ZľavaDňa
  • ZľavaDňa

ZlavaDna

ZlavaDna to strona internetowa ze specjalnymi ofertami i kuponami upominkowymi ze zniżkami do wykorzystania w lokalnych firmach.

Nie ma lepszego uczucia niż świetna okazja na zakup nowych ubrań, wakacji czy prezentów. ZlavaDna jest numerem jeden wśród stron z ofertami i kuponami na Słowacji i Czechach oraz jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej.

Podejście do klienta ZlavaDna

ZlavaDna znana jest z innowacyjnego podejścia do nowych klientów. Szybko zdali sobie sprawę, że obsługa klienta może być niedrogim sposobem marketingu. W marcu 2014 ZlavaDna zaczęła używać LiveAgent, aby zapewnić lepszą i szybszą obsługę klienta. Obecnie zatrudniają 8 agentów wsparcia, którzy rozwiązują około 9000 zapytań miesięcznie za pośrednictwem czatu na żywo i poczty e-mail.

Przed LiveAgent, agenci ZlavaDna używali Gmaila do komunikacji e-mailowej. Wielu pracowników wręcz tonęło we wszystkich wiadomościach, dlatego musieli znaleźć sposób na skuteczniejsze zarządzanie i odpowiadanie na e-maile klientów. Ponieważ zarówno liczba e-maili, jak i liczba ich agentów wzrastała, musieli uprościć swoją pracę i uniknąć powielania rozwiązywania zapytań klientów. Właśnie wtedy powiedzieli Gmailowi ​​STOP i zaczęli szukać lepszego rozwiązania.

„Wypróbowaliśmy Zendesk, Freshdesk i Kayako, ale nie mogły one konkurować z zestawem funkcji LiveAgent i bardzo atrakcyjną ceną”.

Cześć, tu Juraj ze ZlavaDna. W naszej firmie pracuje około 100 pracowników, z czego 5 stanowi zespół obsługi klienta. ZlavaDna to strona z okazjami, która zawiera kupony rabatowe do wykorzystania w lokalnych firmach. Nie ma nic lepszego niż świetna oferta na udane wakacje, prezent lub romantyczną kolację. ZlavaDna jest jedną z najlepszych i najszybciej rozwijających się stron internetowych z ofertami i kuponami w Europie Środkowej. Wraz ze wzrostem liczby klientów rośnie zapotrzebowanie na lepszą obsługę klienta.

LiveAgent pomaga nam skalować działania związane z obsługą klienta i łatwo dostosowuje się do naszego rozwoju. To nasz sprzęt na co dzień i nie wyobrażam sobie pracy bez niego. LiveAgent pomaga nam szybciej dostarczać odpowiedzi i być bliżej naszych klientów. Aby uzyskać przybliżony pogląd, od 2010 roku z naszych usług korzysta około 1,5 miliona klientów. Każdego miesiąca nasz Zespół Obsługi Klienta obsługuje ponad 5000 e-maili, 2000 czatów i ponad 1500 połączeń telefonicznych.

Dzięki LiveAgent możemy łatwo śledzić historię całej wcześniejszej komunikacji z każdym klientem. Daje to naszemu zespołowi wsparcia ważne informacje na temat innych zapytań, z którymi miał wcześniej do czynienia klient, a także pomaga nam uniknąć zadawania podwójnych pytań. Dzięki temu cała komunikacja jest szybsza, a obsługa klienta usprawniona. Zawsze, gdy potrzebujemy pomocy przy konfiguracji, pracownicy wsparcia LiveAgent są zawsze gotowi do pomocy.

Jak dotąd doświadczyłem wyłącznie doskonałej obsługi klienta. Zadowolenie klientów zarówno partnerów, jak i klientów końcowych jest naszym głównym priorytetem w ZlavaDna. LiveAgent to świetne narzędzie, które pomaga nam osiągnąć oba te cele.

Przed rozpoczęciem korzystania z LiveAgent ZlavaDna nie korzystała z żadnej aplikacji do czatu na żywo. Po wdrożeniu przycisku czatu na żywo w swojej witrynie, wzrost pytań klientów był imponujący. Oprócz 9000 odpowiedzi na e-maile miesięcznie, ZlavaDna może również pomóc ponad 1000 klientom za pośrednictwem czatu na żywo w czasie rzeczywistym.

„Możliwość rozwiązywania zapytań klientów w czasie rzeczywistym za pomocą czatu na żywo pomogła nam zmniejszyć obciążenie zgłoszeniami o 25%”.

Ulepszenia i satysfakcja klienta

LiveAgent zdecydowanie uprościł pracę działu obsługi klienta ZlavaDna, dzięki czemu wszystkie zapytania klientów (tickety) są teraz odbierane w ciągu 24 godzin. „To zdecydowanie nie byłoby możliwe bez LiveAgent”.

„Osiągnęliśmy dwucyfrowy wzrost satysfakcji klientów”.

Z perspektywy agenta wsparcia

„Do tej pory wszyscy są zadowoleni z LiveAgent. Pozwala nam ocenić przepływ pracy w bardziej przejrzysty sposób i zwiększa ogólną wydajność naszej obsługi klienta”.

Celem ZlavaDna jest jeszcze szybsze rozwiązywanie zgłoszeń i zwiększenie wydajności przedstawicieli obsługi klienta.

Peter Blazecka – Menedżer ds. PR i marketingu w ZlavaDna

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Umów się na demo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Umów się na demo
Start Free Trial x