Odkryj najlepsze alternatywy dla czatu na żywo

Czy Twój czat na żywo nie spełnia Twoich oczekiwań? Czy jesteś gotowy na alternatywny czat na żywo?

Nasze dokładne porównanie rzuci trochę światła na najpopularniejsze rozwiązania do czatu na żywo, ich funkcje i oceny klientów!

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Ogólna ocena
LiveAgent
4.7
LiveChat Inc.
4.6
Intercom
4.5
Zendesk
4.3
Olark
4.5
Łatwość użycia
LiveAgent
4.6
LiveChat Inc.
4.7
Intercom
4.4
Zendesk
4.3
Olark
4.7
Obsługa klienta
LiveAgent
4.7
LiveChat Inc.
4.6
Intercom
4.3
Zendesk
4.2
Olark
4.6
Stosunek ceny do jakości
LiveAgent
4.7
LiveChat Inc.
4.5
Intercom
4.0
Zendesk
4.1
Olark
4.5
Cena
LiveAgent
$15-$39/mo
LiveChat Inc.
$19-$59/mo
Intercom
$39-$49/mo
Zendesk
$49-$99/mo
Olark
$19
Szablony odpowiedzi
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Możliwości dostosowania brandingu
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Geotargetowanie
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Formularze offline
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Proaktywny czat
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Udostępnianie ekranu
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Transfery i przekierowania
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Integracje zewnętrzne
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Podgląd wiadomości
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Nielimitowana historia czatu
LiveAgent
LiveChat Inc.
Only in $39+/mo plans
Intercom
Zendesk
Olark
Nielimitowany monitoring odwiedzających
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Oznaczenia na czacie
LiveAgent
LiveChat Inc.
Only in $39+/mo plans
Intercom
Zendesk
Olark
Funkcje
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Ogólna ocena
4.7
4.6
4.5
4.3
4.5
Ease of use
4.6
4.7
4.4
4.3
4.7
Obsługa klienta
4.7
4.6
4.3
4.2
4.6
Stosunek ceny do jakości
4.7
4.5
4.0
4.1
4.5
Price
$15-$39/mo
$19-$59/mo
$39-$49/mo
$49-$99/mo
$19
Szablony odpowiedzi
Customizable branding
Geotargetowanie
Offline form
Proaktywny czat
Screen Sharing
Transfery i przekierowania
Third-party Integration
Podgląd wiadomości
Unlimited chat history
Only in $39+/mo plans
Nielimitowany monitoring odwiedzających
Chat tags
Only in $39+/mo plans

Zaufało nam ponad 30 000 firm i 150 milionów użytkowników

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Monitoruj zachowanie i angażuj się w odpowiednim czasie

Przekształć odwiedzających witrynę w klientów dzięki spersonalizowanym zaproszeniom do czatu na podstawie danych z CRM i śledzenia zachowań.

Dowiedz się, którą stronę przegląda każdy klient, jak długo i kto odesłał go do Twojej witryny.

 

Zwiększ wydajność agentów dzięki gotowym wiadomościom

Zaoszczędź do 15 godzin pracy tygodniowo, odpowiadając na często zadawane pytania za pomocą gotowych wiadomości.

Twórz nieograniczoną liczbę odpowiedzi i wdrażaj je jednym kliknięciem.

 

Canned messages (Macros) in LiveAgent

Skonfiguruj swój czat na żywo w kilka sekund

Skopiuj i wklej fragment naszego kodu do swojej witryny, aby rozpocząć śledzenie i rozmawianie z osobami odwiedzającymi Twoją witrynę w czasie rzeczywistym.

Dostosuj za pomocą kilku kliknięć

Wybierz przyciski czatu, okna czatu oraz formularze przed rozmową na czacie i formularze offline z naszej galerii lub stwórz własne za pomocą niestandardowego CSS.

 

Customize your chat window in LiveAgent

Bądź na bieżąco

Przewiduj potrzeby każdego klienta, sprawdzając, co piszą w oknie czatu, zanim klikną Wyślij.

Zwiększ pozytywne wrażenia dzięki naszemu wbudowanemu systemowi CRM, który umożliwia przeglądanie wszystkich informacji o klientach, wcześniejszych zakupów i przeszłych zapytań.

 

Bezproblemowe wsparcie, które poprawia sprzedaż

Zwiększ możliwości swoich klientów dzięki narzędziom do samodzielnej pomocy, które są bezpośrednio zintegrowane z Twoim widżetem czatu. Zmniejsz liczbę zgłoszeń i zwiększ sprzedaż dzięki naszej alternatywie czatu na żywo już dziś!

 

Powiedz "stop" słabej obsłudze klienta

Miej oko na wyniki swojego zespołu.

Dostosuj zmiany agentów do liczby czatów i godzin szczytu, monitoruj, kto z kim rozmawia, zobacz, co mówią, i ucz się na podstawie ocen agentów.

 

Reports feature by LiveAgent

Połącz kropki

Nigdy więcej zgadywania i przypuszczania!

Śledź drogę rozwiązywania problemów przez klienta od początku do końca w różnych kanałach w jednym wątku zgłoszeń.

 

Zapewnij całodobowe wsparcie

LiveAgent oferuje funkcję czatu offline, która umożliwia odwiedzającym witrynę kontaktowanie się z Tobą nawet poza godzinami pracy.

Dowiedz się więcej o naszej alternatywnej opcji czatu na żywo

 

LiveAgent side contact form
Real-time chat examples in LiveAgent

W 100% adaptacyjne i skalowalne

Nasza alternatywa dla czatu na żywo jest w 100% skalowalna i dostosowywalna, niezależnie od tego, czy sięgasz gwiazd w biznesie, czy też potrzebujesz ograniczać usługi sezonowo.

 

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla czatu na żywo?

Ponieważ najlepsze alternatywy dla czatu na żywo zapewniają dodatkowe funkcje bez dodatkowych kosztów!

 

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy BMW, Huawei, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

 

Related Articles to Alternatywy czatu na żywo
Intercom Alternatywa

Intercom Alternatywa

LiveAgent oferuje wiele funkcji, które umożliwiają szybszą i bardziej efektywną obsługę klientów. Posiada ponad 175 funkcji dla help desk oraz system zgłoszeń, czat na żywo i call center. Oferuje również portal do samoobsługi, integracje z Facebookiem, Twitterem, Instagramem, Vibrem i WhatsAppem, bazę wiedzy oraz forum dla klientów. Dodatkowo, LiveAgent posiada funkcję automatyzacji i reguł, które pomagają w eliminacji powtarzających się zadań.

Hubspot Service Hub Alternatywa 2

Hubspot Service Hub Alternatywa 2

LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla HubSpot Service Hub na rynku. To bogate w funkcje oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększy produktywność Twojego zespołu wsparcia, zwiększy zadowolenie klientów i jednocześnie pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze. Nie wymagamy karty kredytowej, a użytkowanie jest łatwe i proste. Zarejestruj się na darmowe konto i dołącz do ponad 15 000 firm i 15 milionów użytkowników końcowych na całym świecie.

Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2021 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

Porównaj LiveAgent z innymi platformami

LiveAgent to narzędzie, które zdobyło pozytywne opinie klientów, oferujące szybsze i dokładniejsze wsparcie dla agentów. Użytkownicy doceniają łatwy w użyciu interfejs, funkcjonalność raportowania oraz oszczędność czasu dzięki uporządkowanej obsłudze klienta. LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

Helpshift Alternatywa

Helpshift Alternatywa

LiveAgent jest często postrzegany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta. Użytkownicy podkreślają, że LiveAgent upraszcza reakcję na zgłoszenia i poprawia czas odpowiedzi, co z kolei wpływa na wzrost satysfakcji klientów, a także zwiększenie sprzedaży. Rozwiązanie to jest łatwe w użyciu, oferujące duże możliwości i funkcjonalność, w tym raportowanie, integrację różnych kanałów komunikacji i profesjonalne podejście do klienta, co przyczynia się do zadowolenia użytkowników.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo