Szukasz alternatywy dla Kayako?

Kayako to świetne oprogramowanie dla pomocy technicznej posiadające elegancki interfejs, który „łączy punkty pomiędzy Twoimi kanałami wsparcia, informacjami o klientach oraz Twoim zespołem”. Jest także konkurencyjny cenowo, jednakże jeśli szukasz alternatywy dla Kayako, rozważ LiveAgent. LiveAgent może pochwalić się hybrydowym systemem ticketowym, który również „połączy wszystkie punkty” dla Twojego zespołu. Odkryj naszą elegancką, uniwersalną skrzynkę odbiorczą posiadającą ponad 179 funkcjami dla pomocy technicznej i więcej niż 40 integracji. Dzięki LiveAgent zobaczysz, że świetne oprogramowanie wiąże się z doskonałą obsługą klienta.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych rozwiązań

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

live chat increases sales

Większa produktywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag and a coin - icon

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla pomocy technicznej.

Integrations pricing-icon

Mnóstwo przydatnych funkcji

Dzięki ponad 179 funkcjom dla pomocy technicznej, zapewnienie wsparcia to bułka z masłem.

report on tablet-illustration

Potężna alternatywa dla Kayako

Uzyskanie najlepszego stosunku jakości do ceny jest kluczowe, gdy szukasz doskonałego oprogramowania dla działu pomocy technicznej. Kayako oferuje trzy różne pakiety podstawowe. LiveAgent oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, a także funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi. Jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Kayako, powinieneś rozważyć LiveAgent. Mamy hybrydowy strumień ticketowania, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej! Dzięki LiveAgent zyskujesz więcej za mniej. Wypróbuj LiveAgent już dziś. Sprawdź naszą bezpłatną 14-dniową wersję próbną już dziś, nie wymagamy karty kredytowej.

Wykorzystaj moc uniwersalnej skrzynki odbiorczej

Nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza ma ponad 179 gotowych do użycia funkcji dla help desku. Wypróbuj tagi, przypomnienia, notatki lub dowolną z naszych ponad 40 integracji.

LiveAgent dashboard on monitor

Najszybszy widget czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Kayako, a szybkość jest dla Ciebie ważnym wyznacznikiem, LiveAgent może być tym, czego szukasz. Jeśli porównasz ogólną wydajność widgetu czatu, zobaczysz że widżet czatu LiveAgent wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy, czyli niesamowicie szybko.

Szybki widget czatu to dobry wybór, jeśli skutecznie chcesz przekształcić osobę odwiedzającą Twoją witrynę w lojalnego klienta. Według raportu eMarketer, 35% osób odwiedzających witryny, dokonało zakupy po użyciu czatu na żywo.

 

quick quality customer service through live chat
connected world map

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych (niektórych tylko częściowo) i obsługuje widgety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby język stał się barierą między Tobą a Twoimi klientami. Jesteśmy z Tobą.

Po co godzić się na mniej?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego właśnie jest świetną alternatywą dla Kayako. LiveAgent oszczędza czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne – budowaniu znaczących relacji ze swoimi klientami.

man and woman receiving awards

Porównanie LiveAgent i Kayako

Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu z Kayako na podstawie opinii klientów na Capterra

Kayako vs LiveAgent Capterra comparison
Stan na 22/01/2020

Zobacz, dlaczego nasi klienci wybrali LiveAgent jako alternatywę dla Kayako

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie jest wymagana
Artykuły powiązane zAlternatywa dla Kayako

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo