Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla Teamwork Desk?

Teamwork Desk to świetne oprogramowanie, które w pełni obsługuje wszystko, czego potrzebuje Twój zespół obsługi klienta. Jednak nie każde rozwiązanie jest odpowiednie dla każdej firmy i czasami możesz po prostu spróbować czegoś innego.

Wypróbuj LiveAgent i zapoznaj się z naszym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń , zaawansowane funkcje i wszystkie narzędzia pomocy technicznej potrzebujesz do rozwiązania tego trudnego zapytania klienta.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent, lub rozpocznij dziś bezpłatną 14-dniową wersję próbną i zapewnij wielokanałową pomoc techniczną za pomocą odpowiedniego oprogramowania do komunikacji z klientami.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Obsługuj zgłoszenia przychodzące z każdego kanału komunikacyjnego

Zarządzanie zgłoszeniami w LiveAgent jest łatwe dzięki naszej wielokanałowej komunikacji, która sortuje wszystkie zgłoszenia przychodzące z różnych kanałów komunikacji .

E-maile to dopiero początek , skorzystaj z czat w czasie rzeczywistym , odpowiadaj na połączenia telefoniczne i pisz świetne artykuły do ​​swojej bazy wiedzy , aby stworzyć przydatny portal dla klientów. Integracja mediów społecznościowych jest częścią umowy, LiveAgent ma wbudowany Facebook , Twitter , Instagram , a nawet funkcje Viber , które oszczędzają Twój czas.

Cała wielokanałowa komunikacja w jednym miejscu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki najszybszemu czatowi w czasie rzeczywistym

Wyposaż swój zespół obsługi klienta w jeden z najpopularniejszych i najszybszych kanałów komunikacji. Szybciej obsługuj żądania klientów dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo , z wyświetlanymi prędkościami wynoszącymi tylko 2,5 sekundy .

Nasz czat na żywo ma również widok pisania w czasie rzeczywistym , pełna historia czatów , proaktywne zaproszenia do czatu i przyciski niestandardowe , które pomogą Ci się wyróżnić. Zobacz pełną listę funkcji tutaj.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Zadowolenie użytkownika wiąże się z szybszą komunikacją

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Wykorzystaj w pełni swoje rozwiązanie do obsługi klienta

Każde oprogramowanie do obsługi klienta wymaga odpowiednich funkcji pomocy technicznej, aby pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami. Oprócz zestawu narzędzi omnichannel LiveAgent obsługuje każde narzędzie i kanał za pomocą szerokiej gamy zaawansowanych funkcji , które pomogą Ci skutecznie radzić sobie z każdym problemem klienta.

LiveAgent oferuje również potężne integracje z ponad 140 popularnymi aplikacjami , dzięki czemu możesz tworzyć niestandardowe przepływy pracy. Wszystko jest zapakowane w jedno przyjazne dla użytkownika rozwiązanie.

Zaawansowane narzędzia, świetne funkcje i potężne integracje

Zostań szczęśliwym klientem

Rozumiemy, że stworzenie zadowolenia klientów jest niemożliwe bez zapewnienia doskonałej obsługi klienta . Żądania klientów powinny być obsługiwane sprawnie i szybko.

Zadowolenie klienta jest jednym z naszych głównych priorytetów i dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni. Dlatego zapewniamy profesjonalną obsługę wszystkim naszym klientom. Możesz się z nami skontaktować, gdy potrzebujesz pomocy . Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu .

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Wypróbuj możliwości zarządzania zgłoszeniami LiveAgent i skorzystaj z naszego zestawu narzędzi z zaawansowanymi funkcjami i integracjami za darmo.

Zapoznaj się z naszymi planami cenowymi lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś . Nie ma żadnych zobowiązań ani informacji o karcie kredytowej. Kliknij poniższy przycisk i od razu rozpocznij okres próbny .

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo