Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Viber

Viber to bezpłatna wieloplatformowa aplikacja do połączeń i przesyłania wiadomości dostępna na Androida, iOS, Microsoft Windows, macOS i Linux. Viber jest porównywalny z innymi aplikacjami do przesyłania wiadomości, takimi jak WhatsApp, Signal lub Telegram. Jego podstawowa funkcjonalność polega na przesyłaniu wiadomości błyskawicznych, rozmowach telefonicznych, rozmowach wideo i nadawaniu wiadomości do innych użytkowników.

Viber
Zdjęcie dzięki uprzejmości Viber

Dlaczego obsługa klienta Viber jest ważna?

Współcześni klienci mają wysokie wymagania. Oczekują bezproblemowego wsparcia i chcą komunikować się z firmami na wielu platformach, w tym w mediach społecznościowych i aplikacjach do obsługi wiadomości tekstowych, takich jak Viber. Dlaczego?

Dla wielu klientów po prostu łatwiej jest dotrzeć tekstem do Google, niż wyszukując w Google informacje kontaktowe firmy lub przeszukując ich witrynę w celu znalezienia rozwiązań. Każdy klient ma inne oczekiwania i potrzeby, dlatego firmy powinny starać się zaspokoić potrzeby każdego klienta.

Najlepsi klienci to zadowoleni klienci

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Odznaki

Jak możesz zapewnić szybką obsługę klienta w Viber?

Zapewnienie szybkiej, spersonalizowanej i kompetentnej obsługi klienta w Viber jest łatwe dzięki odpowiednim narzędziom. LiveAgent jest jednym z nielicznych punktów pomocy, które obecnie integruje się z Viber.

Dzięki naszej integracji otrzymasz powiadomienie za każdym razem, gdy otrzymasz nową wiadomość tekstową Viber. Co więcej, automatycznie konwertuje każdą wiadomość na zgłoszenie pomocy technicznej. Posiadanie tego typu technologii w swoim arsenale uwalnia Cię od ciągłego monitorowania urządzeń i zapewnia, że wszystkie wiadomości tekstowe Viber są starannie zorganizowane i dostępne dla każdego z Twoich agentów pomocy technicznej.

Viber
Wiadomości Viber w LiveAgent

Co możesz zrobić z integracją?

Zebraliśmy listę głównych funkcji integracji, aby dać Ci wyobrażenie o tym, jak używanie Viber do obsługi klienta może poprawić produktywność Twojego zespołu i zwiększyć zadowolenie klienta .

Integracja oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent Viber umożliwia:

  • Odbieranie wiadomości tekstowych Viber i konwertowanie ich na zgłoszenia . Nie ma potrzeby monitorowania smartfonów ani aplikacji komputerowej pod kątem nowych wiadomości.
  • Odpowiadanie na wiadomości tekstowe Viber za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego LiveAgent . Jak wspomniano powyżej, nie ma potrzeby posiadania żadnych innych urządzeń pod ręką. Odpowiedz na zapytanie klienta za pośrednictwem panelu LiveAgent, a otrzyma odpowiedź w swojej aplikacji Viber. To takie proste!
  • Przesyłanie wiadomości do klientów. Nasza integracja z Viber doskonale nadaje się również do marketingu , ponieważ umożliwia udostępnianie wiadomości nawet 300 użytkownikom jednocześnie. Na przykład załóżmy, że prowadzisz firmę e-commerce i chcesz życzyć wszystkim swoim subskrybentom wesołych świąt oraz świątecznych kodów rabatowych. Nie ma problemu! Po prostu wyślij transmisję Viber, a otrzymają wiadomość bezpośrednio w swojej aplikacji Viber.
  • Archiwizowanie i porządkowanie poprzednich zgłoszeń Viber . Dzięki LiveAgent możesz łatwo przeglądać poprzednie rozmowy i przypisywać im tagi bez konieczności przeszukiwania telefonu bez żadnej wskazówki.

Jak to wygląda / jak działa w praktyce?

Jeśli zastanawiasz się, czy Twoi klienci będą w stanie stwierdzić, że używasz zewnętrznego narzędzia do odpowiadania na ich wiadomości Viber, odpowiedź brzmi: nie. Zobacz, jak to działa, w tym szczegółowym samouczku wideo.

Jak zintegrować Viber z LiveAgent

1. Najpierw musisz stworzyć aktywnego bota. Przejdź do tej witryny i wprowadź numer telefonu powiązany z Twoim kontem Viber.

2. Wkrótce otrzymasz wiadomość tekstową Viber z kodem. Wprowadź kod na stronie i zaloguj się.

Viber

3. Kliknij Utwórz konto bota

Viber

4. Pojawi się nowe okno. Wprowadź wszystkie wymagane informacje i kliknij zapisz. Po kliknięciu Zapisz system automatycznie wygeneruje token.

Viber

5. Skopiuj token i zaloguj się do LiveAgent.

6. Przejdź do Konfiguracja

7. Kliknij System

8. Kliknij Wtyczka

9. Znajdź Viber i włącz wtyczkę , naciskając przycisk (musi zmienić kolor na zielony)

Viber

Po aktywowaniu wtyczki Viber wróć do Konfiguracja .

10. Kliknij Konta Viber

11. Kliknij Połącz. Pojawi się nowe okno.

Viber

13. Wklej token do kolumny „Token”.

14. Wybierz dział , do którego chcesz kierować przychodzące wiadomości Viber

15. Kliknij Połącz i gotowe! Twoje konto Viber powinno być aktywne!

Viber

BONUS: Jeśli chcesz ułatwić swoim klientom kontakt z Tobą w Viber, umieść kod QR z konta Viber Active Bot na swojej stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Twoi klienci mogą używać kodu QR do kontaktowania się z Tobą, zapoznaj się z końcem tego przewodnik integracji.

Jak Twoja firma może skorzystać na integracji?

  • Integracja LiveAgent z Viber może zaoszczędzić czas i pieniądze , ponieważ agenci będą spędzać mniej czasu na monitorowaniu urządzeń
  • Może pomóc zapewnić szybsze wsparcie dzięki zaawansowanym narzędziom, takim jak gotowe wiadomości
  • Może pomóc Ci zapewnić bardziej spersonalizowane odpowiedzi dzięki naszemu wbudowanemu CRM, który jest pod ręką, gdy odpowiadasz na wiadomości Viber za pośrednictwem LiveAgent
  • Może poprawić obsługę i satysfakcję klienta , udostępniając rzeczywiste statystyki. Na przykład, jeśli chcesz wiedzieć, ile zapytań Viber zostało rozwiązanych przy pierwszym kontakcie w ciągu ostatniego miesiąca, po prostu wygeneruj raport. Dzięki funkcji raportowania LiveAgent możesz łatwo segmentować dane według wydajności w czasie, agenta, działu lub kanału.
  • Odpowiadanie na wiadomości Viber za pośrednictwem usługi LiveAgent jest bezpieczniejsze . Dlaczego? Zgłoszenia Viber są przechowywane we wspólnej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której ma dostęp każdy pracownik pomocy technicznej. Oznacza to, że nie musisz się martwić o:
    • Udostępnianie danych logowania Viber wielu pracownikom
    • Pozostawanie zalogowanym na urządzeniach publicznych
    • Utrata urządzeń zalogowanych na Twoje konto Viber

Gotowy do wypróbowania naszej integracji?

Pozwól nam zająć się organizacją i logistyką, abyś mógł skupić się na zapewnianiu płynnej i niezawodnej pomocy wszystkim swoim klientom. Już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny . Nie wymagamy karty kredytowej.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viber is a free cross-platform calling and messaging app available on Android, iOS, Microsoft Windows, macOS, and Linux. Viber is comparable to other messaging apps like WhatsApp, Signal, or Telegram.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you provide prompt customer service on Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Providing prompt customer service on Viber is a question of the tools in your arsenal. Using help desk tools like LiveAgent ensures you’re notified about each new message. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can the Viber integration benefit my business?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It can improve agent efficiency, save time, cost you less, improve customer satisfaction, and ensure better data security.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo