Gotowy do przejścia do LiveAgent

Jesteśmy w Nowym Jorku!

Spotkajmy się na kawę w Nowym Jorku by porozmawiać o tym jak LiveAgent mógłby udoskonalić Twój biznes dzięki oprogramowaniu do obsługi klienta typu helpdesk.

Chciałbyś się dowiedzieć więcej o LiveAgent? Nie lubisz oglądać wideo? Spotkajmy się!

• Demo na żywo
• Spotkanie w biurze
• Zaplanowana konferencja telefoniczna

Korzyści dla Twojego biznesu w USA

Każdy biznes zasługuje na lepszą obsługę klienta

Osobiste założenie Twoje konta

Dedykowany menedżer konta

Wsparcie regionalne i obsługa klienta

Zwiększ produktywność swojej firmy

Przejście do LiveAgent jest widziane przez większość firm jako wielki krok do przodu. Dzięki temu są one w stanie podwoić ilość rozwiązywanych zgłoszeń od klientów i jednocześnie zmniejszyć nakład pracy. To sytuacja na której wszyscy korzystają. Dołącz do nich i polegaj na nagradzanym oprogramowaniu helpdesk.

Zwiększona produktywność
Dobry wynik satysfakcji klienta

Zwiększ zadowolenie swoich klientów

Implementując obsługę w czasie rzeczywistym i czat na żywo firmy mogą zwiększyć poziom zadowolenia swoich klientów o 29%. LiveAgent pomaga im również zwiększyć współczynnik konwersji i zapewnić okazję do sprzedaży wiązanej i po wyższej cenie.

Spotkajmy się i porozmawiajmy o możliwościach

Czy jesteś ciekaw jak nasze oprogramowanie helpdesk może ulepszyć Twoją obsługę klienta i przynieść pozytywne efekty dla Twojej marki i firmy? Spotkajmy się i porozmawiajmy osobiście o nieskończonych możliwościach współpracy.

zainspiruj się

Nasze biura na świecie

Bratysława

Kijów

Kijów

Nowy Jork

Nowy Jork

Najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta

LiveAgent to najczęściej recenzowane i najlepiej oceniane oprogramowanie do obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2019 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomóż im szybciej za pomocą LiveAgent.

Okres próbny 30 dni
Nie wymagana karta kredytowa
oraz wiele innych
$15 miesiąc

Small business

  • Nieograniczona historia zgłoszeń
  • 3 adresy e-mail
  • 3 formularze kontaktowe
  • 1 klucz API
$29 miesiąc

Medium business

  • Wszystko to, co w planie Small, plus
  • 10 adresów e-mail
  • 3 przyciski czatu na żywo
  • Zarządzanie działami
Artykuły powiązane zBiuro w Nowym Jorku
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Modulus to firma świadcząca usługi Voice over Internet Protocol. Przeczytaj o integracji Modulus w LiveAgent i jej zaletach.

Modulus

Połącz Modulus VoIP z LiveAgent! Zyskaj elastyczność, oszczędność kosztów i kompatybilność. Darmowa integracja dla subskrybentów!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x