Szukasz alternatywy dla LiveCall?

Wsparcie za pomocą centrum telefonicznego to dopiero początek. Aby zapewnić swoim klientom więcej opcji, uzyskaj dostęp do wsparcia za pomocą e-maili, czatu na żywo, mediów społecznościowych i bazy wiedzy.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko ze swoimi klientami i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Live chat bubbles icon

Najszybszy czat na żywo

Z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy, nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku.

Call center - icon

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z centrum telefonicznym. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów albo wybieraj osobne funkcje, tak by spersonalizować swój dział pomocy technicznej.

smart phone calling

Potężna alternatywa dla LiveCall

Przenieś swoją pomoc techniczną na wyższy poziom, dzięki e-mailom, czatowi na żywo, mediom społecznościowym i bazie wiedzy.

Zaoferuj swoim klientom różne możliwości kontaktu z Tobą i przekształć ich w aktywnie płacących klientów. To wszystko możesz mieć za cenę, która nie zrujnuje Twojego budżetu.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to najszybszy sposób, w jaki Twoi klienci mogą się z Tobą skontaktować. Możesz zwiększyć liczbę konwersji i skutecznie zmienić osoby odwiedzające Twoją stronę internetową w płacących klientów.

LiveAgent posiada najszybszy widget czatu na żywo na rynku, o szybkości wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Będziesz w stanie nadążyć?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Wsparcie centrum telefonicznego

Centrala telefoniczna jest łatwa w konfiguracji oraz użyciu. Interfejs LiveAgent gładko poprowadzi Cię przez cały proces. Łącz się ze swoimi klientami za pomocą przeglądarki, telefonu lub innego wybranego sprzętu.

LiveAgent zajmie się za Ciebie wszystkim, więc nie musisz już korzystać z zewnętrznych dostawców. W zaoszczędzonym czasie, możesz skupić się na tym, co ważne i udzielać wsparcia bez dodatkowych problemów.

Dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent?

Savings illustration

Otrzymuj więcej i oszczędzaj więcej

Dawanie swoim klientom i agentom większej ilości opcji wcale nie oznacza, że musisz przepłacać. LiveAgent ma trzy świetne płatne plany, które są napakowane najlepszymi narzędziami i funkcjami zapewniającymi obsługę klienta.

Jeśli potrzebujesz dodać cos więcej do swojego planu, zawsze możesz dokupić oddzielne funkcje i nie przepłacać. Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj nas z innymi oprogramowanie call center

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami dla call center? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla LiveCall
    Czat na żywo to rodzaj komunikacji internetowej, która odbywa się w czasie rzeczywistym. Czat internetowy na żywo nie wymaga korzystania z żadnego dodatkowego oprogramowania do czatu.

    Czat na żywo

    Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, umożliwiające kontakt z agentami w czasie rzeczywistym i przesyłanie plików. LiveAgent oferuje tę funkcję oraz inne kanały komunikacji.

    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Wsparcie w aplikacji zapewnia przycisk pomocy umieszczony w aplikacji. Aby uzyskać dalszą pomoc, kontaktujemy się z agentem pomocy technicznej i tworzone jest zgłoszenie.

    Wsparcie w aplikacji

    Wsparcie w aplikacji umożliwia klientom łatwiejszy kontakt z zespołem pomocy technicznej. Oferuje wiele kanałów komunikacji, integrację z Twitterem i rozwiązania o przystępnych cenach. LiveAgent zapewnia obsługę wielokanałową, wsparcie klienta 24/7 i program lojalnościowy.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Umów się na demo

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Umów się na demo
    Start Free Trial x