LiveAgent oferuje najszybszy widżetczatu na żywo na rynku, wielokanałowy system obsługi zgłoszeń oraz różne funkcje i integracje, które pomogą Ci zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta. Wyjdź poza niesamowitą platformę czatu i zapewnij zespołowi pomocy system zgłoszeń, który może obsługiwać e-mail, czat na żywo wiadomości, media społecznościowe, call center i portal klienta.
Czytaj dalej i dowiedz się, dlaczego LiveAgent tworzy idealna alternatywa dla użytkowników. Nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny może pokazać, co sprawia, że LiveAgent jest doskonałym oprogramowaniem do obsługi klienta dla Twojej firmy.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
UserLike
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
|
UserLike nie oferuje obsługi zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo w abonamencie Ticket+czat za 29 USD/agenta/miesiąc.
|
UserLike oferuje czat na żywo w abonamencie za 30 USD/agenta/miesiąc.
|
Centrum telefoniczne
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
UserLike nie oferuje Call Center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje samoobsługę.
|
UserLike nie oferuje samoobsługi.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację Facebooka w abonamencie Ticket za dodatkową opłatą 39 USD/miesiąc/za osobę lub w abonamencie All-inclusive bez dodatkowych opłat.
|
UserLike oferuje integrację z Facebookiem w planie za 30 USD/agenta/miesiąc.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
UserLike nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
UserLike nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
|
UserLike nie oferuje integracji z Viber.
|
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
UserLike nie oferuje bazy wiedzy.
|
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klientów.
|
UserLike nie oferuje forum klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływ pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
UserLike oferuje automatyzację i reguły w planie za 49 USD/agenta/miesiąc.
|
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
UserLike oferuje funkcje API w planie za 49 USD/agenta/miesiąc.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
UserLike nie oferuje funkcji IVR.
|
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
|
UserLike nie oferuje rozmów wideo.
|
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
UserLike oferuje nieograniczoną historię w abonamencie za 30 USD/agenta/miesiąc.
|
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
UserLike oferuje nieograniczoną liczbę witryn w planie za 30 USD/agenta/miesiąc.
|
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu w abonamencie Ticket+Chat za 29 USD/agenta/miesiąc.
|
UserLike oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu w planie za 30 USD/agenta/miesiąc.
|
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
UserLike oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w planie za 30 USD/agenta/miesiąc.
|
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
UserLike nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
UserLike nie oferuje nieograniczonej pomocy 24/7.
|
Buduj lojalność klientów i szybciej odpowiadaj na rozmowy klientów dzięki odpowiedniemu czatowi na żywo. LiveAgent ma najszybszy spośród nich wszystkich, dzięki czat wyświetla się z szybkością 2,5 sekundy. Popraw wydajność agentów dzięki funkcjom czatu na żywo, takim jak widok pisania w czasie rzeczywistym , proaktywne zaproszenia na czat i niestandardowe przyciski czatu. Dowiedz się więcej o funkcjach czatu na żywo lub wypróbuj je już dziś i zobacz, co sprawia, że to świetnie.
Buduj relacje z klientami za pomocą systemu obsługi zgłoszeń, który obsługuje każdy kanał, z którego korzystają Twoi klienci. Odpowiadaj na e-maile, rozwiązuj problemy za pośrednictwem czatu na żywo, odbieraj połączenia z klientami, pisz portal klienta artykuły i pobierz społecznościowe na Facebook, Twitter i Instagram. LiveAgent może również obsługiwać Viber. Zadbaj o satysfakcję klientów w dowolnym miejscu, korzystając tylko z jednego oprogramowania help desk.
Każdy kanał komunikacji, który możesz objąć LiveAgent, jest wspierany przez narzędzia biznesowe i funkcje, które mogą pomóc Ci wykonać swoją pracę. Filtruj zapytania klientów, śledź opinie klientów, użyj tagi aby zachować porządek, lub użyj funkcji grywalizacji poprawa wydajności i zaangażowania agentów. Zajrzyj do pełnej listy funkcji i dowiedz się, jak możesz poprawić swój przepływ pracy.
Pionierskie oprogramowanie
Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.
Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.
Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.
Zapewnienie ogromnej satysfakcji klienta jest jednym z naszych głównych priorytetów i dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić każdemu niesamowite wrażenia z obsługi klienta. Jest to możliwe dzięki naszemu całodobowemu wsparciu dostępnemu przez e-mail, czat na żywo lub telefon. Skontaktuj się z nami za każdym razem, gdy chcesz rozwiązać problem lub dowiedzieć się czegoś nowego o LiveAgent.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Zacznij ulepszać obsługę klienta i dodaj więcej kanałów komunikacji do swojego działu pomocy. Obejrzyj nasz film z wycieczki i sprawdź nasze przystępne plany cenowe. Jeśli chcesz korzystać z usługi LiveAgentrozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Bez zobowiązań, obiecujemy.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Zautomatyzowana obsługa klienta
Oprogramowanie do obsługi klienta oferuje szablony wiadomości e-mail, które można spersonalizować. Automatyzacja przepływu pracy i organizacja kolejki klientów są kluczowe dla skutecznej obsługi klienta. Artykuły z bazy wiedzy ułatwiają klientom znalezienie potrzebnych informacji. LiveAgent to platforma, która oferuje wszystkie te funkcje i wiele więcej.
Recenzje oprogramowania IVR (menu głosowego)
Oprogramowanie IVR może zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenie klienta poprzez szybszy dostęp do informacji i redukcję kosztów operacyjnych. Jednak może być trudne w obsłudze i generować negatywne doświadczenia klientów. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania IVR, które oferują różne funkcje i możliwości, takie jak lokalny IVR i IVR w chmurze.
Infobip to wszechstronne oprogramowanie do automatyzacji procesów i zarządzania centrum kontaktowym, z wysoką konfigurowalnością i łatwością użycia. Oferuje funkcję IVR, która jest przydatna zarówno dla dużych, jak i małych firm. Konfiguracja może być nieco uciążliwa, ale interfejs użytkownika jest intuicyjny. Oprogramowanie pozwala na tworzenie skomplikowanych i spersonalizowanych przepływów.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team