Rozważasz zmianę oprogramowania do obsługi klienta? Rozważ LiveAgent – najlepsze, wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Zapewnij wsparcie przez email, czat na żywo, media społecznościowe i call center. Skorzystaj z ponad 175 funkcji i 40 integracji, dla dostarczenia najlepszej możliwej obsługi klienta.
LiveAgent jest łatwy w konfiguracji i intuicyjny w użyciu. Poręczny przewodnik po interfejsie przeprowadzi Cię przez ten proces. Szybko zaczniesz obsługiwać klientów w doskonały sposób!
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Customerly to dobre oprogramowanie, ale jeśli nie do końca Cię satysfakcjonuje, rozważ przejście do innego narzędzia. LiveAgent to świetna alternatywa dla obsługi klienta. Oferujemy trzy świetne plany cenowe, które zapewniają wszystko, czego potrzebujesz, do sprawnej pracy.
Ponadto zapewnimy Ci pełne wsparcie podczas przechodzenia na LiveAgent.
LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.
Zapewnij błyskawiczną obsługę klienta i nie pozwól, aby odwiedzający Twoją stronę musieli czekać. W ten sposób łatwo pozyskasz nowych klientów.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję.
Skróć czas pracy swoich agentów i obsługuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.
Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnianie wsparcia będzie dziecinnie proste.
Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, nie musisz wydawać fortuny. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które są wyposażone w funkcje odpowiednie dla Twojej firmy. Możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada.
Jeśli potrzebujesz czegoś dodatkowego, zawsze możesz kupić oddzielne funkcje, aby uzyskać to, czego potrzebujesz, bez przepłacania za droższy plan.
LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i udzielaj pomocy szybciej dzięki LiveAgent.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami do czatu na żywo? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach