i więcej niż 40 integracjami Twoja firma będzie miała wszystko, czego potrzebuje, aby zapewnić wsparcie.
Wszystko to w przyzwoitej cenie.
Dbałość o klienta jest ważną częścią każdej odnoszącej sukcesy firmy i dlatego nie należy jej lekceważyć. Używając specjalnego oprogramowania ukierunkowanego na zapewnienie lepszych rozwiązań do obsługi klienta, możesz zwiększyć satysfakcję klientów i zwrot z inwestycji.
Zadbaj o zadowolenie klientów z odpowiednim oprogramowaniem.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.
Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.
Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.
Zapewnienie Twojej firmie doskonałego oprogramowania do obsługi klienta i komunikacji nie oznacza, że zrujnujesz swój budżet. LiveAgent oferuje trzy świetne płatne plany, wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje, które pomogą Ci zapewnić lepszą obsługę.
Zobacz nasze plany cenowe i dowiedz się więcej.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najwyżej ocenianym oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 r. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach