LiveAgent oferuje najszybszy widżetczatu na żywo na rynku, wielokanałowy system obsługi zgłoszeń oraz różne funkcje i integracje, które pomogą Ci zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta. Wyjdź poza niesamowitą platformę czatu i zapewnij zespołowi pomocy system zgłoszeń, który może obsługiwać e-mail, czat na żywo wiadomości, media społecznościowe, call center i portal klienta.
Czytaj dalej i dowiedz się, dlaczego LiveAgent tworzy idealna alternatywa dla użytkowników. Nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny może pokazać, co sprawia, że LiveAgent jest doskonałym oprogramowaniem do obsługi klienta dla Twojej firmy.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana. | UserLike |
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta. | LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń. | UserLike nie oferuje obsługi zgłoszeń. |
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie. | LiveAgent oferuje czat na żywo w abonamencie Ticket+czat za 29 USD/agenta/miesiąc. | UserLike oferuje czat na żywo w abonamencie za 30 USD/agenta/miesiąc. |
Centrum telefoniczne
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń. | LiveAgent oferuje Call Center. | UserLike nie oferuje Call Center. |
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy. | LiveAgent oferuje samoobsługę. | UserLike nie oferuje samoobsługi. |
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych. | LiveAgent oferuje integrację Facebooka w abonamencie Ticket za dodatkową opłatą 39 USD/miesiąc/za osobę lub w abonamencie All-inclusive bez dodatkowych opłat. | UserLike oferuje integrację z Facebookiem w planie za 30 USD/agenta/miesiąc. |
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania. | LiveAgent oferuje integrację z Twitterem. | UserLike nie oferuje integracji z Twitterem. |
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych. | LiveAgent oferuje integrację z Instagramem. | UserLike nie oferuje integracji z Instagramem. |
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych. | LiveAgent oferuje integrację z Viber. | UserLike nie oferuje integracji z Viber. |
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe. | LiveAgent oferuje bazę wiedzy. | UserLike nie oferuje bazy wiedzy. |
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy. | LiveAgent oferuje forum klientów. | UserLike nie oferuje forum klientów. |
Automatyzacja i reguły
Przepływ pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania. | LiveAgent oferuje automatyzację i reguły w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | UserLike oferuje automatyzację i reguły w planie za 49 USD/agenta/miesiąc. |
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji. | LiveAgent oferuje funkcje API w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | UserLike oferuje funkcje API w planie za 49 USD/agenta/miesiąc. |
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem. | LiveAgent oferuje funkcje IVR. | UserLike nie oferuje funkcji IVR. |
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime. | LiveAgent oferuje rozmowy wideo. | UserLike nie oferuje rozmów wideo. |
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie. | LiveAgent oferuje nieograniczoną historię w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | UserLike oferuje nieograniczoną historię w abonamencie za 30 USD/agenta/miesiąc. |
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych. | LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | UserLike oferuje nieograniczoną liczbę witryn w planie za 30 USD/agenta/miesiąc. |
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych. | LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu w abonamencie Ticket+Chat za 29 USD/agenta/miesiąc. | UserLike oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu w planie za 30 USD/agenta/miesiąc. |
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń. | LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | UserLike oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w planie za 30 USD/agenta/miesiąc. |
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie. | LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów. | UserLike nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów. |
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać. | LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7. | UserLike nie oferuje nieograniczonej pomocy 24/7. |
Buduj lojalność klientów i szybciej odpowiadaj na rozmowy klientów dzięki odpowiedniemu czatowi na żywo. LiveAgent ma najszybszy spośród nich wszystkich, dzięki czat wyświetla się z szybkością 2,5 sekundy. Popraw wydajność agentów dzięki funkcjom czatu na żywo, takim jak widok pisania w czasie rzeczywistym , proaktywne zaproszenia na czat i niestandardowe przyciski czatu. Dowiedz się więcej o funkcjach czatu na żywo lub wypróbuj je już dziś i zobacz, co sprawia, że to świetnie.
Buduj relacje z klientami za pomocą systemu obsługi zgłoszeń, który obsługuje każdy kanał, z którego korzystają Twoi klienci. Odpowiadaj na e-maile, rozwiązuj problemy za pośrednictwem czatu na żywo, odbieraj połączenia z klientami, pisz portal klienta artykuły i pobierz społecznościowe na Facebook, Twitter i Instagram. LiveAgent może również obsługiwać Viber. Zadbaj o satysfakcję klientów w dowolnym miejscu, korzystając tylko z jednego oprogramowania help desk.
Każdy kanał komunikacji, który możesz objąć LiveAgent, jest wspierany przez narzędzia biznesowe i funkcje, które mogą pomóc Ci wykonać swoją pracę. Filtruj zapytania klientów, śledź opinie klientów, użyj tagi aby zachować porządek, lub użyj funkcji grywalizacji poprawa wydajności i zaangażowania agentów. Zajrzyj do pełnej listy funkcji i dowiedz się, jak możesz poprawić swój przepływ pracy.
Pionierskie oprogramowanie
Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.
Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.
Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.
Zapewnienie ogromnej satysfakcji klienta jest jednym z naszych głównych priorytetów i dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić każdemu niesamowite wrażenia z obsługi klienta. Jest to możliwe dzięki naszemu całodobowemu wsparciu dostępnemu przez e-mail, czat na żywo lub telefon. Skontaktuj się z nami za każdym razem, gdy chcesz rozwiązać problem lub dowiedzieć się czegoś nowego o LiveAgent.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Zacznij ulepszać obsługę klienta i dodaj więcej kanałów komunikacji do swojego działu pomocy. Obejrzyj nasz film z wycieczki i sprawdź nasze przystępne plany cenowe. Jeśli chcesz korzystać z usługi LiveAgentrozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Bez zobowiązań, obiecujemy.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
LiveAgent to opłacalne narzędzie, które usprawnia obsługę klientów poprzez różne kanały. Zapewnia szybką odpowiedź i poprawia satysfakcję klientów.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Firma LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla biznesu w obszarze zarządzania relacjami z klientami i obsługi klienta. Mają bogate wsparcie, bloga, akademię, szablony i webinary. Oferują również darmowy czat klienta i funkcje monitorowania metryk.
Alternatywa dla Hivera - LiveAgent
Uzyskaj widżet czatu na żywo, który zapewnia płynną i szybką obsługę klienta. Dostosuj markę i zapewnij osobistą obsługę dla wszystkich.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach