Oprogramowanie help desk dla agencji
LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia, idealne dla budowania relacji z klientami. Zapewnia wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Firma oferuje również bogate wsparcie, bloga oraz szablony.
Szukasz alternatywy dla Crisp?
Rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe, partnerzy VoIP, program lojalnościowy.
Szukasz alternatywy dla CallPage?
LiveAgent oferuje obsługę klienta dla małych firm i specjalistów marketingu, zapewniając świetną obsługę i różne narzędzia komunikacyjne, w tym darmowy czat klienta i obsługę wielu kanałów. Można także przenieść się z Zopim do LiveAgent.
Szukasz alternatywy dla Olark?
Platforma LiveAgent oferuje obsługę klienta poprzez czat w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z przedstawicielami firmy. Dodatkowo, skupia się ona na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. LiveAgent tworzy lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu dla pomocy technicznej na różnych platformach.
Szukasz alternatywy dla Vision?
Zwiększ produktywność zespołu i popraw obsługę klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Najszybszy czat na żywo i kompleksowa alternatywa dla Vision.
Szukasz alternatywy dla HelpCrunch?
LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które można stosować jako alternatywę dla Intercom.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach