Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
Oprogramowanie Helpdesk dla branży motoryzacyjej
Nowy model strategii komunikacji: daj klientom 24/7 wsparcie i przyspiesz sukces swojego salonu samochodowego. Zarezerwuj demo już teraz!
Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?
Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.
Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego
Wypróbuj wszystkie kanały komunikacji, podczas gdy Twoje konto LiveAgent jest przygotowywane. Czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, formularz kontaktowy, forum, opinie, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp, Slack.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach