Co to jest automatyzacja scenariuszy?
Automatyzacja scenariuszy to proces ściśle związany z wykonywaniem Reguł w oparciu o określone warunki. Wyzwalając regułę, możesz zautomatyzować określone scenariusze, np. gdy pojawi się zgłoszenie zawierające słowo kluczowe „faktura”, na podstawie scenariusza reguły możesz automatycznie oznaczyć je tagiem „Faktura” i przekazać do działu rozliczeń. (Istnieją setki tysięcy możliwych odmian).
Frequently Asked Questions
Co to jest automatyzacja scenariuszy?
Automatyzacja scenariuszy umożliwia wykonywanie wielu aktualizacji zgłoszeń jednym kliknięciem. Obsługuje działania związane z obsługą powtarzających się scenariuszy.
Jak korzystać z automatyzacji scenariuszy?
Automatyzacja scenariuszy ułatwia wykonywanie powtarzalnych zadań. Znacząco automatyzuje pracę agentów. Agent może wybrać wszystkie zgłoszenia, które można przypisać do określonego scenariusza i wykonać je za pomocą działań zbiorczych.
Czy funkcja automatyzacji scenariuszy jest dostępna w LiveAgent?
Funkcja automatyzacji scenariuszy jest dostępna w LiveAgent i pozwala znacząco zautomatyzować pracę zespołu obsługi klienta.
Zautomatyzowana obsługa klienta
Oprogramowanie do obsługi klienta gromadzi wiele kanałów komunikacji, umożliwiając skuteczne rozwiązywanie problemów z obsługą klienta. Automatyzacja procesów, gotowe wiadomości, szablony e-mail i organizacja kolejki klientów to kluczowe funkcje. Dodatkowo, artykuły z bazy wiedzy i automatyzacja przepływu pracy pomagają w usprawnieniu obsługi klienta.