Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Odkryj najlepsze alternatywy dla czatu na żywo

Czy Twój czat na żywo nie spełnia Twoich oczekiwań? Czy jesteś gotowy na alternatywny czat na żywo?

Nasze dokładne porównanie rzuci trochę światła na najpopularniejsze rozwiązania do czatu na żywo, ich funkcje i oceny klientów!

 

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Ogólna ocena
LiveAgent
4.7
LiveChat Inc.
4.6
Intercom
4.5
Zendesk
4.3
Olark
4.5
Łatwość użycia
LiveAgent
4.6
LiveChat Inc.
4.7
Intercom
4.4
Zendesk
4.3
Olark
4.7
Obsługa klienta
LiveAgent
4.7
LiveChat Inc.
4.6
Intercom
4.3
Zendesk
4.2
Olark
4.6
Stosunek ceny do jakości
LiveAgent
4.7
LiveChat Inc.
4.5
Intercom
4.0
Zendesk
4.1
Olark
4.5
Cena
LiveAgent
$15-$39/mo
LiveChat Inc.
$19-$59/mo
Intercom
$39-$49/mo
Zendesk
$49-$99/mo
Olark
$19
Szablony odpowiedzi
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Możliwości dostosowania brandingu
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Geotargetowanie
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Formularze offline
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Proaktywny czat
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Udostępnianie ekranu
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Transfery i przekierowania
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Integracje zewnętrzne
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Podgląd wiadomości
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Nielimitowana historia czatu
LiveAgent
LiveChat Inc.
Only in $39+/mo plans
Intercom
Zendesk
Olark
Nielimitowany monitoring odwiedzających
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Oznaczenia na czacie
LiveAgent
LiveChat Inc.
Only in $39+/mo plans
Intercom
Zendesk
Olark
Funkcje
LiveAgent
LiveChat Inc.
Intercom
Zendesk
Olark
Ogólna ocena
4.7
4.6
4.5
4.3
4.5
Ease of use
4.6
4.7
4.4
4.3
4.7
Obsługa klienta
4.7
4.6
4.3
4.2
4.6
Stosunek ceny do jakości
4.7
4.5
4.0
4.1
4.5
Price
$15-$39/mo
$19-$59/mo
$39-$49/mo
$49-$99/mo
$19
Szablony odpowiedzi
Customizable branding
Geotargetowanie
Offline form
Proaktywny czat
Screen Sharing
Transfery i przekierowania
Third-party Integration
Podgląd wiadomości
Unlimited chat history
Only in $39+/mo plans
Nielimitowany monitoring odwiedzających
Chat tags
Only in $39+/mo plans

Zaufało nam ponad 30 000 firm i 150 milionów użytkowników

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Monitoruj zachowanie i angażuj się w odpowiednim czasie

Przekształć odwiedzających witrynę w klientów dzięki spersonalizowanym zaproszeniom do czatu na podstawie danych z CRM i śledzenia zachowań.

Dowiedz się, którą stronę przegląda każdy klient, jak długo i kto odesłał go do Twojej witryny.

 

Zwiększ wydajność agentów dzięki gotowym wiadomościom

Zaoszczędź do 15 godzin pracy tygodniowo, odpowiadając na często zadawane pytania za pomocą gotowych wiadomości.

Twórz nieograniczoną liczbę odpowiedzi i wdrażaj je jednym kliknięciem.

 

Canned messages Macros LiveAgent
live chat

Skonfiguruj swój czat na żywo w kilka sekund

Skopiuj i wklej fragment naszego kodu do swojej witryny, aby rozpocząć śledzenie i rozmawianie z osobami odwiedzającymi Twoją witrynę w czasie rzeczywistym.

Dostosuj za pomocą kilku kliknięć

Wybierz przyciski czatu, okna czatu oraz formularze przed rozmową na czacie i formularze offline z naszej galerii lub stwórz własne za pomocą niestandardowego CSS.

 

LiveAgent-customize-chat-window

Bądź na bieżąco

Przewiduj potrzeby każdego klienta, sprawdzając, co piszą w oknie czatu, zanim klikną Wyślij.

Zwiększ pozytywne wrażenia dzięki naszemu wbudowanemu systemowi CRM, który umożliwia przeglądanie wszystkich informacji o klientach, wcześniejszych zakupów i przeszłych zapytań.

 

integrated kb 2

Bezproblemowe wsparcie, które poprawia sprzedaż

Zwiększ możliwości swoich klientów dzięki narzędziom do samodzielnej pomocy, które są bezpośrednio zintegrowane z Twoim widżetem czatu. Zmniejsz liczbę zgłoszeń i zwiększ sprzedaż dzięki naszej alternatywie czatu na żywo już dziś!

 

Powiedz "stop" słabej obsłudze klienta

Miej oko na wyniki swojego zespołu.

Dostosuj zmiany agentów do liczby czatów i godzin szczytu, monitoruj, kto z kim rozmawia, zobacz, co mówią, i ucz się na podstawie ocen agentów.

 

Reports-Liveagent-feature

Połącz kropki

Nigdy więcej zgadywania i przypuszczania!

Śledź drogę rozwiązywania problemów przez klienta od początku do końca w różnych kanałach w jednym wątku zgłoszeń.

 

Zapewnij całodobowe wsparcie

LiveAgent oferuje funkcję czatu offline, która umożliwia odwiedzającym witrynę kontaktowanie się z Tobą nawet poza godzinami pracy.

Dowiedz się więcej o naszej alternatywnej opcji czatu na żywo

 

contact form side
Real-time-chat

W 100% adaptacyjne i skalowalne

Nasza alternatywa dla czatu na żywo jest w 100% skalowalna i dostosowywalna, niezależnie od tego, czy sięgasz gwiazd w biznesie, czy też potrzebujesz ograniczać usługi sezonowo.

 

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla czatu na żywo?

Ponieważ najlepsze alternatywy dla czatu na żywo zapewniają dodatkowe funkcje bez dodatkowych kosztów!

 

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy BMW, Huawei, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

 

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo