Czy Twoje media społecznościowe doprowadzają Cię do szału?

Przejmij kontrolę nad swoimi kanałami społecznościowymi za pomocą naszego alternatywnego działu pomocy dla mediów społecznościowych. Nasze zintegrowane rozwiązanie gwarantuje, że uchwycisz każdą wiadomość, komentarz lub wzmiankę o swojej marce, co skutkuje pozytywnym postrzeganiem marki, wyższą satysfakcją klientów i większą sprzedażą.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Ogólna ocena
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
Zoho Desk
4.5
Groove
4.5
Kayako
4.0
Łatwość użycia
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
Zoho Desk
4.4
Groove
4.5
Kayako
3.9
Obsługa klienta
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
Zoho Desk
4.3
Groove
4.6
Kayako
3.9
Stosunek jakości do ceny
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.1
Zoho Desk
4.5
Groove
4.0
Kayako
3.9
Cena
LiveAgent
$39/mo
Zendesk
$59-$199/mo
Zoho Desk
$18-$45/mo
Groove
$25-$40/mo
Kayako
$15-$60/mo
Instagram
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Facebook
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Messenger
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Twitter
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Whatsapp
LiveAgent
Coming soon
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Viber
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Śledzenie interakcji
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Komunikacja wielokanałowa
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Automatyczne przekierowanie
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Limited
Groove
Kayako
Limited
Wskaźniki wydajności
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Zarządzanie grupami
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Oznaczanie w social media
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Automatyczna publikacja
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Śledzenie marki
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Współpraca
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Limited
Groove
Kayako
Limited
Zarządzanie wieloma kontami
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Limited
Groove
Kayako
Limited
Planowanie postów
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Raportowanie i analityka
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Limited
Groove
Kayako
Limited
Features
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Ogólna ocena
4.7
4.3
4.5
4.5
4.0
Łatwość użycia
4.6
4.3
4.4
4.5
3.9
Obsługa klienta
4.7
4.2
4.3
4.6
3.9
Stosunek jakości do ceny
4.7
4.1
4.5
4.0
3.9
Cena
$39/mo
$59-$199/mo
$18-$45/mo
$25-$40/mo
$15-$60/mo
Instagram
Facebook
Messenger
Twitter
Whatsapp
Coming soon
Viber
Śledzenie interakcji
Komunikacja wielokanałowa
Automated Routing
Limited
Limited
Wskaźniki wydajności
Group Management
Oznaczanie w social media
Automatyczna publikacja
Śledzenie marki
Współpraca
Limited
Limited
Zarządzanie wieloma kontami
Limited
Limited
Planowanie postów
Raportowanie i analityka
Limited
Limited

Zaufało nam ponad 30 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Popraw swoją reputację w mediach społecznościowych

Bądź marką, o której wszyscy mówią! Popraw swoje rekomendacje i zwiększ sprzedaż, zapewniając doskonałą obsługę klienta w mediach społecznościowych.

Już dziś zacznij prezentować swoją silną obecność w Internecie, korzystając z alternatywy dla naszego działu pomocy w mediach społecznościowych!

 

Odpowiadaj na każdy komentarz, wiadomość i wzmiankę

Alternatywy dla działu pomocy w mediach społecznościowych są Twoją tajną bronią do organizacji i przejrzystości w różnych sieciach społecznościowych. Usprawnij każdą wiadomość, komentarz i wzmiankę w ujednoliconym pulpicie nawigacyjnym, aby mieć pewność, że odpowiadasz na każdą wiadomość. Bezproblemowa obsługa czeka!

 

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Nasze integracje social media obejmują:

Zwiększ sprzedaż dzięki transmisjom do unikalnych segmentów klientów

Przesyłaj wiadomości sprzedażowe do unikalnych segmentów klientów w   Viber   i zwiększ sprzedaż! Powiadamiaj klientów o wyprzedażach, promocjach lub ofertach specjalnych z łatwością za pośrednictwem kanałów wiadomości, które monitorują codziennie.

Monitoruj swoich konkurentów

Skorzystaj z naszych narzędzi do social listeningu, które pozwalają monitorować unikalne słowa kluczowe. Ciekawi Cię, co się mówi o swoich konkurentach? Monitoruj to z łatwością na Twitterze dzięki naszej alternatywie dla działu pomocy w mediach społecznościowych.

 

Live chat templates

Ugaś pożar, zanim będzie za późno

Problemy z klientami? Działaj szybko, zanim będzie za późno i stracisz klientów! Monitoruj wszelkie wzmianki o swojej firmie lub marce na Twitterze (nawet jeśli nie zostałeś wyraźnie oznaczony) i dołącz do rozmowy. Od dziś napraw błędy!

 

Ciesz się najwyższym poziomem bezpieczeństwa

Udostępnianie danych logowania to już przeszłość! Zapewnij pracownikom pomocy technicznej udostępniony pulpit agenta, który pozwala im współpracować i odpowiadać na pytania w mediach społecznościowych bez konieczności logowania się na każdej odpowiedniej platformie.

 

Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Wyeliminuj bałagan i zwiększ produktywność

Zwiększ produktywność swojego zespołu o ponad 35% dzięki alternatywnym rozwiązaniom pomocy technicznej dla mediów społecznościowych. Wyeliminuj przeszkody, które stwarzają kanały z Instagrama, Twittera i Facebooka, odpowiadając na wszystkie wiadomości i powiadomienia z pulpitu agenta. Pożegnaj się z memami i niekończącym się przewijaniem!

 

Ucz się z bogatych kontekstowo wątków zgłoszeń

Brakuje Ci poglądu na biznes? Alternatywy działu pomocy w mediach społecznościowych zapewniają, że zawsze jesteś na bieżąco! Śledź drogę rozwiązywania problemów każdego klienta przez czat na żywo, media społecznościowe, e-mail lub telefon w jednym wątku zgłoszeń. To takie proste!

 

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Udzielaj szybkich i spersonalizowanych odpowiedzi

Skorzystaj z zaawansowanych funkcji oferowanych przez alternatywy działów pomocy w mediach społecznościowych, takie jak wbudowany CRM lub szablony wiadomości. Zaoszczędź do 15 godzin tygodniowo, mając pod ręką wszystkie informacje o klientach i gotowe odpowiedzi.

 

Zapewnij doskonałą obsługę w podróży

Dzisiejsze czasy wymagają nowoczesnych rozwiązań. Odpowiadaj na zapytania w mediach społecznościowych, gdziekolwiek jesteś, dzięki naszej aplikacji mobilnej dostępnej w Google Play i App Store.

 

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Odciąż nudne zadania

Alternatywy help desk dla mediów społecznościowych oferują bogate możliwości automatyzacji. Zautomatyzuj przyziemne, powtarzalne zadania, takie jak śledzenie, przypisywanie zadań lub tagów i nie tylko. Możliwości są nieskończone!

 

Ucz się, ulepszaj, pokonuj

Ulepsz swoje usługi (a także zapewniane przez Ciebie doświadczenia klientów) dzięki naszym solidnym funkcjom analitycznym i raportowym. Ucz się na podstawie wglądu w dane w czasie rzeczywistym i odpowiednio dostosuj strategię obsługi.

 

Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Coś nie tak?

Nie zostawimy Cię na pastwę losu! Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i oferujemy pomoc w wielu językach. Skontaktuj się z nami przez czat na żywo, e-mail lub telefon w dowolnym momencie.

 

Dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla działu pomocy w mediach społecznościowych?

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, O2 i Yamahę? LiveAgent – bingo!

 

Rozpocznij darmowy okres próbny Nie wymagamy karty kredytowej/span>

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo