Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla CallHub?

Potrzebujesz dedykowanego call center w stałej cenie? LiveAgent oferuje Ci możliwość skonfigurowania wirtualnego centrum telefonicznego i zapewnienia wsparcia klientom w prosty i skuteczny sposób.

Wypróbuj LiveAgent już dziś za darmo, aby zobaczyć wszystkie wspaniałe narzędzia i funkcje dostępne w jednej cenie.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Nie ograniczaj się do telefonów
Obsługuj klientów w wielu kanałach z LiveAgent

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Skuteczna alternatywa CallHub

Jeśli chcesz skupić się nie tylko na rozmowach telefonicznych, ale także zapewnić klientom coś więcej, LiveAgent to właściwy wybór. Połącz wszystko, czego potrzebujesz, aby ułatwić sobie pracę – konta e-mail, najszybszy czat na żywo, call center, wsparcie w mediach społecznościowych i baza wiedzy.

Wszystko to w rozsądnej cenie. LiveAgent oferuje trzy przystępne plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu. Możesz płacić co miesiąc i oferować tyle pomocy, ile chcesz – w jednej cenie.

Wsparcie centrum telefonicznego

Zapewnij swoim klientom wsparcie telefoniczne. Nasza konfiguracja jest łatwa i zajmuje tylko kilka minut. Gdy skończysz, możesz zapewniać pomoc przez przeglądarkę, telefon lub inny sprzęt, do którego jesteś przyzwyczajony.

Nie ma potrzeby korzystania z usług innych firm, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Obsługiwane połączenia głosowe i wideo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Integracje cennik

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wysoką jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje, które będą dostosowane do Twojej firmy.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Korzystaj ze wszystkiego w stałej cenie

Zapewnij swoim agentom wszystko to, czego potrzebują, aby zagwarantować najlepszą obsługę klienta w jednej cenie. Po opłaceniu abonamentu nie ma dodatkowych opłat i nie musisz się martwić o wyczerpanie budżetu.

LiveAgent oferuje trzy płatne plany z funkcjami, które pasują do każdej firmy. Jeśli chcesz czegoś dodatkowego, możesz dokupić osobne funkcje i korzystać z nich tyle, ile chcesz za stałą cenę.

Zmiana czeka na Ciebie!

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Sprawdź, dlaczego firmy przeniosły się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo