Wersja próbna

Szukasz alternatywy dla Gist?

Czy chciałbyś położyć większy nacisk na obsługę klienta za pomocą dedykowanego oprogramowania? LiveAgent to właściwy wybór.

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie zapewniające obsługę klienta. Oferuje wiele funkcji i ponad 175 integracji za rozsądną cenę.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Zaawansowana automatyzacja dla Twojej firmy.
Odkryj LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Skuteczna alternatywa dla Gist

Jeśli chodzi o zapewnienie doskonałej obsługi klienta, niezawodne i dobrze znane oprogramowanie jest koniecznością. LiveAgent to po prostu świetny program pomocy technicznej, który zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do doskonałej obsługi klienta i zarządzania.

LiveAgent ma wszystko – e-mail, najszybszy widżet czatu na żywo, media społecznościowe, wsparcie call center i bazę wiedzy, a także inne funkcje i integracje. Nie trać czasu na zawodne oprogramowanie. Przejście na LiveAgent jest bardzo łatwe.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest istotną częścią obsługi klienta, jeśli chcesz, aby klienci szybko kontaktowali się z Tobą z Twojej witryny.

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie możesz otrzymać nic szybszego niż to. Wszystko, co musisz zrobić, to przygotować się na przychodzące wiadomości.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.

Growing trend of increased productivity

Zwiększona wydajność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag coin dollars

Bardziej przystępny cenowo

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Feature rich solution

Bogate funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnienie wsparcia będzie bardzo proste.

Professional built-in call center software

Zapewnia wsparcie telefoniczne

Daj swoim klientom możliwość kontaktu z Tobą na bardziej osobistym poziomie. Utworzenie własnego wirtualnego centrum obsługi telefonicznej jest łatwe i zajmuje tylko kilka minut.

Możesz podłączyć swoją przeglądarkę, telefon lub inny wybrany sprzęt i odbierać połączenia tak samo, jak przez telefon. LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie, więc nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców.

Chcesz zapewnić lepsze wsparcie?

Nie zadowalaj się byle czym, wybierz jedną z najlepszych opcji. LiveAgent oferuje najlepsze narzędzia, funkcje i integracje za rozsądną cenę. Możesz wybrać jeden z trzech planów cenowych, aby uzyskać dokładnie to, czego potrzebujesz. A jeśli to nie wystarczy, zawsze możesz dokupić osobne funkcje bez przepłacania. Dostajesz dokładnie to, za co płacisz, bez dodatkowych opłat i bez obaw o zrujnowanie budżetu.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi dostępnymi opcjami cenowymi.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo