Viber to bezpłatna wieloplatformowa aplikacja do połączeń i przesyłania wiadomości dostępna na Androida, iOS, Microsoft Windows, macOS i Linux. Viber jest porównywalny z innymi aplikacjami do przesyłania wiadomości, takimi jak WhatsApp, Signal lub Telegram. Jego podstawowa funkcjonalność polega na przesyłaniu wiadomości błyskawicznych, rozmowach telefonicznych, rozmowach wideo i nadawaniu wiadomości do innych użytkowników.
Dlaczego obsługa klienta Viber jest ważna?
Współcześni klienci mają wysokie wymagania. Oczekują bezproblemowego wsparcia i chcą komunikować się z firmami na wielu platformach, w tym w mediach społecznościowych i aplikacjach do obsługi wiadomości tekstowych, takich jak Viber. Dlaczego?
Dla wielu klientów po prostu łatwiej jest dotrzeć tekstem do Google, niż wyszukując w Google informacje kontaktowe firmy lub przeszukując ich witrynę w celu znalezienia rozwiązań. Każdy klient ma inne oczekiwania i potrzeby, dlatego firmy powinny starać się zaspokoić potrzeby każdego klienta. Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci
Jak możesz zapewnić szybką obsługę klienta w Viber?
Zapewnienie szybkiej, spersonalizowanej i kompetentnej obsługi klienta w Viber jest łatwe dzięki odpowiednim narzędziom. LiveAgent jest jednym z nielicznych punktów pomocy, które obecnie integruje się z Viber.
Dzięki naszej integracji otrzymasz powiadomienie za każdym razem, gdy otrzymasz nową wiadomość tekstową Viber. Co więcej, automatycznie konwertuje każdą wiadomość na zgłoszenie pomocy technicznej. Posiadanie tego typu technologii w swoim arsenale uwalnia Cię od ciągłego monitorowania urządzeń i zapewnia, że wszystkie wiadomości tekstowe Viber są starannie zorganizowane i dostępne dla każdego z Twoich agentów pomocy technicznej.
Co możesz zrobić z integracją?
We’ve compiled a list of the integration’s core features, to give you an idea of how using Viber for customer service can improve your team’s productivity and increase customer satisfaction.
Integracja oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent Viber umożliwia:
- Odbieranie wiadomości tekstowych Viber i konwertowanie ich na zgłoszenia . Nie ma potrzeby monitorowania smartfonów ani aplikacji komputerowej pod kątem nowych wiadomości.
- Odpowiadanie na wiadomości tekstowe Viber za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego LiveAgent . Jak wspomniano powyżej, nie ma potrzeby posiadania żadnych innych urządzeń pod ręką. Odpowiedz na zapytanie klienta za pośrednictwem panelu LiveAgent, a otrzyma odpowiedź w swojej aplikacji Viber. To takie proste!
- Archiwizowanie i porządkowanie poprzednich zgłoszeń Viber . Dzięki LiveAgent możesz łatwo przeglądać poprzednie rozmowy i przypisywać im tagi bez konieczności przeszukiwania telefonu bez żadnej wskazówki.
Jak to wygląda / jak działa w praktyce?
Jeśli zastanawiasz się, czy Twoi klienci będą w stanie stwierdzić, że używasz zewnętrznego narzędzia do odpowiadania na ich wiadomości Viber, odpowiedź brzmi: nie. Zobacz, jak to działa, w tym szczegółowym samouczku wideo.
Jak zintegrować Viber z LiveAgent
1. Najpierw musisz stworzyć aktywnego bota. Przejdź do tej witryny i wprowadź numer telefonu powiązany z Twoim kontem Viber.
2. Wkrótce otrzymasz wiadomość tekstową Viber z kodem. Wprowadź kod na stronie i zaloguj się.
3. Kliknij Utwórz konto bota
4. Pojawi się nowe okno. Wprowadź wszystkie wymagane informacje i kliknij zapisz. Po kliknięciu Zapisz system automatycznie wygeneruje token.
5. Skopiuj token i zaloguj się do LiveAgent.
6. Przejdź do Konfiguracja
7. Kliknij System
8. Click Plugins
9. Znajdź Viber i włącz wtyczkę, naciskając przycisk (musi zmienić kolor na zielony)
Po aktywowaniu wtyczki Viber wróć do Konfiguracja.
10. Kliknij Konta Viber
11. Kliknij Połącz. Pojawi się nowe okno.
12. Wklej token do kolumny „Token”.
13. Select the department to which your want to route incoming Viber messages
14. Kliknij Połącz i gotowe! Twoje konto Viber powinno być aktywne!
BONUS: Jeśli chcesz ułatwić swoim klientom kontakt z Tobą w Viber, umieść kod QR z konta Viber Active Bot na swojej stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Twoi klienci mogą używać kodu QR do kontaktowania się z Tobą, zapoznaj się z końcem tego przewodnik integracji.
Jak Twoja firma może skorzystać na integracji?
- Integracja LiveAgent z Viber może zaoszczędzić czas i pieniądze, ponieważ agenci będą spędzać mniej czasu na monitorowaniu urządzeń
- Może pomóc zapewnić szybsze wsparcie dzięki zaawansowanym narzędziom, takim jak gotowe wiadomości
- Może pomóc Ci zapewnić bardziej spersonalizowane odpowiedzi dzięki naszemu wbudowanemu CRM, który jest pod ręką, gdy odpowiadasz na wiadomości Viber za pośrednictwem LiveAgent
- Może poprawić obsługę i satysfakcję klienta, udostępniając rzeczywiste statystyki. Na przykład, jeśli chcesz wiedzieć, ile zapytań Viber zostało rozwiązanych przy pierwszym kontakcie w ciągu ostatniego miesiąca, po prostu wygeneruj raport. Dzięki funkcji raportowania LiveAgent możesz łatwo segmentować dane według wydajności w czasie, agenta, działu lub kanału.
- Odpowiadanie na wiadomości Viber za pośrednictwem usługi LiveAgent jest bezpieczniejsze. Dlaczego? Zgłoszenia Viber są przechowywane we wspólnej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której ma dostęp każdy pracownik pomocy technicznej. Oznacza to, że nie musisz się martwić o:
- Udostępnianie danych logowania Viber wielu pracownikom
- Pozostawanie zalogowanym na urządzeniach publicznych
- Utrata urządzeń zalogowanych na Twoje konto Viber
- Przewaga konkurencyjna. LiveAgent to jedno z niewielu programów dla centrum pomocy, które oferuje integrację z Viber.
Gotowy do wypróbowania naszej integracji?
Pozwól nam zająć się organizacją i logistyką, abyś mógł skupić się na zapewnianiu płynnej i niezawodnej pomocy wszystkim swoim klientom. Już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Nie wymagamy karty kredytowej.
Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Recenzje oprogramowania IVR (menu głosowego)
Oprogramowanie IVR może zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenie klienta poprzez szybszy dostęp do informacji i redukcję kosztów operacyjnych. Jednak może być trudne w obsłudze i generować negatywne doświadczenia klientów. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania IVR, które oferują różne funkcje i możliwości, takie jak lokalny IVR i IVR w chmurze.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Recenzja oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail Zoho Mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące różne funkcje zarządzania pocztą e-mail i aplikacje biurowe online, z przystępną strukturą cenową. Pomimo trudności w początkowej fazie, ma potencjał ulepszenia pracy użytkowników.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.