Wsparcie VIP

Dostępność i Zakres usług

Jest to dodatkowa funkcja, która jest dostępna w przypadku, gdy większy klient potrzebuje dedykowanej osoby i jest dostępna tylko dla najwyższego planu (All-inclusive) z dodatkową opłatą 1000 €/miesiąc.

Dedykowany zakres wsparcia

Dedykowany pojedynczy punkt kontaktowy

Będziesz mieć dedykowanego agenta wsparcia, którego znasz po imieniu, dedykowanego Tobie i Twojej firmie, z którym możesz skontaktować się w dowolnym momencie.

Będziesz mieć również dostęp do unikalnego przycisku czatu, który pozwoli Ci bezpośrednio skontaktować się z dedykowanym agentem. Będziesz mieć również dostęp do ich kalendarza i umówić się z nimi na rozmowę.

Priorytetowy dostęp do starszych agentów

Jeśli potrzebujesz zaawansowanego wsparcia, natychmiast przekierujemy Cię do agenta technicznego drugiego poziomu, który ma doświadczenie w rozwiązywaniu złożonych problemów technicznych.

Sprawdź połączenia

Możesz umówić się na rozmowę telefoniczną z dedykowanym agentem pomocy technicznej w celu uzyskania pomocy, szkolenia dotyczącego funkcji lub przeprowadzenia burzy mózgów podczas wdrażania zmian w systemie.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Dostępność dedykowanego agenta wsparcia

Oprócz całodobowej obsługi czatu na naszej stronie internetowej i standardowego wsparcia przez e-mail, zyskasz:

  • Dedykowana obsługa czatu od 9:00 do 17:00 CET poniedziałek – piątek
    • Połączenia odebrane poza godzinami pracy będą przekazywane na pocztę głosową, a my dołożymy wszelkich starań, aby oddzwonić/podjąć działanie JAK NAJSZYBCIEJ.
  • Dedykowane wsparcie e-mailowe od 9:00 do 17:00 CET poniedziałek – piątek
    • Zbieramy e-maile otrzymane poza godzinami pracy; jednak możemy zagwarantować, że nie podejmiemy żadnych działań do następnego dnia roboczego.
  • Dedykowana pomoc telefoniczna: możesz zarezerwować rozmowę ze swoim dedykowanym agentem pomocy technicznej w oparciu o jego dostępność w kalendarzu.

Czasy odpowiedzi VIP SLA

IstotnośćDerfinicjaDocelowe czasy reakcji początkowejDocelowe czasy reakcji na dalsze działania
Poziom istotności 1 krytycznyUsługa nie działa lub jest niedostępna.
Sytuacja wstrzymuje działalność biznesową klienta i nie istnieje żadne obejście proceduralne.
1 godzinę lub mniej.4 godziny lub mniej. Agenci pomocy technicznej będą współpracować z naszymi administratorami, aby jak najszybciej przywrócić usługę.
Poziom istotności 2 WysokiZnaczące pogorszenie wydajności.
Usługi w chmurze działają, ale wykazują bardzo obniżoną wydajność, która ma znaczący wpływ na użytkowanie.
1 godzinę lub mniej.4 godziny lub mniej.
Agenci pomocy technicznej będą współpracować z naszymi administratorami, aby jak najszybciej przywrócić usługę.
Poziom istotności 3 standardCzęściowa utrata usług w chmurze, która ma wpływ na działalność klienta.
Na przykład nowe wiadomości e-mail nie są pobierane lub określona integracja nie działa.
2 godziny pracy lub mniej.
Twój wyznaczony agent nawiąże kontakt w ciągu 1-2 godzin, zazwyczaj od razu.
2 dni robocze lub mniej
Twój dedykowany agent zajmie się całą komunikacją i będzie Cię na bieżąco.
Poziom istotności 4 poprawka błęduZapytanie dotyczące błędu (problem niekrytyczny).
Na przykład podczas korzystania z programu LiveAgent występuje określona usterka (np. określony warunek reguły nie działa lub jest podobny).
1 dzień roboczy lub mniej
Twój wyznaczony agent skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin, zazwyczaj od razu.
Twój dedykowany agent zajmie się całą komunikacją i będzie Cię na bieżąco.
Poziom istotności 5 WniosekPoproś o konsultację dotyczącą konfiguracji, sugestię dotyczącą nowej funkcji lub inne pytanie do naszego wsparcia.
Na przykład konfigurowanie reguł automatyzacji, konsultowanie przypadku użycia, pytanie o funkcję lub podobne.
1 dzień roboczy lub mniej.Twój dedykowany agent zajmie się całą komunikacją i będzie Cię na bieżąco.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Capterra GetApp G2 Crowd

Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Zastanawiasz się nad wybraniem Zoho Mail jako swojego oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail? Zapoznaj się z naszą recenzją i zobacz, jak wypadło w naszych testach.

Recenzja oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail Zoho Mail

Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące różne funkcje zarządzania pocztą e-mail i aplikacje biurowe online, z przystępną strukturą cenową. Pomimo trudności w początkowej fazie, ma potencjał ulepszenia pracy użytkowników.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Czasami agent nie może odebrać połączenia. W LiveAgent połączenie zostanie następnie przekazane do drugiego dostępnego agenta. To nazywa się transferem nadzorowanym.

Transfer nadzorowany

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x