Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla Gist?

Czy chciałbyś położyć większy nacisk na obsługę klienta za pomocą dedykowanego oprogramowania? LiveAgent to właściwy wybór.

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie zapewniające obsługę klienta. Oferuje wiele funkcji i ponad 175 integracji za rozsądną cenę.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Zaawansowana automatyzacja dla Twojej firmy.
Odkryj LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Skuteczna alternatywa dla Gist

Jeśli chodzi o zapewnienie doskonałej obsługi klienta, niezawodne i dobrze znane oprogramowanie jest koniecznością. LiveAgent to po prostu świetny program pomocy technicznej, który zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do doskonałej obsługi klienta i zarządzania.

LiveAgent ma wszystko – e-mail, najszybszy widżet czatu na żywo, media społecznościowe, wsparcie call center i bazę wiedzy, a także inne funkcje i integracje. Nie trać czasu na zawodne oprogramowanie. Przejście na LiveAgent jest bardzo łatwe.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest istotną częścią obsługi klienta, jeśli chcesz, aby klienci szybko kontaktowali się z Tobą z Twojej witryny.

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie możesz otrzymać nic szybszego niż to. Wszystko, co musisz zrobić, to przygotować się na przychodzące wiadomości.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.

Growing trend of increased productivity

Zwiększona wydajność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag coin dollars

Bardziej przystępny cenowo

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Feature rich solution

Bogate funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnienie wsparcia będzie bardzo proste.

Professional built-in call center software

Zapewnia wsparcie telefoniczne

Daj swoim klientom możliwość kontaktu z Tobą na bardziej osobistym poziomie. Utworzenie własnego wirtualnego centrum obsługi telefonicznej jest łatwe i zajmuje tylko kilka minut.

Możesz podłączyć swoją przeglądarkę, telefon lub inny wybrany sprzęt i odbierać połączenia tak samo, jak przez telefon. LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie, więc nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców.

Chcesz zapewnić lepsze wsparcie?

Nie zadowalaj się byle czym, wybierz jedną z najlepszych opcji. LiveAgent oferuje najlepsze narzędzia, funkcje i integracje za rozsądną cenę. Możesz wybrać jeden z trzech planów cenowych, aby uzyskać dokładnie to, czego potrzebujesz. A jeśli to nie wystarczy, zawsze możesz dokupić osobne funkcje bez przepłacania. Dostajesz dokładnie to, za co płacisz, bez dodatkowych opłat i bez obaw o zrujnowanie budżetu.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi dostępnymi opcjami cenowymi.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo