Potrzebujesz dedykowanego call center w stałej cenie? LiveAgent oferuje Ci możliwość skonfigurowania wirtualnego centrum telefonicznego i zapewnienia wsparcia klientom w prosty i skuteczny sposób.
Wypróbuj LiveAgent już dziś za darmo, aby zobaczyć wszystkie wspaniałe narzędzia i funkcje dostępne w jednej cenie.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Jeśli chcesz skupić się nie tylko na rozmowach telefonicznych, ale także zapewnić klientom coś więcej, LiveAgent to właściwy wybór. Połącz wszystko, czego potrzebujesz, aby ułatwić sobie pracę – konta e-mail, najszybszy czat na żywo, call center, wsparcie w mediach społecznościowych i baza wiedzy.
Wszystko to w rozsądnej cenie. LiveAgent oferuje trzy przystępne plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu. Możesz płacić co miesiąc i oferować tyle pomocy, ile chcesz – w jednej cenie.
Zapewnij swoim klientom wsparcie telefoniczne. Nasza konfiguracja jest łatwa i zajmuje tylko kilka minut. Gdy skończysz, możesz zapewniać pomoc przez przeglądarkę, telefon lub inny sprzęt, do którego jesteś przyzwyczajony.
Nie ma potrzeby korzystania z usług innych firm, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.
Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!
Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.
Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.
LiveAgent zapewnia wysoką jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje, które będą dostosowane do Twojej firmy.
Zapewnij swoim agentom wszystko to, czego potrzebują, aby zagwarantować najlepszą obsługę klienta w jednej cenie. Po opłaceniu abonamentu nie ma dodatkowych opłat i nie musisz się martwić o wyczerpanie budżetu.
LiveAgent oferuje trzy płatne plany z funkcjami, które pasują do każdej firmy. Jeśli chcesz czegoś dodatkowego, możesz dokupić osobne funkcje i korzystać z nich tyle, ile chcesz za stałą cenę.
LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? LiveAgent – bingo!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach