Oprogramowanie helpdesk dla branży hostingu internetowego

Dopełnij swoją obecność w cyfrowym świecie dzięki LiveAgent i zapewnij obsługę klienta na światowym poziomie.

Bądź zawsze dostępny online

Hosting internetowy i obsługa serwerów wymaga mnóstwo uwagi i skupienia, podobnie jak obsługa Twoich klientów. Jedna krótka usterka może spowodować mnóstwo problemów dla infrastruktury i Twojego sukcesu. Informuj swoich klientów bezzwłocznie na czacie w czasie rzeczywistym i oferuj im rozwiązania których potrzebują.

bądź zawsze dostępny
zmniejsz obciążenie dla załogi

Zmniejsz obciążenie dla załogi obsługi klienta

Pytania, wnioski, problemy, konsultacje… Twoi klienci mają wiele spraw które wymagają rozwiązania. Utwórz swój własny portal klienta powiązany z bazą wiedzy oraz odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania i daj swoim klientom okazję by poszukali sami jak rozwiązać dany problem. Dzięki temu Twoi agenci obsługi klienta będą mogli skupić się na innych aspektach, a także zapewnić bardziej spersonalizowaną pomoc.

Połącz wiele kanałów obsługi klienta

Przełam bariery wielu kanałów dzięki którym Twój klient próbuje się z Tobą skontaktować. Zacznij rozwiązywać problemy na czacie na żywo podczas godzin pracy, kontynuuj dzięki ticketom wieczorami i dokończ sprawę następnego dnia za pomocą telefonu. Wszystko z tego samego miejsca – łatwo i przyjemnie. Patrz jak Twoje dochody rosną.

połącz wiele kanałów

Ponad 21.000 biznesów nie może być w błędzie

Zobacz historie sukcesu oraz referencje i dowiedz się jak LiveAgent może ulepszyć Twoją obsługę i uszczęśliwić Twoich klientów.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Nie potrzebujesz do tego karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.