Szukasz alternatywy dla Customerly?

Rozważasz zmianę oprogramowania do obsługi klienta? Rozważ LiveAgent – najlepsze, wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Zapewnij wsparcie przez email, czat na żywo, media społecznościowe i call center. Skorzystaj z ponad 175 funkcji i 40 integracji, dla dostarczenia najlepszej możliwej obsługi klienta.

LiveAgent jest łatwy w konfiguracji i intuicyjny w użyciu. Poręczny przewodnik po interfejsie przeprowadzi Cię przez ten proces. Szybko zaczniesz obsługiwać klientów w doskonały sposób!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

System obsługi zgłoszeń do zarządzania komunikacją w jednym miejscu. Odkryj LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Najlepsza alternatywa dla Customerly

Customerly to dobre oprogramowanie, ale jeśli nie do końca Cię satysfakcjonuje, rozważ przejście do innego narzędzia. LiveAgent to świetna alternatywa dla obsługi klienta. Oferujemy trzy świetne plany cenowe, które zapewniają wszystko, czego potrzebujesz, do sprawnej pracy.

Ponadto zapewnimy Ci pełne wsparcie podczas przechodzenia na LiveAgent.

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.

Zapewnij błyskawiczną obsługę klienta i nie pozwól, aby odwiedzający Twoją stronę musieli czekać. W ten sposób łatwo pozyskasz nowych klientów.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia  konwersję.

Growing trend of increased productivity

Zwiększona wydajność

Skróć czas pracy swoich agentów i obsługuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag coin dollars

Przystępny cenowo

Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnianie wsparcia będzie dziecinnie proste.

Review shown on phone screen

Lepsze wsparcie nie musi Cię dodatkowo kosztować

Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, nie musisz wydawać fortuny. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które są wyposażone w funkcje odpowiednie dla Twojej firmy. Możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada.

Jeśli potrzebujesz czegoś dodatkowego, zawsze możesz kupić oddzielne funkcje, aby uzyskać to, czego potrzebujesz, bez przepłacania za droższy plan.

Przygotuj się na zmianę!

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i udzielaj pomocy szybciej dzięki LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty płatniczej
Artykuły powiązane zAlternatywa dla Customerly

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo