Teamwork Desk to świetne oprogramowanie, które w pełni obsługuje wszystko, czego potrzebuje Twój zespół obsługi klienta. Jednak nie każde rozwiązanie jest odpowiednie dla każdej firmy i czasami możesz po prostu spróbować czegoś innego.
Wypróbuj LiveAgent i zapoznaj się z naszym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń , zaawansowane funkcje i wszystkie narzędzia pomocy technicznej potrzebujesz do rozwiązania tego trudnego zapytania klienta.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent, lub rozpocznij dziś bezpłatną 14-dniową wersję próbną i zapewnij wielokanałową pomoc techniczną za pomocą odpowiedniego oprogramowania do komunikacji z klientami.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Zarządzanie zgłoszeniami w LiveAgent jest łatwe dzięki naszej wielokanałowej komunikacji, która sortuje wszystkie zgłoszenia przychodzące z różnych kanałów komunikacji .
E-maile to dopiero początek , skorzystaj z czat w czasie rzeczywistym , odpowiadaj na połączenia telefoniczne i pisz świetne artykuły do swojej bazy wiedzy , aby stworzyć przydatny portal dla klientów. Integracja mediów społecznościowych jest częścią umowy, LiveAgent ma wbudowany Facebook , Twitter , Instagram , a nawet funkcje Viber , które oszczędzają Twój czas.
Wyposaż swój zespół obsługi klienta w jeden z najpopularniejszych i najszybszych kanałów komunikacji. Szybciej obsługuj żądania klientów dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo , z wyświetlanymi prędkościami wynoszącymi tylko 2,5 sekundy .
Nasz czat na żywo ma również widok pisania w czasie rzeczywistym , pełna historia czatów , proaktywne zaproszenia do czatu i przyciski niestandardowe , które pomogą Ci się wyróżnić. Zobacz pełną listę funkcji tutaj.
Każde oprogramowanie do obsługi klienta wymaga odpowiednich funkcji pomocy technicznej, aby pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami. Oprócz zestawu narzędzi omnichannel LiveAgent obsługuje każde narzędzie i kanał za pomocą szerokiej gamy zaawansowanych funkcji , które pomogą Ci skutecznie radzić sobie z każdym problemem klienta.
LiveAgent oferuje również potężne integracje z ponad 140 popularnymi aplikacjami , dzięki czemu możesz tworzyć niestandardowe przepływy pracy. Wszystko jest zapakowane w jedno przyjazne dla użytkownika rozwiązanie.
Rozumiemy, że stworzenie zadowolenia klientów jest niemożliwe bez zapewnienia doskonałej obsługi klienta . Żądania klientów powinny być obsługiwane sprawnie i szybko.
Zadowolenie klienta jest jednym z naszych głównych priorytetów i dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni. Dlatego zapewniamy profesjonalną obsługę wszystkim naszym klientom. Możesz się z nami skontaktować, gdy potrzebujesz pomocy . Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu .
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Wypróbuj możliwości zarządzania zgłoszeniami LiveAgent i skorzystaj z naszego zestawu narzędzi z zaawansowanymi funkcjami i integracjami za darmo.
Zapoznaj się z naszymi planami cenowymi lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś . Nie ma żadnych zobowiązań ani informacji o karcie kredytowej. Kliknij poniższy przycisk i od razu rozpocznij okres próbny .
Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach