Wersja próbna
  • Funkcje
  • Benchmarki i tabele wyników

Benchmarki i tabele wyników

Zobacz swoje osobiste statystyki, takie jak czas przebywania online, liczbę wiadomości, na które odpowiedziałeś, i mnóstwo innych przydatnych danych. Porównuj się z innymi pracownikami obsługi klienta.

Tablica liderów
Ranking odpowiedzi

Zobacz, kto jest lepszy od Ciebie w konkretnych kryteriach i jaki Agent , który zalogował się dzisiaj jest na szczycie rankingu. Nagradzaj swoich agentów na podstawie tych statystyk, ustalaj wewnętrzne cele i sprawdzaj, kto osiąga odpowiednie wyniki.

Wyświetl statystyki pod względem czasowym – opcje:

  • Dzisiaj
  • Wczoraj
  • W tym tygodniu (poniedziałek – niedziela)
  • Miniony tydzień (poniedziałek – niedziela)
  • Ostatnie 7 dni
  • Ostatnie 30 dni
  • Ostatnie 90 dni
  • Bieżący miesiąc
  • Miniony miesiąc
  • Ten rok
  • Miniony rok
  • Zawsze

Tablica wyników – opcje:

  • Poziomy
  • Odznaki
  • Czas pracy
  • Sprzedaż
  • Odpowiedzi
  • Połączenia głosowe
  • Wiadomości czatu
  • Czat
  • Brak rankingu
  • Nagrody
  • Negatywne recenzje

Przykłady tabel wyników

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo