Ready to switch to LiveAgent

Jesteśmy w Nowym Jorku!

Spotkajmy się na kawę w Nowym Jorku by porozmawiać o tym jak LiveAgent mógłby udoskonalić Twój biznes dzięki oprogramowaniu do obsługi klienta typu helpdesk.

Chciałbyś się dowiedzieć więcej o LiveAgent? Nie lubisz oglądać wideo? Spotkajmy się!

• Demo na żywo
• Spotkanie w biurze
• Zaplanowana konferencja telefoniczna

Korzyści dla Twojego biznesu w USA

Każdy biznes zasługuje na lepszą obsługę klienta

Osobiste założenie Twoje konta

Dedykowany menedżer konta

Wsparcie regionalne i obsługa klienta

Zwiększ produktywność swojej firmy

Przejście do LiveAgent jest widziane przez większość firm jako wielki krok do przodu. Dzięki temu są one w stanie podwoić ilość rozwiązywanych zgłoszeń od klientów i jednocześnie zmniejszyć nakład pracy. To sytuacja na której wszyscy korzystają. Dołącz do nich i polegaj na nagradzanym oprogramowaniu helpdesk.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Zwiększ zadowolenie swoich klientów

Implementując obsługę w czasie rzeczywistym i czat na żywo firmy mogą zwiększyć poziom zadowolenia swoich klientów o 29%. LiveAgent pomaga im również zwiększyć współczynnik konwersji i zapewnić okazję do sprzedaży wiązanej i po wyższej cenie.

Spotkajmy się i porozmawiajmy o możliwościach

Czy jesteś ciekaw jak nasze oprogramowanie helpdesk może ulepszyć Twoją obsługę klienta i przynieść pozytywne efekty dla Twojej marki i firmy? Spotkajmy się i porozmawiajmy osobiście o nieskończonych możliwościach współpracy.

get inspired

Nasze biura na świecie

Bratislava castle

Bratysława

Kiyv

Kijów

New York

Nowy Jork

Najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta

LiveAgent to najczęściej recenzowane i najlepiej oceniane oprogramowanie do obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2019 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomóż im szybciej za pomocą LiveAgent.

Okres próbny 30 dni
Nie wymagana karta kredytowa
oraz wiele innych
9$ miesiąc

Small business

  • Nieograniczona historia zgłoszeń
  • 3 adresy e-mail
  • 3 formularze kontaktowe
  • 1 klucz API
$29 miesiąc

Medium business

  • Wszystko to, co w planie Small, plus
  • 10 adresów e-mail
  • 3 przyciski czatu na żywo
  • Zarządzanie działami
0$ miesiąc

Darmowe

  • 7-dniowa historia zgłoszeń
  • 1 adres e-mail
  • 1 przycisk czatu
  • 1 formularz kontaktowy
Artykuły powiązane zBiuro w Nowym Jorku
Page - 8

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

The TEXT discusses the impact of social media on consumer behavior and the importance of strategic marketing in reaching target audiences. It emphasizes the need for personalized and engaging content to stand out in a crowded digital landscape. Additionally, the TEXT highlights the growing influence of influencers and the role of data analytics in understanding consumer preferences. Overall, it stresses the significance of adapting to the evolving marketing landscape to effectively connect with consumers.

Page - 4

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

The TEXT discusses the importance of marketing and how it can help businesses reach their target audience effectively. It also highlights the various strategies and tools that can be used to create successful marketing campaigns. Additionally, it emphasizes the need for businesses to adapt to the changing marketing trends in order to stay competitive in the market. Overall, the TEXT provides valuable insights into the world of marketing and its impact on business success.

Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Umieszczaj przyciski połączeń w swojej witrynie i umożliwiaj klientom nawiązywanie natychmiastowych połączeń w przeglądarce z Twoją firmą.

Przycisk połączeń

Komunikacja z klientami jest kluczowa dla sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klientów i przemysłu. Przyciski połączeń umożliwiają łatwe i szybkie nawiązanie kontaktu z firmą, co wpływa pozytywnie na doświadczenie klienta i zwiększenie sprzedaży.

Chcesz przenieść swoje dane z Lucep i szukasz innego rozwiązania? Poznaj LiveAgent i korzyści, jakie oferuje. Rozpocznij okres próbny już dzisiaj.

Chcesz przenieść się z Lucep do LiveAgent?

Dla firm i przedsiębiorców oferowane są różne pakiety, w tym Ticket za €15/m-c i Ticket+chat za €29/m-c. LiveAgent to wysoko oceniany system obsługi klienta, używany przez takie firmy jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki. Migracja z Lucep do LiveAgent to korzystne rozwiązanie, oferujące wsparcie klienta 24/7, ponad 175 funkcji i możliwość wyboru spośród 43 języków.

Podnieś zaangażowanie klientów z personalizowanym, wielokanałowym wsparciem. Zostaw Twoich klientów z pozytywnym wrażeniem za każdym razem, gdy mają do czynienia z Twoją firmą.

Zwiększ zaangażowanie z LiveAgent

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługujące 43 języki, oferujące wielokanałowe wsparcie, personalizację doświadczeń klientów i automatyzację obsługi. Zadowoleni klienci generują większe przychody, dlatego ważne jest budowanie dobrych relacji i oferowanie indywidualnych doświadczeń.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x