Teamwork Desk to świetne oprogramowanie, które w pełni obsługuje wszystko, czego potrzebuje Twój zespół obsługi klienta. Jednak nie każde rozwiązanie jest odpowiednie dla każdej firmy i czasami możesz po prostu spróbować czegoś innego.
Wypróbuj LiveAgent i zapoznaj się z naszym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń , zaawansowane funkcje i wszystkie narzędzia pomocy technicznej potrzebujesz do rozwiązania tego trudnego zapytania klienta.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent, lub rozpocznij dziś bezpłatną 14-dniową wersję próbną i zapewnij wielokanałową pomoc techniczną za pomocą odpowiedniego oprogramowania do komunikacji z klientami.
Zarządzanie zgłoszeniami w LiveAgent jest łatwe dzięki naszej wielokanałowej komunikacji, która sortuje wszystkie zgłoszenia przychodzące z różnych kanałów komunikacji .
E-maile to dopiero początek , skorzystaj z czat w czasie rzeczywistym , odpowiadaj na połączenia telefoniczne i pisz świetne artykuły do swojej bazy wiedzy , aby stworzyć przydatny portal dla klientów. Integracja mediów społecznościowych jest częścią umowy, LiveAgent ma wbudowany Facebook , Twitter , Instagram , a nawet funkcje Viber , które oszczędzają Twój czas.
Wyposaż swój zespół obsługi klienta w jeden z najpopularniejszych i najszybszych kanałów komunikacji. Szybciej obsługuj żądania klientów dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo , z wyświetlanymi prędkościami wynoszącymi tylko 2,5 sekundy .
Nasz czat na żywo ma również widok pisania w czasie rzeczywistym , pełna historia czatów , proaktywne zaproszenia do czatu i przyciski niestandardowe , które pomogą Ci się wyróżnić. Zobacz pełną listę funkcji tutaj.
Każde oprogramowanie do obsługi klienta wymaga odpowiednich funkcji pomocy technicznej, aby pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami. Oprócz zestawu narzędzi omnichannel LiveAgent obsługuje każde narzędzie i kanał za pomocą szerokiej gamy zaawansowanych funkcji , które pomogą Ci skutecznie radzić sobie z każdym problemem klienta.
LiveAgent oferuje również potężne integracje z ponad 140 popularnymi aplikacjami , dzięki czemu możesz tworzyć niestandardowe przepływy pracy. Wszystko jest zapakowane w jedno przyjazne dla użytkownika rozwiązanie.
Rozumiemy, że stworzenie zadowolenia klientów jest niemożliwe bez zapewnienia doskonałej obsługi klienta . Żądania klientów powinny być obsługiwane sprawnie i szybko.
Zadowolenie klienta jest jednym z naszych głównych priorytetów i dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni. Dlatego zapewniamy profesjonalną obsługę wszystkim naszym klientom. Możesz się z nami skontaktować, gdy potrzebujesz pomocy . Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu .
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Wypróbuj możliwości zarządzania zgłoszeniami LiveAgent i skorzystaj z naszego zestawu narzędzi z zaawansowanymi funkcjami i integracjami za darmo.
Zapoznaj się z naszymi planami cenowymi lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś . Nie ma żadnych zobowiązań ani informacji o karcie kredytowej. Kliknij poniższy przycisk i od razu rozpocznij okres próbny .
Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!
Szukasz alternatywy dla Vision?
Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.
Szukasz alternatywy dla Samange?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team