• Funkcje
  • Benchmarki i tabele wyników

Benchmarki i tabele wyników

Zobacz swoje osobiste statystyki, takie jak czas przebywania online, liczbę wiadomości, na które odpowiedziałeś, i mnóstwo innych przydatnych danych. Porównuj się z innymi pracownikami obsługi klienta.

Tablica liderów
Ranking odpowiedzi

Zobacz, kto jest lepszy od Ciebie w konkretnych kryteriach i jaki Agent , który zalogował się dzisiaj jest na szczycie rankingu. Nagradzaj swoich agentów na podstawie tych statystyk, ustalaj wewnętrzne cele i sprawdzaj, kto osiąga odpowiednie wyniki.

Wyświetl statystyki pod względem czasowym – opcje:

  • Dzisiaj
  • Wczoraj
  • W tym tygodniu (poniedziałek – niedziela)
  • Miniony tydzień (poniedziałek – niedziela)
  • Ostatnie 7 dni
  • Ostatnie 30 dni
  • Ostatnie 90 dni
  • Bieżący miesiąc
  • Miniony miesiąc
  • Ten rok
  • Miniony rok
  • Zawsze

Tablica wyników – opcje:

  • Poziomy
  • Odznaki
  • Czas pracy
  • Sprzedaż
  • Odpowiedzi
  • Połączenia głosowe
  • Wiadomości czatu
  • Czat
  • Brak rankingu
  • Nagrody
  • Negatywne recenzje

Przykłady tabel wyników

Po kliknięciu identyfikatora zgłoszenia w wątku ze zgłoszeniem wyskakują szczegóły. Szczegóły zgłoszenia zawierają dodatkowe informacje.

Szczegóły zgłoszenia

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i zapewnia zwiększoną satysfakcję klienta. Dodatkowo, firma oferuje wsparcie i szkolenia oraz mechanizm uchylenia zgłoszenia, który umożliwia klientom otrzymywanie odpowiedzi nawet, gdy agenci obsługi są niedostępni. Możliwe jest również subskrybowanie newslettera i uzyskanie najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.

Szybsze przygotowywanie odpowiedzi na czacie na żywo dzięki widokowi pisania w czasie rzeczywistym. Widok pisania w czasie rzeczywistym pozwala zobaczyć, co pisze klient, zanim ostatecznie wyśle wiadomość.

Widok pisania w czasie rzeczywistym

Funkcja "widok pisania w czasie rzeczywistym" to narzędzie umożliwiające agentom podgląd tekstu wpisywanego przez klientów w danej chwili. Ta opcja może przyspieszyć czas reakcji i zwiększyć wydajność pracowników, co z kolei przekłada się na zadowolenie klientów. Funkcję można aktywować poprzez ustawienia czatu w konfiguracji i włączyć opcję "Pokaż tekst wpisywany przez klienta". Ostatecznie, wykorzystanie "widoku pisania w czasie rzeczywistym" może pozyskać nowych klientów, zwiększyć ich lojalność i poprawić jakość obsługi.

Uzyskaj całościowy przegląd działań związanych z obsługą klienta dzięki naszemu panelowi zawierającemu omówienie analiz.

Omówienie Analytics

LiveAgent to narzędzie umożliwiające obsługę klientów poprzez czat na żywo, zgłoszenia oraz automatyzację. Dostarcza różne informacje statystyczne takie jak czas reakcji i rozwiązywania problemów czy ilość połączeń oraz czatów. Dostępne są różne formy prezentacji danych, jak również panel analityczny dla administratorów. LiveAgent oferuje 14-dniowy okres próbny oraz migrację z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Najlepsze alternatywy dla czatu na żywo zawierają określony zestaw funkcji, które zapewnią Ci sukces. Dowiedz się, na jakie funkcje zwrócić uwagę!

Porównaj LiveAgent z innymi platformami

LiveAgent jest polecany przez wielu użytkowników, którzy doceniają jego łatwość obsługi i dużą funkcjonalność. Narzędzie umożliwia szybką komunikację z klientami i śledzenie ich potrzeb. Wprowadzenie LiveAgenta znacząco usprawnia obsługę klienta i pozytywnie wpływa na wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo