Gotowy do przejścia do LiveAgent

Jesteśmy w Nowym Jorku!

Spotkajmy się na kawę w Nowym Jorku by porozmawiać o tym jak LiveAgent mógłby udoskonalić Twój biznes dzięki oprogramowaniu do obsługi klienta typu helpdesk.

Chciałbyś się dowiedzieć więcej o LiveAgent? Nie lubisz oglądać wideo? Spotkajmy się!

• Demo na żywo
• Spotkanie w biurze
• Zaplanowana konferencja telefoniczna

Korzyści dla Twojego biznesu w USA

Każdy biznes zasługuje na lepszą obsługę klienta

Osobiste założenie Twoje konta

Dedykowany menedżer konta

Wsparcie regionalne i obsługa klienta

Zwiększ produktywność swojej firmy

Przejście do LiveAgent jest widziane przez większość firm jako wielki krok do przodu. Dzięki temu są one w stanie podwoić ilość rozwiązywanych zgłoszeń od klientów i jednocześnie zmniejszyć nakład pracy. To sytuacja na której wszyscy korzystają. Dołącz do nich i polegaj na nagradzanym oprogramowaniu helpdesk.

Zwiększona produktywność
Dobry wynik satysfakcji klienta

Zwiększ zadowolenie swoich klientów

Implementując obsługę w czasie rzeczywistym i czat na żywo firmy mogą zwiększyć poziom zadowolenia swoich klientów o 29%. LiveAgent pomaga im również zwiększyć współczynnik konwersji i zapewnić okazję do sprzedaży wiązanej i po wyższej cenie.

Spotkajmy się i porozmawiajmy o możliwościach

Czy jesteś ciekaw jak nasze oprogramowanie helpdesk może ulepszyć Twoją obsługę klienta i przynieść pozytywne efekty dla Twojej marki i firmy? Spotkajmy się i porozmawiajmy osobiście o nieskończonych możliwościach współpracy.

zainspiruj się

Nasze biura na świecie

Bratysława

Kijów

Kijów

Nowy Jork

Nowy Jork

Najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta

LiveAgent to najczęściej recenzowane i najlepiej oceniane oprogramowanie do obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2019 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomóż im szybciej za pomocą LiveAgent.

Okres próbny 30 dni
Nie wymagana karta kredytowa
oraz wiele innych
$15 miesiąc

Small business

  • Nieograniczona historia zgłoszeń
  • 3 adresy e-mail
  • 3 formularze kontaktowe
  • 1 klucz API
$29 miesiąc

Medium business

  • Wszystko to, co w planie Small, plus
  • 10 adresów e-mail
  • 3 przyciski czatu na żywo
  • Zarządzanie działami
Artykuły powiązane zBiuro w Nowym Jorku
Skorzystaj z notatek w LiveAgent. Zostaw notatkę w zgłoszeniach dla swoich agentów, którą tylko oni mogą zobaczyć. Dziel się postępami i aktualizacjami.

Notatki

LiveAgent oferuje funkcję prywatnych notatek, które pomagają agentom w organizacji zgłoszeń i przypominaniu o klientach. Dzięki nim można dzielić się postępami tylko wewnętrznie i przekazywać ważne informacje między agentami. Wypróbuj za darmo i zwiększ efektywność obsługi klienta bez karty kredytowej.

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Zwiększ satysfakcję klientów i produktywność dzięki narzędziu self-service od LiveAgent. Oferujemy kompleksową obsługę klientów w wielu kanałach bez długoterminowych umów i ukrytych opłat. Wypróbuj za darmo i dołącz do ponad 21 tysięcy zadowolonych użytkowników!

Migracja do Liveagent jest łatwa dzięki jednej z naszych gotowych wtyczek. Liveagent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Liveagent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

Przenieś swoje dane do LiveAgent

Przenieś swoje dane do LiveAgent bez problemów! Skorzystaj z gotowych wtyczek lub zaufaj naszym specjalistom, a przeprowadzimy migrację za Ciebie. Oferujemy darmowy okres próbny do 30 dni, bez wymogu karty kredytowej. Zapewniamy pełną obsługę klienta 24/7, uniwersalną skrzynkę odbiorczą i wsparcie wielojęzyczne. Odkryj oszczędności i znakomitą funkcjonalność LiveAgent. Rozpocznij migrację i popraw jakość obsługi klienta już dziś!

Zredukuj koszty pozyskiwania klientów i zwiększ wartość klienta w startupie lub małej firmie dzięki oprogramowaniu do czatu na żywo

Czat na żywo dla start-upów i małych firm

Poznaj, jak czat na żywo może zrewolucjonizować obsługę klienta w Twoim startupie lub małej firmie. Zwiększ satysfakcję klientów, zredukuj koszty i zyskaj przewagę konkurencyjną dzięki efektywnej komunikacji online. Dowiedz się więcej o integracji, bezpieczeństwie i korzyściach płynących z tego rozwiązania!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x