Oprogramowanie pomocy technicznej dla SaaS

Polegaj na LiveAgent, ulepsz swój biznes SaaS i zmniejsz wskaźnik rezygnacji klientów.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zmniejsz wskaźnik rezygnacji

Szybka i konkretna pomoc może mieć ogromne znaczenie, jeśli chodzi o zatrzymanie klientów i zmniejszenie wskaźnika rezygnacji. Najważniejszym czynnikiem w tym przypadku jest czas. Czat na żywo w czasie rzeczywistym może pomóc w natychmiastowym rozwiązaniu problemów i utrzymaniu klientów na dystans. Koniec z burzą mózgów na temat strategii jak nie tracić klientów – rozwiązanie samo przyszło do Ciebie.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Zwiększ zadowolenie klientów

Sukces Twojej firmy zależy od zadowolenia Twoich klientów. Zapewnij im możliwość wyszukania odpowiedzi na portalu klienta, skontaktuj się z nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej i dopnij sprzedaż przez telefon – wszystko w jednym miejscu! Bonus: Możesz zmierzyć zadowolenie swoich klientów za pomocą systemu nagradzania . 🙂

Bądź zorganizowany

Koniec z kilkoma oddzielnymi skrzynkami odbiorczymi, różnymi rozwiązaniami dla czatu na żywo lub dodatkowymi dostawcami usług dla centerum telefonicznego. LiveAgent łączy wszystkie kanały (także media społecznościowe) w jeden pakiet o bardzo przystępnej cenie. Poświęcaj mniej czasu na zarządzanie codziennymi zadaniami dzięki automatyzacji i skup się na tym, co jest dla Ciebie ważne – na klientach, biznesie i rozwoju.

stay organized - illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu oraz referencje i dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta a także zwiększyć ich satysfakcję.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie jest wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zSaaS
Opinie klientów są istotną częścią każdej firmy. Dowiedz się więcej o różnych typach opinii i sposobach zbierania opinii klientów w celu poprawy.

Opinie klientów

Rozwiązania dla biznesu, wsparcie klienta, opinie klientów, partnerzy VoIP, blog, szablony, webinary, kontakt sprzedażowy, zbieranie opinii klientów, wywiady osobiste, ankiety mailowe, strona internetowa - kluczowe elementy skutecznej obsługi klienta. LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z ponad 180 funkcjami, które pomagają zbierać opinie klientów i poprawiać jakość obsługi.

Wypróbuj najlepsze oprogramowanie do śledzenia klientów na rynku. LiveAgent jest konsekwentnie uznawany za najlepsze narzędzie do śledzenia klientów dla małych i średnich firm.

Miej zawsze oko na swoich klientów

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wsparcie techniczne, tłumaczenia, czat na żywo i integrację z Voyced VoIP. Klienci wypowiadają się pozytywnie, zauważając wzrost satysfakcji klientów i szybką reakcję zespołu wsparcia. Oprogramowanie jest łatwe w użyciu i oferuje wiele funkcji, które poprawiają produktywność. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowanym rozwiązaniem, a LiveAgent pomaga w osiąganiu celów biznesowych.

Relacje z klientami to relacje, które każda firma ma z klientami. Bez względu na to, jak duża jest firma, znaczenie relacji z klientami jest ogromne.

Relacje z klientem

Budowanie lojalnych relacji z klientami poprzez doskonałą obsługę i wysokiej jakości produkty przynosi korzyści i przewagę konkurencyjną. Transparentne działania i uczciwość budują zaufanie klienta.

Znakomita obsługa klienta może być kluczową strategią budowania sprzedaży, przychodów i satysfakcji klienta. Przedstawiciele muszą mieć dobrą wiedzę.

Znakomita obsługa klienta

Doskonała obsługa klienta to kluczowa strategia biznesowa. Agenci powinni mieć wysoką wiedzę i umiejętności komunikacyjne. LiveAgent oferuje wiele funkcji, które sprawią, że obsługa klienta będzie wyjątkowa.

Gdy nie masz klientów, nic nie sprzedasz. Jeśli masz zadowolonych i zadowolonych klientów, wrócą i kupią ponownie.

Troska o klienta

Troska o klienta to klucz do sukcesu biznesu. Dobra obsługa klienta buduje lojalność i wizerunek marki. Wsparcie LiveAgent to doskonałe narzędzie do utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta.

Zwiększ zadowolenie klientów z naszym wbudowanym narzędziem Nicereply do sprawdzania zadowolenia klientów.

Bądź zadowolony z oprogramowania do obsługi satysfakcji klienta

Czat na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym obsługę 24/7 i zwiększenie satysfakcji klientów. LiveAgent to alternatywa dla Freshcaller i Intercom, oferująca lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową. Możliwość integracji z VoIP.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x