• Funkcje
  • Raport dotyczący kanałów

Raport dotyczący kanałów

Zobacz, jaki jest najpopularniejszy sposób kontaktu Twoich klientów z Tobą. LiveAgent zapewnia szczegółowy wgląd w każdy kanał komunikacji: e-mail, czat na żywo, centrum telefoniczne, formularze kontaktowe, formularze opinii, wiadomości na Facebooku, tweety… Zapomnij o zewnętrznych aplikacjach śledzących. Wszystko jest wbudowane!

Poszczególne wpisy można sortować według działu , agenta , tagi i data. Raporty dotyczące kanałów można wyeksportować do pliku CSV.

Channel-report-LiveAgent
Raport dotyczący kanałów

Opcje wyświetlania raportu kanału (kolumny):

  • Kanał
  • Odpowiedzi
  • Średni czas nowej odpowiedzi
  • Średni czas otwartej odpowiedzi
  • Połączenia głosowe
  • Nieodebrane połączenie
  • Minuty połączeń
  • Wiadomości czatu
  • Czat na żywo
  • Nieodebrane czaty
  • Średni czas odebrania wiadomości czatu
  • Średni czas trwania czatu
  • Brak rankingu
  • Brak rankingu %
  • Nagrody
  • Nagrody %
  • Upomnienia
  • Upomnienia %
  • Przychodzące wiadomości
  • Połączenia przychodzące
  • Zakończone połączenia
  • Przychodzące czaty
  • Zakończone czaty
  • Utworzone zgłoszenia
  • Rozwiązane zgłoszenia

Raport kanału może pokazywać Twoje dane na wykresach tego typu:

Korzystaj z raportów kanału z API

Use LiveAgent REST API do wywoływania wartości z raportów kanałów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo