Szukasz alternatywy dla Customerly?

Rozważasz zmianę oprogramowania do obsługi klienta? Rozważ LiveAgent – najlepsze, wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Zapewnij wsparcie przez email, czat na żywo, media społecznościowe i call center. Skorzystaj z ponad 175 funkcji i 40 integracji, dla dostarczenia najlepszej możliwej obsługi klienta.

LiveAgent jest łatwy w konfiguracji i intuicyjny w użyciu. Poręczny przewodnik po interfejsie przeprowadzi Cię przez ten proces. Szybko zaczniesz obsługiwać klientów w doskonały sposób!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

System obsługi zgłoszeń do zarządzania komunikacją w jednym miejscu. Odkryj LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Najlepsza alternatywa dla Customerly

Customerly to dobre oprogramowanie, ale jeśli nie do końca Cię satysfakcjonuje, rozważ przejście do innego narzędzia. LiveAgent to świetna alternatywa dla obsługi klienta. Oferujemy trzy świetne plany cenowe, które zapewniają wszystko, czego potrzebujesz, do sprawnej pracy.

Ponadto zapewnimy Ci pełne wsparcie podczas przechodzenia na LiveAgent.

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.

Zapewnij błyskawiczną obsługę klienta i nie pozwól, aby odwiedzający Twoją stronę musieli czekać. W ten sposób łatwo pozyskasz nowych klientów.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia  konwersję.

Growing trend of increased productivity

Zwiększona wydajność

Skróć czas pracy swoich agentów i obsługuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag coin dollars

Przystępny cenowo

Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnianie wsparcia będzie dziecinnie proste.

Review shown on phone screen

Lepsze wsparcie nie musi Cię dodatkowo kosztować

Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, nie musisz wydawać fortuny. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które są wyposażone w funkcje odpowiednie dla Twojej firmy. Możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada.

Jeśli potrzebujesz czegoś dodatkowego, zawsze możesz kupić oddzielne funkcje, aby uzyskać to, czego potrzebujesz, bez przepłacania za droższy plan.

Przygotuj się na zmianę!

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i udzielaj pomocy szybciej dzięki LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty płatniczej
Related Articles to Alternatywa dla Customerly
Dowiedz się, jak zapewnić najlepszą obsługę klienta dla swoich przyszłych konsumentów online. LiveAgent może pokazać Ci, jak to zrobić dobrze.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.

Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent jest bardzo dobrze ocenianym narzędziem do komunikacji z klientami. Firmy, takie jak Huawei, BMW, Yamaha i O2, korzystają z niego. Według opinii użytkowników, LiveAgent przyspieszył komunikację z klientami, zwiększył satysfakcję klientów i poprawił współczynnik konwersji płatnych klientów. Będziesz w dobrych rękach, korzystając z LiveAgenta.

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

Oprogramowanie LiveAgent oferuje bezpłatną bazę wiedzy oraz najlepsze narzędzia do zarządzania komunikacją z klientami dla małych i średnich firm. Dostępny jest 7- lub 30-dniowy okres próbny, a rejestracja wymaga jedynie nazwy firmy lub zespołu oraz akceptacji warunków korzystania. Oprogramowanie zapewnia wsparcie techniczne, integracje oraz rozwiązania dla różnych branż.

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla obsługi klienta dla Twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom przez wiele kanałów i kont. Pomagaj klientom z najlepszymi narzędziami i ułatwiaj przepływ pracy ze świetnym systemem obsługi zgłoszeń.

Szukasz alternatywy dla Vocalcom?

Czat na żywo to doskonałe rozwiązanie dla agencji, które zapewnia szybką i bezpośrednią odpowiedź na pytania klientów. Daje to możliwość wyboru rozmowy z konkretną osobą online w czasie rzeczywistym. Czat na żywo jest szczególnie korzystny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Alternatywą jest oprogramowanie pomocy technicznej Olark LiveAgent, które oferuje więcej niż tylko czat na żywo. Jest to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klientów, które pozwala na indywidualne podejście i szybką reakcję na prośby. Można wypróbować je za darmo przez 7 lub 30 dni, bez konieczności podawania danych karty kredytowej.

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

CallPage LiveAgent to nie tylko call center, ale kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta. Posiada wiele różnych kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, e-mail czy media społecznościowe. Oferta obejmuje trzy plany cenowe, które dają możliwość dostosowania do potrzeb i budżetu. Jest to niezawodna alternatywa dla innych rozwiązań.

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

LiveAgent to system pomocy technicznej, który cieszy się pozytywnymi opiniami użytkowników. W porównaniu do ZenDesk, oferuje łatwiejszy w organizacji przepływ wiadomości e-mail, umożliwia załączanie plików do e-maili oraz obsługuje arkusze kalkulacyjne. Dodatkowo, LiveAgent oferuje wiele funkcji, takich jak formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych czy integrację z sieciami społecznościowymi, co przekłada się na zadowolenie klientów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo