Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcje
  • Benchmarki i tabele wyników

Benchmarki i tabele wyników

Zobacz swoje osobiste statystyki, takie jak czas przebywania online, liczbę wiadomości, na które odpowiedziałeś, i mnóstwo innych przydatnych danych. Porównuj się z innymi pracownikami obsługi klienta.

Tablica liderów
Ranking odpowiedzi

Zobacz, kto jest lepszy od Ciebie w konkretnych kryteriach i jaki Agent , który zalogował się dzisiaj jest na szczycie rankingu. Nagradzaj swoich agentów na podstawie tych statystyk, ustalaj wewnętrzne cele i sprawdzaj, kto osiąga odpowiednie wyniki.

Wyświetl statystyki pod względem czasowym – opcje:

  • Dzisiaj
  • Wczoraj
  • W tym tygodniu (poniedziałek – niedziela)
  • Miniony tydzień (poniedziałek – niedziela)
  • Ostatnie 7 dni
  • Ostatnie 30 dni
  • Ostatnie 90 dni
  • Bieżący miesiąc
  • Miniony miesiąc
  • Ten rok
  • Miniony rok
  • Zawsze

Tablica wyników – opcje:

  • Poziomy
  • Odznaki
  • Czas pracy
  • Sprzedaż
  • Odpowiedzi
  • Połączenia głosowe
  • Wiadomości czatu
  • Czat
  • Brak rankingu
  • Nagrody
  • Negatywne recenzje

Przykłady tabel wyników

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo