Zobacz, jaki jest najpopularniejszy sposób kontaktu Twoich klientów z Tobą. LiveAgent zapewnia szczegółowy wgląd w każdy kanał komunikacji: e-mail, czat na żywo, centrum telefoniczne, formularze kontaktowe, formularze opinii, wiadomości na Facebooku, tweety… Zapomnij o zewnętrznych aplikacjach śledzących. Wszystko jest wbudowane!
Poszczególne wpisy można sortować według działu , agenta , tagi i data. Raporty dotyczące kanałów można wyeksportować do pliku CSV.
Opcje wyświetlania raportu kanału (kolumny):
- Kanał
- Odpowiedzi
- Średni czas nowej odpowiedzi
- Średni czas otwartej odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Nieodebrane połączenie
- Minuty połączeń
- Wiadomości czatu
- Czat na żywo
- Nieodebrane czaty
- Średni czas odebrania wiadomości czatu
- Średni czas trwania czatu
- Brak rankingu
- Brak rankingu %
- Nagrody
- Nagrody %
- Upomnienia
- Upomnienia %
- Przychodzące wiadomości
- Połączenia przychodzące
- Zakończone połączenia
- Przychodzące czaty
- Zakończone czaty
- Utworzone zgłoszenia
- Rozwiązane zgłoszenia
Raport kanału może pokazywać Twoje dane na wykresach tego typu:
Korzystaj z raportów kanału z API
Use LiveAgent REST API do wywoływania wartości z raportów kanałów.
Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?
LiveAgent to oprogramowanie oferujące znakomitą obsługę klienta 24/7, pełną funkcjonalność obsługi technicznej i wiele obsługiwanych języków. Aplikacja umożliwia przeniesienie wszystkich opinii, tagów i obszarów tickety oraz oferuje wiele funkcji i integracji. Oferuje również darmowy plan i trzy inne plany w znakomitych cenach, co zapewni znaczne oszczędności i zwrot inwestycji. Zalety przeniesienia się z HelpScout to między innymi znakomita obsługa klienta oraz pełna funkcjonalność obsługi technicznej.
Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego
Oprogramowanie LiveAgent oferuje wielojęzyczne wsparcie na czacie, integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych i rozwiązania dla branży detalicznej. Zapewnia lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu.