Oprogramowanie helpdesk dla branży hostingu internetowego

Dopełnij swoją obecność w cyfrowym świecie dzięki LiveAgent i zapewnij obsługę klienta na światowym poziomie.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Bądź zawsze dostępny online

Hosting internetowy i obsługa serwerów wymaga mnóstwo uwagi i skupienia, podobnie jak obsługa Twoich klientów. Jedna krótka usterka może spowodować mnóstwo problemów dla infrastruktury i Twojego sukcesu. Informuj swoich klientów bezzwłocznie na czacie w czasie rzeczywistym i oferuj im rozwiązania których potrzebują.

be always available  -illustration
lower support load - illustration

Zmniejsz obciążenie dla załogi obsługi klienta

Pytania, wnioski, problemy, konsultacje… Twoi klienci mają wiele spraw które wymagają rozwiązania. Utwórz swój własny portal klienta powiązany z bazą wiedzy oraz odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania i daj swoim klientom okazję by poszukali sami jak rozwiązać dany problem. Dzięki temu Twoi agenci obsługi klienta będą mogli skupić się na innych aspektach, a także zapewnić bardziej spersonalizowaną pomoc.

Połącz wiele kanałów obsługi klienta

Przełam bariery wielu kanałów dzięki którym Twój klient próbuje się z Tobą skontaktować. Zacznij rozwiązywać problemy na czacie na żywo podczas godzin pracy, kontynuuj dzięki ticketom wieczorami i dokończ sprawę następnego dnia za pomocą telefonu. Wszystko z tego samego miejsca – łatwo i przyjemnie. Patrz jak Twoje dochody rosną.

combine multiple channels - illustration

Ponad 21.000 biznesów nie może być w błędzie

Zobacz historie sukcesu oraz referencje i dowiedz się jak LiveAgent może ulepszyć Twoją obsługę i uszczęśliwić Twoich klientów.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Nie potrzebujesz do tego karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zHosting internetowy
Czat online na żywo to komunikacja między klientami a przedstawicielami klientów w czasie rzeczywistym za pośrednictwem wbudowanego czatu online.

Czat online na żywo

Oprogramowanie do czatu na żywo LiveChat jest preferowane przez klientów, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

LiveAgent to system wsparcia klienta i rozwiązywania problemów, oferujący wiele funkcji i integracji. Działa w mediach społecznościowych, przemyśle i biznesie.

LiveAgent dla branży motoryzacyjnej zapewnia wiele opcji kontaktu z lojalnymi klientami dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży motoryzacyjej

Nowy model strategii komunikacji: daj klientom 24/7 wsparcie i przyspiesz sukces swojego salonu samochodowego. Zarezerwuj demo już teraz!

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.

LiveAgent pomaga branży detalicznej w zapewnieniu najlepszej możliwej obsługi klienta. LiveAgent - jedno rozwiązanie omnichannel, które usatysfakcjonuje każdego klienta.

Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego

Wypróbuj wszystkie kanały komunikacji, podczas gdy Twoje konto LiveAgent jest przygotowywane. Czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, formularz kontaktowy, forum, opinie, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp, Slack.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo