Szukasz alternatywy dla TeamSupport?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą TeamSupport na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Chcesz zapewnić lepsze wsparcie dzięki doskonałemu oprogramowaniu help desk, które potrafi wszystko?

Wypróbuj LiveAgent już dziś. LiveAgent to najlepsze wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Pomagaj klientom za pośrednictwem wszystkich ważnych kanałów.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Bogactwo funkcji

Ponad 175 funkcji, dzięki którym Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje mnóstwo możliwości w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz oddzielne funkcje, aby spersonalizować swoje oprogramowanie help desk.

TeamSupport kontra LiveAgent w pigułce

Funkcje LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
TeamSupport
System zgłoszeń
Zawiera narzędzie, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów.
LiveAgent oferuje system zgłoszeń.
TeamSupport oferuje system zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
TeamSupport oferuje czat na żywo.
Call center
Call center do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje call center.
TeamSupport nie oferuje call center.
Samoobsługa
Funkcja, która pozwala na stworzenie portalu klienta, na którym mogą zarejestrować się Twoi klienci, by uzyskać dostęp do swoich przeszłych zgłoszeń oraz treści bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal do samoobsługi.
TeamSupport oferuje portal do samoobsługi.
Facebook
Integracja Facebooka, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Facebooka.
TeamSupport oferuje integrację Facebooka.
Twitter
Integracja Twittera, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na Tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację Twittera.
TeamSupport oferuje integrację Twittera.
Instagram
Integracja Instagrama, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Instagrama.
TeamSupport nie oferuje integracji Instagrama.
Viber
Integracja Vibera, która przechwytuje wszystkie wiadomości i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości bezpośrednio z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Vibera.
TeamSupport nie oferuje integracji Vibera.
Baza wiedzy
Baza wiedzy to zbiór ważnych informacji, takich jak poradniki rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
TeamSupport oferuje bazę wiedzy.
Forum dla klientów
Miejsce, w którym Twoi klienci mogą prowadzić dyskusje online, umieszczone bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum dla klientów.
TeamSupport oferuje forum dla klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
TeamSupport oferuje automatyzację i reguły.
API
Zbiór funkcji, który pozwala na współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
TeamSupport oferuje funkcje API.
Menu głosowe (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym użyć systemu telefonicznego przed połączeniem z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
TeamSupport nie oferuje funkcji IVR.
Połączenia wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń przez Skype, Zoom czy FaceTime.
LiveAgent oferuje połączenia wideo.
TeamSupport oferuje połączenia wideo.
Nielimitowana historia
Zgłoszenia nie tracą ważności ani nie zostają usunięte – możesz wyświetlić je w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
TeamSupport oferuje nielimitowaną historię.
Nieograniczona ilość witryn
Możesz użyć oprogramowania na nieograniczonej ilości stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość witryn.
TeamSupport nie oferuje nieograniczonej ilości witryn.
Nieograniczona ilość przycisków czatu
Możesz umieścić nieograniczoną ilość przycisków czatu na swojej stronie internetowej.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
TeamSupport oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
Możesz otrzymać nieograniczoną ilość zgłoszeń i wiadomości e-mail.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
TeamSupport oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
Nieograniczone nagrywanie połączeń
Nagrywaj każde wykonane i odebrane połączenie oraz odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
TeamSupport nie oferuje nieograniczonego nagrywania połączeń.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta działa 24/7 bez ograniczenia liczby zgłoszeń, które możesz wnieść.
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
TeamSupport oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
app installation - illustration

Kompleksowa alternatywa dla TeamSupport

Wejdź na nowy poziom obsługi klienta dzięki LiveAgent. Zdobądź wszystko, czego potrzebujesz – e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy, a także ponad 175 funkcji i 40 integracji.

Skup się na tym, co ważne dzięki lepszemu oprogramowaniu i zapewnij lepsze wsparcie klientom.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest jednym z najlepszych narzędzi do zapewniania szybkiej i skutecznej obsługi klienta. Dlatego musi być tak szybki, jak to tylko możliwe.

LiveAgent oferuje najszybszy widget czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania wiadomości wynoszącą 2,5 sekundy. Możesz nawet zobaczyć, co piszą Twoi klienci przed wysłaniem wiadomości. Przygotuj odpowiedzi i zaskocz ich błyskawiczną reakcją.

Watch the website loading time
Savings illustration

Uczciwa cena

Zapewnienie obsługi klienta nie musi być drogie. LiveAgent oferuje trzy świetne płatne plany pełne narzędzi i funkcji, które pozwolą Ci zapewniać najlepsze możliwe wsparcie.

Zapoznaj się z nimi i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Czas na zmianę!

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2023 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Porównaj nas z innymi

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla TeamSupport

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x