Wsparcie za pomocą centrum telefonicznego to dopiero początek. Aby zapewnić swoim klientom więcej opcji, uzyskaj dostęp do wsparcia za pomocą e-maili, czatu na żywo, mediów społecznościowych i bazy wiedzy.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko ze swoimi klientami i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy, nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku.
Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z centrum telefonicznym. Konfiguracja jest szybka i łatwa!
Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.
LiveAgent zapewnia dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów albo wybieraj osobne funkcje, tak by spersonalizować swój dział pomocy technicznej.
Przenieś swoją pomoc techniczną na wyższy poziom, dzięki e-mailom, czatowi na żywo, mediom społecznościowym i bazie wiedzy.
Zaoferuj swoim klientom różne możliwości kontaktu z Tobą i przekształć ich w aktywnie płacących klientów. To wszystko możesz mieć za cenę, która nie zrujnuje Twojego budżetu.
Czat na żywo to najszybszy sposób, w jaki Twoi klienci mogą się z Tobą skontaktować. Możesz zwiększyć liczbę konwersji i skutecznie zmienić osoby odwiedzające Twoją stronę internetową w płacących klientów.
LiveAgent posiada najszybszy widget czatu na żywo na rynku, o szybkości wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Będziesz w stanie nadążyć?
Centrala telefoniczna jest łatwa w konfiguracji oraz użyciu. Interfejs LiveAgent gładko poprowadzi Cię przez cały proces. Łącz się ze swoimi klientami za pomocą przeglądarki, telefonu lub innego wybranego sprzętu.
LiveAgent zajmie się za Ciebie wszystkim, więc nie musisz już korzystać z zewnętrznych dostawców. W zaoszczędzonym czasie, możesz skupić się na tym, co ważne i udzielać wsparcia bez dodatkowych problemów.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Dawanie swoim klientom i agentom większej ilości opcji wcale nie oznacza, że musisz przepłacać. LiveAgent ma trzy świetne płatne plany, które są napakowane najlepszymi narzędziami i funkcjami zapewniającymi obsługę klienta.
Jeśli potrzebujesz dodać cos więcej do swojego planu, zawsze możesz dokupić oddzielne funkcje i nie przepłacać. Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej.
Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami dla call center? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach