Rozwiązania dla biznesu, wsparcie klienta, opinie klientów, partnerzy VoIP, blog, szablony, webinary, kontakt sprzedażowy, zbieranie opinii klientów, wywiady osobiste, ankiety mailowe, strona internetowa - kluczowe elementy skutecznej obsługi klienta. LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z ponad 180 funkcjami, które pomagają zbierać opinie klientów i poprawiać jakość obsługi.
Miej zawsze oko na swoich klientów
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wsparcie techniczne, tłumaczenia, czat na żywo i integrację z Voyced VoIP. Klienci wypowiadają się pozytywnie, zauważając wzrost satysfakcji klientów i szybką reakcję zespołu wsparcia. Oprogramowanie jest łatwe w użyciu i oferuje wiele funkcji, które poprawiają produktywność. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowanym rozwiązaniem, a LiveAgent pomaga w osiąganiu celów biznesowych.
LiveAgent to platforma oferująca wiele funkcji i integracji do obsługi klienta, włącznie z mediami społecznościowymi, czatem na żywo, czatem wideo, rozmowami telefonicznymi, e-mailami, komunikacją za pomocą Slacka oraz możliwością stworzenia forum. Aby poprawić obsługę klienta, należy skupić się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych zespołu, umożliwieniu kontaktu z klientami za pośrednictwem różnych kanałów oraz wykorzystaniu systemu obsługi klienta. Wysoka jakość obsługi jest kluczowa dla pozyskiwania nowych klientów i zwiększania ich lojalności. Istnieją różne typy ankiet dotyczących obsługi klienta, które można rozpowszechniać na różne sposoby, takie jak e-maile, biuletyny, czaty lub media społecznościowe, wymagają one jednak szczegółowej analizy. LiveAgent posiada również centrum wsparcia oraz program lojalnościowy, a dostępna jest również wersja testowa.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.