Szukasz alternatywy dla CallHub?

Potrzebujesz dedykowanego call center w stałej cenie? LiveAgent oferuje Ci możliwość skonfigurowania wirtualnego centrum telefonicznego i zapewnienia wsparcia klientom w prosty i skuteczny sposób.

Wypróbuj LiveAgent już dziś za darmo, aby zobaczyć wszystkie wspaniałe narzędzia i funkcje dostępne w jednej cenie.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Nie ograniczaj się do telefonów
Obsługuj klientów w wielu kanałach z LiveAgent

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Skuteczna alternatywa CallHub

Jeśli chcesz skupić się nie tylko na rozmowach telefonicznych, ale także zapewnić klientom coś więcej, LiveAgent to właściwy wybór. Połącz wszystko, czego potrzebujesz, aby ułatwić sobie pracę – konta e-mail, najszybszy czat na żywo, call center, wsparcie w mediach społecznościowych i baza wiedzy.

Wszystko to w rozsądnej cenie. LiveAgent oferuje trzy przystępne plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu. Możesz płacić co miesiąc i oferować tyle pomocy, ile chcesz – w jednej cenie.

Wsparcie centrum telefonicznego

Zapewnij swoim klientom wsparcie telefoniczne. Nasza konfiguracja jest łatwa i zajmuje tylko kilka minut. Gdy skończysz, możesz zapewniać pomoc przez przeglądarkę, telefon lub inny sprzęt, do którego jesteś przyzwyczajony.

Nie ma potrzeby korzystania z usług innych firm, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Obsługiwane połączenia głosowe i wideo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wysoką jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje, które będą dostosowane do Twojej firmy.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Korzystaj ze wszystkiego w stałej cenie

Zapewnij swoim agentom wszystko to, czego potrzebują, aby zagwarantować najlepszą obsługę klienta w jednej cenie. Po opłaceniu abonamentu nie ma dodatkowych opłat i nie musisz się martwić o wyczerpanie budżetu.

LiveAgent oferuje trzy płatne plany z funkcjami, które pasują do każdej firmy. Jeśli chcesz czegoś dodatkowego, możesz dokupić osobne funkcje i korzystać z nich tyle, ile chcesz za stałą cenę.

Zmiana czeka na Ciebie!

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Sprawdź, dlaczego firmy przeniosły się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

Chcesz porównać LiveAgent z innymi narzędziami call center?

Artykuły powiązane zAlternatywa dla CallHub
LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Discover a powerful alternative to HelpSpot with LiveAgent! Streamline communication and enhance customer support with its intuitive interface and robust features. Achieve higher sales and customer satisfaction while benefiting from fast, accurate responses and comprehensive tracking capabilities. Trusted by companies like Huawei and BMW, LiveAgent is your cost-effective solution for maximizing business potential.

Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2024 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

Alternatywa dla call center w zakresie sprzedaży i wsparcia

Odkryj dlaczego LiveAgent to najlepsza alternatywa dla call center w 2024. Bez opłat, 24/7 wsparcie i darmowy miesiąc próbny!

Zobacz, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Desk.com. Dowiedz się o korzyściach i już dziś zapisz się bez żadnych zobowiązań na bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Szukasz lepszego oprogramowania dla działu pomocy?

Zobacz, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Desk.com. Dowiedz się o korzyściach i już dziś zapisz się bez żadnych zobowiązań na bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojej firmy, rozważ LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje moc uniwersalnej skrzynki odbiorczej i reguł automatyzacji.

Szukasz alternatywy dla Gmaila?

Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojej firmy, rozważ LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje moc uniwersalnej skrzynki odbiorczej i reguł automatyzacji.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x