Szukasz alternatywy dla Teamwork Desk?

Teamwork Desk to świetne oprogramowanie, które w pełni obsługuje wszystko, czego potrzebuje Twój zespół obsługi klienta. Jednak nie każde rozwiązanie jest odpowiednie dla każdej firmy i czasami możesz po prostu spróbować czegoś innego.

Wypróbuj LiveAgent i zapoznaj się z naszym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń , zaawansowane funkcje i wszystkie narzędzia pomocy technicznej potrzebujesz do rozwiązania tego trudnego zapytania klienta.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent, lub rozpocznij dziś bezpłatną 14-dniową wersję próbną i zapewnij wielokanałową pomoc techniczną za pomocą odpowiedniego oprogramowania do komunikacji z klientami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Obsługuj zgłoszenia przychodzące z każdego kanału komunikacyjnego

Zarządzanie zgłoszeniami w LiveAgent jest łatwe dzięki naszej wielokanałowej komunikacji, która sortuje wszystkie zgłoszenia przychodzące z różnych kanałów komunikacji .

E-maile to dopiero początek , skorzystaj z czat w czasie rzeczywistym , odpowiadaj na połączenia telefoniczne i pisz świetne artykuły do ​​swojej bazy wiedzy , aby stworzyć przydatny portal dla klientów. Integracja mediów społecznościowych jest częścią umowy, LiveAgent ma wbudowany Facebook , Twitter , Instagram , a nawet funkcje Viber , które oszczędzają Twój czas.

Cała wielokanałowa komunikacja w jednym miejscu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki najszybszemu czatowi w czasie rzeczywistym

Wyposaż swój zespół obsługi klienta w jeden z najpopularniejszych i najszybszych kanałów komunikacji. Szybciej obsługuj żądania klientów dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo , z wyświetlanymi prędkościami wynoszącymi tylko 2,5 sekundy .

Nasz czat na żywo ma również widok pisania w czasie rzeczywistym , pełna historia czatów , proaktywne zaproszenia do czatu i przyciski niestandardowe , które pomogą Ci się wyróżnić. Zobacz pełną listę funkcji tutaj.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Zadowolenie użytkownika wiąże się z szybszą komunikacją

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Wykorzystaj w pełni swoje rozwiązanie do obsługi klienta

Każde oprogramowanie do obsługi klienta wymaga odpowiednich funkcji pomocy technicznej, aby pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami. Oprócz zestawu narzędzi omnichannel LiveAgent obsługuje każde narzędzie i kanał za pomocą szerokiej gamy zaawansowanych funkcji , które pomogą Ci skutecznie radzić sobie z każdym problemem klienta.

LiveAgent oferuje również potężne integracje z ponad 140 popularnymi aplikacjami , dzięki czemu możesz tworzyć niestandardowe przepływy pracy. Wszystko jest zapakowane w jedno przyjazne dla użytkownika rozwiązanie.

Zaawansowane narzędzia, świetne funkcje i potężne integracje

Zostań szczęśliwym klientem

Rozumiemy, że stworzenie zadowolenia klientów jest niemożliwe bez zapewnienia doskonałej obsługi klienta . Żądania klientów powinny być obsługiwane sprawnie i szybko.

Zadowolenie klienta jest jednym z naszych głównych priorytetów i dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni. Dlatego zapewniamy profesjonalną obsługę wszystkim naszym klientom. Możesz się z nami skontaktować, gdy potrzebujesz pomocy . Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu .

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Wypróbuj możliwości zarządzania zgłoszeniami LiveAgent i skorzystaj z naszego zestawu narzędzi z zaawansowanymi funkcjami i integracjami za darmo.

Zapoznaj się z naszymi planami cenowymi lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś . Nie ma żadnych zobowiązań ani informacji o karcie kredytowej. Kliknij poniższy przycisk i od razu rozpocznij okres próbny .

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Artykuły powiązane zAlternatywa Teamwork Desk
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia, idealne dla budowania relacji z klientami. Zapewnia wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Firma oferuje również bogate wsparcie, bloga oraz szablony.

Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

Szukasz alternatywy dla Crisp?

Rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe, partnerzy VoIP, program lojalnościowy.

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

LiveAgent oferuje obsługę klienta dla małych firm i specjalistów marketingu, zapewniając świetną obsługę i różne narzędzia komunikacyjne, w tym darmowy czat klienta i obsługę wielu kanałów. Można także przenieść się z Zopim do LiveAgent.

Szukasz alternatywnego rozwiązania dla Olark? Zapoznaj się z możliwościami LiveAgent, narzędzami i wielokanałowym wsparciem za świetną cenę.

Szukasz alternatywy dla Olark?

Platforma LiveAgent oferuje obsługę klienta poprzez czat w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z przedstawicielami firmy. Dodatkowo, skupia się ona na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. LiveAgent tworzy lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu dla pomocy technicznej na różnych platformach.

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Zwiększ produktywność zespołu i popraw obsługę klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Najszybszy czat na żywo i kompleksowa alternatywa dla Vision.

LiveAgent posiada ponad 175 funkcji, wysoko zintegrowaną obsługę klienta i wyjątkową cenę. Zobacz, dlaczego warto zamienić HelpCrunch na LiveAgent.

Szukasz alternatywy dla HelpCrunch?

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które można stosować jako alternatywę dla Intercom.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo