Ready to switch to LiveAgent

Jesteśmy w Nowym Jorku!

Spotkajmy się na kawę w Nowym Jorku by porozmawiać o tym jak LiveAgent mógłby udoskonalić Twój biznes dzięki oprogramowaniu do obsługi klienta typu helpdesk.

Chciałbyś się dowiedzieć więcej o LiveAgent? Nie lubisz oglądać wideo? Spotkajmy się!

• Demo na żywo
• Spotkanie w biurze
• Zaplanowana konferencja telefoniczna

Korzyści dla Twojego biznesu w USA

Każdy biznes zasługuje na lepszą obsługę klienta

Osobiste założenie Twoje konta

Dedykowany menedżer konta

Wsparcie regionalne i obsługa klienta

Zwiększ produktywność swojej firmy

Przejście do LiveAgent jest widziane przez większość firm jako wielki krok do przodu. Dzięki temu są one w stanie podwoić ilość rozwiązywanych zgłoszeń od klientów i jednocześnie zmniejszyć nakład pracy. To sytuacja na której wszyscy korzystają. Dołącz do nich i polegaj na nagradzanym oprogramowaniu helpdesk.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Zwiększ zadowolenie swoich klientów

Implementując obsługę w czasie rzeczywistym i czat na żywo firmy mogą zwiększyć poziom zadowolenia swoich klientów o 29%. LiveAgent pomaga im również zwiększyć współczynnik konwersji i zapewnić okazję do sprzedaży wiązanej i po wyższej cenie.

Spotkajmy się i porozmawiajmy o możliwościach

Czy jesteś ciekaw jak nasze oprogramowanie helpdesk może ulepszyć Twoją obsługę klienta i przynieść pozytywne efekty dla Twojej marki i firmy? Spotkajmy się i porozmawiajmy osobiście o nieskończonych możliwościach współpracy.

get inspired

Nasze biura na świecie

Bratysława

Kiyv

Kijów

New York

Nowy Jork

Najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta

LiveAgent to najczęściej recenzowane i najlepiej oceniane oprogramowanie do obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2019 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomóż im szybciej za pomocą LiveAgent.

Okres próbny 30 dni
Nie wymagana karta kredytowa
oraz wiele innych
9$ miesiąc

Small business

  • Nieograniczona historia zgłoszeń
  • 3 adresy e-mail
  • 3 formularze kontaktowe
  • 1 klucz API
$29 miesiąc

Medium business

  • Wszystko to, co w planie Small, plus
  • 10 adresów e-mail
  • 3 przyciski czatu na żywo
  • Zarządzanie działami
0$ miesiąc

Darmowe

  • 7-dniowa historia zgłoszeń
  • 1 adres e-mail
  • 1 przycisk czatu
  • 1 formularz kontaktowy

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zBiuro w Nowym Jorku
Chcesz przenieść swoje dane z Lucep i szukasz innego rozwiązania? Poznaj LiveAgent i korzyści, jakie oferuje. Rozpocznij okres próbny już dzisiaj.

Chcesz przenieść się z Lucep do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent dla różnych kanałów komunikacji i doskonałej obsługi klienta, podczas gdy Twoje konto jest przygotowywane.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

"Learn how to effectively market your business by leveraging social media platforms and targeting your audience with compelling content."

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

LiveAgent zapewnia oprogramowanie obsługujące tłumaczenia w 43 językach i jest alternatywą dla Intercom. Przenosząc się z Zopim, możesz wypróbować różne plany cenowe. Integracja z Voyced VoIP jest również możliwa. LiveAgent oferuje demo, aby pomóc klientom w osiąganiu ich celów biznesowych. Tworzenie konta jest łatwe, a LiveAgent korzysta z plików cookie na swojej stronie.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.