Monitoruj dostępność swoich agentów . Zobacz czas (datę, godziny, od, do), kiedy Twoi agenci są w trybie online. Filtruj statystyki według działów . Dostępność agentów można wyeksportować do pliku CSV.
Dostępność agenta
Raporty o dostępności agentów są dostępne dla:
- Zgłoszenia
- Czatu na żywo
- Połączeń głosowych
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
Zaloguj się do swojego konta LiveAgent i zarządzaj obsługą klienta w jednym miejscu. Szybki dostęp do wszystkich narzędzi!
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Wypróbuj LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta! 30 dni za darmo, bez karty kredytowej, wsparcie 24/7. Sprawdź teraz!"