Zobacz, jaki jest najpopularniejszy sposób kontaktu Twoich klientów z Tobą. LiveAgent zapewnia szczegółowy wgląd w każdy kanał komunikacji: e-mail, czat na żywo, centrum telefoniczne, formularze kontaktowe, formularze opinii, wiadomości na Facebooku, tweety… Zapomnij o zewnętrznych aplikacjach śledzących. Wszystko jest wbudowane!
Poszczególne wpisy można sortować według działu , agenta , tagi i data. Raporty dotyczące kanałów można wyeksportować do pliku CSV.
Use LiveAgent REST API do wywoływania wartości z raportów kanałów.
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach