Gotowy do przejścia do LiveAgent

Jesteśmy w Nowym Jorku!

Spotkajmy się na kawę w Nowym Jorku by porozmawiać o tym jak LiveAgent mógłby udoskonalić Twój biznes dzięki oprogramowaniu do obsługi klienta typu helpdesk.

Chciałbyś się dowiedzieć więcej o LiveAgent? Nie lubisz oglądać wideo? Spotkajmy się!

• Demo na żywo
• Spotkanie w biurze
• Zaplanowana konferencja telefoniczna

Korzyści dla Twojego biznesu w USA

Każdy biznes zasługuje na lepszą obsługę klienta

Spersonalizowane usługi w czasie rzeczywistym

Osobiste prezentacje i szkolenia w biurze

koło zębate

Osobiste założenie Twoje konta

Menedżer

Dedykowany menedżer konta

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Wsparcie regionalne i obsługa klienta

Zwiększ produktywność swojej firmy

Przejście do LiveAgent jest widziane przez większość firm jako wielki krok do przodu. Dzięki temu są one w stanie podwoić ilość rozwiązywanych zgłoszeń od klientów i jednocześnie zmniejszyć nakład pracy. To sytuacja na której wszyscy korzystają. Dołącz do nich i polegaj na nagradzanym oprogramowaniu helpdesk.

Zwiększona produktywność
Dobry wynik satysfakcji klienta

Zwiększ zadowolenie swoich klientów

Implementując obsługę w czasie rzeczywistym i czat na żywo firmy mogą zwiększyć poziom zadowolenia swoich klientów o 29%. LiveAgent pomaga im również zwiększyć współczynnik konwersji i zapewnić okazję do sprzedaży wiązanej i po wyższej cenie.

Spotkajmy się i porozmawiajmy o możliwościach

Czy jesteś ciekaw jak nasze oprogramowanie helpdesk może ulepszyć Twoją obsługę klienta i przynieść pozytywne efekty dla Twojej marki i firmy? Spotkajmy się i porozmawiajmy osobiście o nieskończonych możliwościach współpracy.

zainspiruj się

Nasze biura na świecie

Bratysława

Kijów

Kijów

Nowy Jork

Nowy Jork

Najlepsze oprogramowanie helpdesk

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym programem helpdesk dla małych i średnich firm. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im w szybszy sposób dzięki LiveAgent.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i przedsiębiorców

15 /mo
Package Name

Ticket+czat

Idealny dla małych i średnich firm jak i dla dużych korporacji

29 /mo

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Nie potrzebujesz do tego karty kredytowej
Related Articles to Biuro w Nowym Jorku
Oprogramowanie do obsługi połączeń wychodzących umożliwia wykonywanie połączeń wychodzących do potencjalnych i obecnych klientów. Połączenia wychodzące mogą być wykonywane z różnych powodów, takich jak proaktywne wspieranie klientów, sprzedaż krzyżowa lub dosprzedaż istniejącym klientom, prowadzenie badań ankietowych itp.

Usprawnij komunikację z klientami poprzeż rozmowy wychodzące

LiveAgent oferuje szybką i wygodną obsługę interakcji wychodzących za pomocą kilku kliknięć. Jest to szczególnie przydatne dla zespołów sprzedaży B2B. Dzięki oprogramowaniu CRM, agenci mają łatwy dostęp do szczegółowych informacji o klientach, takich jak dane osobowe, poprzednie zakupy i historia usług, co umożliwia skuteczne oferowanie lub sprzedawanie krzyżowe produktów w odpowiednim momencie.

Dowiedz się, jak zapewnić najlepszą obsługę klienta dla swoich przyszłych konsumentów online. LiveAgent może pokazać Ci, jak to zrobić dobrze.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Liveagent to najlepsze rozwiązanie do obsługi klienta, obejmujące wszystkie istotne kanały i niezawodny system obsługi zgłoszeń w rozsądnej cenie. Oprócz świetnego czatu na żywo, Liveagent oferuje inne świetne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta. Liveagent ma trzy świetne płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu.

Szukasz alternatywy dla Zopim?

LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo z szybkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy, co czyni go idealnym narzędziem dla agentów obsługi klienta. Oprogramowanie ma trzy płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu, ale zapewnią Ci wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje potrzebne do skutecznego wsparcia klientów.

Zwiększ szybkość reakcji o 26% z LiveAgent. Twoi klienci będą zachwyceni, a twoja sprzedaż wzrośnie. Wypróbuj LiveAgent już dziś.

Chcesz zwięszyść szybkość reakcji?

LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klienta, które zwiększa jakość obsługi i pozwala firmom oszczędzać czas. Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń skraca czas odpowiedzi i zwiększa satysfakcję klientów, a dzięki funkcjom monitorowania i personalizowanych zaproszeń do czatu ułatwia interakcję z odwiedzającymi stronę internetową. LiveAgent oferuje także możliwość tworzenia szablonów odpowiedzi agentów oraz dzielenia zgłoszeń między różne działy, dzięki czemu proces rozwiązywania problemów klientów jest szybszy i bardziej efektywny. Dostępna jest darmowa wersja próbna na 7 lub 30 dni, a firma ma ponad 30 000 zadowolonych klientów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.