Oprogramowanie pomocy technicznej dla SaaS

Polegaj na LiveAgent, ulepsz swój biznes SaaS i zmniejsz wskaźnik rezygnacji klientów.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Zmniejsz wskaźnik rezygnacji

Szybka i konkretna pomoc może mieć ogromne znaczenie, jeśli chodzi o zatrzymanie klientów i zmniejszenie wskaźnika rezygnacji. Najważniejszym czynnikiem w tym przypadku jest czas. Czat na żywo w czasie rzeczywistym może pomóc w natychmiastowym rozwiązaniu problemów i utrzymaniu klientów na dystans. Koniec z burzą mózgów na temat strategii jak nie tracić klientów – rozwiązanie samo przyszło do Ciebie.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Zwiększ zadowolenie klientów

Sukces Twojej firmy zależy od zadowolenia Twoich klientów. Zapewnij im możliwość wyszukania odpowiedzi na portalu klienta, skontaktuj się z nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej i dopnij sprzedaż przez telefon – wszystko w jednym miejscu! Bonus: Możesz zmierzyć zadowolenie swoich klientów za pomocą systemu nagradzania . 🙂

Bądź zorganizowany

Koniec z kilkoma oddzielnymi skrzynkami odbiorczymi, różnymi rozwiązaniami dla czatu na żywo lub dodatkowymi dostawcami usług dla centerum telefonicznego. LiveAgent łączy wszystkie kanały (także media społecznościowe) w jeden pakiet o bardzo przystępnej cenie. Poświęcaj mniej czasu na zarządzanie codziennymi zadaniami dzięki automatyzacji i skup się na tym, co jest dla Ciebie ważne – na klientach, biznesie i rozwoju.

stay organized - illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu oraz referencje i dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta a także zwiększyć ich satysfakcję.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie jest wymagana
Related Articles to SaaS
LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.

Dowiedz się, jak zapewnić najlepszą obsługę klienta dla swoich przyszłych konsumentów online. LiveAgent może pokazać Ci, jak to zrobić dobrze.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

Oprogramowanie LiveAgent oferuje bezpłatną bazę wiedzy oraz najlepsze narzędzia do zarządzania komunikacją z klientami dla małych i średnich firm. Dostępny jest 7- lub 30-dniowy okres próbny, a rejestracja wymaga jedynie nazwy firmy lub zespołu oraz akceptacji warunków korzystania. Oprogramowanie zapewnia wsparcie techniczne, integracje oraz rozwiązania dla różnych branż.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Rzecznictwo stanowi ogromną szansę dla firm w cyfrowym świecie, a prezentowanie klientom prezentów biznesowych i podziękowań jest ważne w konkurencyjnej gospodarce. Programy lojalnościowe i odpowiednia obsługa klienta są też kluczowe dla sukcesu. Zbieranie opinii i informacji zwrotnych od klientów jest ważne dla rozwoju firmy, a edukacja i rozwój pracowników obsługi klienta to również ważna część strategii. Praca zdalna staje sie coraz bardziej popularna dzięki oprogramowaniu help desk.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.

Zadbaj o swoje rozliczenia, faktury, autoryzację płatności i wiele więcej dzięki narzędziom rozliczeniowym i integracji z LiveAgent.

Zarządzanie płatnościami

LiveAgent oferuje rozwiązania biznesowe, w tym przenoszenie danych, wsparcie i dziennik zmian. Firma posiada nagrody i certyfikaty, a także oferuje program lojalnościowy i partnerów VoIP. Blog LiveAgent zawiera słowniczek, poradniki i testy pisania. Klienci są zadowoleni z rozwiązań LiveAgent. Firma oferuje także cennik, integracje i prowadzi webinary. Wszelkie prawa zastrzeżone Quality Unit, LLC. Regulamin, polityka bezpieczeństwa, polityka prywatności oraz mapa strony dostępne na stronie LiveAgent. Firma tworzy konto i pulpit nawigacyjny dla klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo