Czy Twoje media społecznościowe doprowadzają Cię do szału?

Przejmij kontrolę nad swoimi kanałami społecznościowymi za pomocą naszego alternatywnego działu pomocy dla mediów społecznościowych. Nasze zintegrowane rozwiązanie gwarantuje, że uchwycisz każdą wiadomość, komentarz lub wzmiankę o swojej marce, co skutkuje pozytywnym postrzeganiem marki, wyższą satysfakcją klientów i większą sprzedażą.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Ogólna ocena
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
Zoho Desk
4.5
Groove
4.5
Kayako
4.0
Łatwość użycia
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
Zoho Desk
4.4
Groove
4.5
Kayako
3.9
Obsługa klienta
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
Zoho Desk
4.3
Groove
4.6
Kayako
3.9
Stosunek jakości do ceny
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.1
Zoho Desk
4.5
Groove
4.0
Kayako
3.9
Cena
LiveAgent
$39/mo
Zendesk
$59-$199/mo
Zoho Desk
$18-$45/mo
Groove
$25-$40/mo
Kayako
$15-$60/mo
Instagram
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Facebook
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Messenger
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Twitter
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Whatsapp
LiveAgent
Coming soon
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Viber
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Śledzenie interakcji
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Komunikacja wielokanałowa
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Automatyczne przekierowanie
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Limited
Groove
Kayako
Limited
Wskaźniki wydajności
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Zarządzanie grupami
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Oznaczanie w social media
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Automatyczna publikacja
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Śledzenie marki
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Współpraca
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Limited
Groove
Kayako
Limited
Zarządzanie wieloma kontami
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Limited
Groove
Kayako
Limited
Planowanie postów
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Raportowanie i analityka
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Limited
Groove
Kayako
Limited
Features
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Ogólna ocena
4.7
4.3
4.5
4.5
4.0
Łatwość użycia
4.6
4.3
4.4
4.5
3.9
Obsługa klienta
4.7
4.2
4.3
4.6
3.9
Stosunek jakości do ceny
4.7
4.1
4.5
4.0
3.9
Cena
$39/mo
$59-$199/mo
$18-$45/mo
$25-$40/mo
$15-$60/mo
Instagram
Facebook
Messenger
Twitter
Whatsapp
Coming soon
Viber
Śledzenie interakcji
Komunikacja wielokanałowa
Automated Routing
Limited
Limited
Wskaźniki wydajności
Group Management
Oznaczanie w social media
Automatyczna publikacja
Śledzenie marki
Współpraca
Limited
Limited
Zarządzanie wieloma kontami
Limited
Limited
Planowanie postów
Raportowanie i analityka
Limited
Limited

Zaufało nam ponad 30 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Popraw swoją reputację w mediach społecznościowych

Bądź marką, o której wszyscy mówią! Popraw swoje rekomendacje i zwiększ sprzedaż, zapewniając doskonałą obsługę klienta w mediach społecznościowych.

Już dziś zacznij prezentować swoją silną obecność w Internecie, korzystając z alternatywy dla naszego działu pomocy w mediach społecznościowych!

 

Odpowiadaj na każdy komentarz, wiadomość i wzmiankę

Alternatywy dla działu pomocy w mediach społecznościowych są Twoją tajną bronią do organizacji i przejrzystości w różnych sieciach społecznościowych. Usprawnij każdą wiadomość, komentarz i wzmiankę w ujednoliconym pulpicie nawigacyjnym, aby mieć pewność, że odpowiadasz na każdą wiadomość. Bezproblemowa obsługa czeka!

 

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Nasze integracje social media obejmują:

Zwiększ sprzedaż dzięki transmisjom do unikalnych segmentów klientów

Przesyłaj wiadomości sprzedażowe do unikalnych segmentów klientów w Viber i zwiększ sprzedaż! Powiadamiaj klientów o wyprzedażach, promocjach lub ofertach specjalnych z łatwością za pośrednictwem kanałów wiadomości, które monitorują codziennie.

Monitoruj swoich konkurentów

Skorzystaj z naszych narzędzi do social listeningu, które pozwalają monitorować unikalne słowa kluczowe. Ciekawi Cię, co się mówi o swoich konkurentach? Monitoruj to z łatwością na Twitterze dzięki naszej alternatywie dla działu pomocy w mediach społecznościowych.

 

Live chat templates

Ugaś pożar, zanim będzie za późno

Problemy z klientami? Działaj szybko, zanim będzie za późno i stracisz klientów! Monitoruj wszelkie wzmianki o swojej firmie lub marce na Twitterze (nawet jeśli nie zostałeś wyraźnie oznaczony) i dołącz do rozmowy. Od dziś napraw błędy!

 

Ciesz się najwyższym poziomem bezpieczeństwa

Udostępnianie danych logowania to już przeszłość! Zapewnij pracownikom pomocy technicznej udostępniony pulpit agenta, który pozwala im współpracować i odpowiadać na pytania w mediach społecznościowych bez konieczności logowania się na każdej odpowiedniej platformie.

 

Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Wyeliminuj bałagan i zwiększ produktywność

Zwiększ produktywność swojego zespołu o ponad 35% dzięki alternatywnym rozwiązaniom pomocy technicznej dla mediów społecznościowych. Wyeliminuj przeszkody, które stwarzają kanały z Instagrama, Twittera i Facebooka, odpowiadając na wszystkie wiadomości i powiadomienia z pulpitu agenta. Pożegnaj się z memami i niekończącym się przewijaniem!

 

Ucz się z bogatych kontekstowo wątków zgłoszeń

Brakuje Ci poglądu na biznes? Alternatywy działu pomocy w mediach społecznościowych zapewniają, że zawsze jesteś na bieżąco! Śledź drogę rozwiązywania problemów każdego klienta przez czat na żywo, media społecznościowe, e-mail lub telefon w jednym wątku zgłoszeń. To takie proste!

 

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Udzielaj szybkich i spersonalizowanych odpowiedzi

Skorzystaj z zaawansowanych funkcji oferowanych przez alternatywy działów pomocy w mediach społecznościowych, takie jak wbudowany CRM lub szablony wiadomości. Zaoszczędź do 15 godzin tygodniowo, mając pod ręką wszystkie informacje o klientach i gotowe odpowiedzi.

 

Zapewnij doskonałą obsługę w podróży

Dzisiejsze czasy wymagają nowoczesnych rozwiązań. Odpowiadaj na zapytania w mediach społecznościowych, gdziekolwiek jesteś, dzięki naszej aplikacji mobilnej dostępnej w Google Play i App Store.

 

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Odciąż nudne zadania

Alternatywy help desk dla mediów społecznościowych oferują bogate możliwości automatyzacji. Zautomatyzuj przyziemne, powtarzalne zadania, takie jak śledzenie, przypisywanie zadań lub tagów i nie tylko. Możliwości są nieskończone!

 

Ucz się, ulepszaj, pokonuj

Ulepsz swoje usługi (a także zapewniane przez Ciebie doświadczenia klientów) dzięki naszym solidnym funkcjom analitycznym i raportowym. Ucz się na podstawie wglądu w dane w czasie rzeczywistym i odpowiednio dostosuj strategię obsługi.

 

Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Coś nie tak?

Nie zostawimy Cię na pastwę losu! Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i oferujemy pomoc w wielu językach. Skontaktuj się z nami przez czat na żywo, e-mail lub telefon w dowolnym momencie.

 

Dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla działu pomocy w mediach społecznościowych?

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, O2 i Yamahę? LiveAgent – bingo!

 

Rozpocznij darmowy okres próbny Nie wymagamy karty kredytowej/span>
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zAlternatywy dla działu pomocy w mediach społecznościowych
Zarządzaj obowiązkami związanymi z zgłoszeniami dzięki funkcji przypisania. Możesz przypisać własność agentom, którzy będą odpowiedzialni za rozwiązywanie zgłoszeń.

Odpowiedzialność

Odkrywaj Blog Słowniczek Akademia Szablony Webinary Test pisaniaKontakty sprzedażowe +421 2 33 456 826 +1-888-257-8754 +1-786-204-1375 Umów się na demo. Wypróbuj wszystkie kanały komunikacji, podczas gdy Twoje konto LiveAgent jest przygotowywane.

Budowanie dobrych relacji z klientami poprzez interakcje z klientami może odgrywać kluczową rolę w określaniu pozycji Twojej marki na rynku.

Co to jest interakcja z klientem?

Interakcja z klientem jest kluczowa dla sukcesu biznesu. Wsparcie klientów poprzez innowacyjne metody, zarządzanie interakcjami i budowanie relacji może zwiększyć lojalność i zadowolenie klientów, co przekłada się na sukces firmy.

Keep track of your social media accounts, analyze metrics and stay connected with Socialbakers integration for LiveAgent.

Socialbakers

Korzystanie z HootSuite na Facebooku zwiększa zaufanie klientów do marki, a integracja Socialbakers z LiveAgent pozwala zarządzać mediami społecznościowymi i obsługiwać zgłoszenia.

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Obsługa wielu kanałów to klucz do zapewnienia klientom szerokiego wyboru możliwości komunikacji. Ważne jest zrozumienie grupy docelowej i planowanie usług, a nie tylko kanałów. LiveAgent oferuje obsługę wielu kanałów, integrując e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook i Twitter.

Postępuj zgodnie z protokołami uprzejmej rozmowy. Zapoznaj się z odpowiednią etykietą komunikacji na czacie na żywo i poznaj zasady obsługi klienta.

Etykieta czatu na żywo dla obsługi klienta

Zaproszenia do czatu i gotowe odpowiedzi pomagają w tworzeniu pozytywnych interakcji z klientami. Ważne jest również używanie właściwych słów i struktury czatu.

LiveAgent to świetna alternatywa dla Kustomera z przystępnymi cenami, świetnym systemem obsługi zgłoszeń i obsługą wielu kanałów komunikacji.

Alternatywa Kustomer - LiveAgent

Baza wiedzy i spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania są ważne dla zaawansowanych klientów. LiveAgent poprawia obsługę klienta dzięki szybkiemu czatowi na żywo i automatyzacjom.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x