Szukasz alternatywy dla LeadDesk?

Szukasz nowego rozwiązania dla swojej pomocy technicznej? LiveAgent to świetne oprogramowanie, wyposażone w narzędzia i funkcje które pomogą Ci zapewnić lepszą obsługę klienta.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko ze swoimi klientami i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Live chat bubbles icon

Najszybszy czat na żywo

Z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy, nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku.

Call center - icon

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z centrum telefonicznym. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów albo wybieraj osobne funkcje, tak by spersonalizować swój dział pomocy technicznej.

social notifications - illustration

Mocna alternatywa dla LeadDesk

Zapewnij swoim klientom coś więcej niż tylko wsparcie telefoniczne. Dzięki LiveAgent możesz zapewnić pomoc przez e-mail, czat na żywo, bazę wiedzy, centrum telefoniczne lub media społecznościowe, takie jak Instagram lub Twitter.

Daj swoim klientom różne opcje i wygodę w komunikacji.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest podstawowym narzędziem które zapewnia obsługę klienta. Z łatwością przekształć użytkowników odwiedzających Twoją witrynę w płacących klientów, za pomocą widżetu do czatu na żywo zainstalowanego na Twojej stronie.

LiveAgent posiada najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, o szybkości wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Odpowiadaj błyskawicznie i nie każ czekać swoim klientom.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Wsparcie telefoniczne

Przejście do LiveAgent nie oznacza, że musisz rezygnować z udzielania wsparcia telefonicznego. Centrala telefoniczna jest łatwa w konfiguracji i zajmuje zaledwie kilka minut. Możesz dzwonić przez przeglądarkę, telefon lub inne wybrane urządzenie.

LiveAgent zajmie się za Ciebie wszystkim, więc nie musisz już korzystać z zewnętrznych dostawców.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

Savings illustration

Zyskuj więcej za mniej

Nie musisz już płacić więcej, aby mieć więcej. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które są wyposażone w najlepsze funkcje i narzędzia potrzebne do zapewnienia obsługi klienta.

Jeśli chcesz, zawsze możesz dokupić oddzielne funkcje, aby dodać coś więcej do swojego planu nie przepłacając. Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Porównaj nas do innego oprogramowania help desk

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami dla call center? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla LeadDesk
Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x