Co to jest automatyzacja scenariuszy?
Automatyzacja scenariuszy to proces ściśle związany z wykonywaniem Reguł w oparciu o określone warunki. Wyzwalając regułę, możesz zautomatyzować określone scenariusze, np. gdy pojawi się zgłoszenie zawierające słowo kluczowe „faktura”, na podstawie scenariusza reguły możesz automatycznie oznaczyć je tagiem „Faktura” i przekazać do działu rozliczeń. (Istnieją setki tysięcy możliwych odmian).
Frequently asked questions
Co to jest automatyzacja scenariuszy?
Automatyzacja scenariuszy umożliwia wykonywanie wielu aktualizacji zgłoszeń jednym kliknięciem. Obsługuje działania związane z obsługą powtarzających się scenariuszy.
Jak korzystać z automatyzacji scenariuszy?
Automatyzacja scenariuszy ułatwia wykonywanie powtarzalnych zadań. Znacząco automatyzuje pracę agentów. Agent może wybrać wszystkie zgłoszenia, które można przypisać do określonego scenariusza i wykonać je za pomocą działań zbiorczych.
Czy funkcja automatyzacji scenariuszy jest dostępna w LiveAgent?
Funkcja automatyzacji scenariuszy jest dostępna w LiveAgent i pozwala znacząco zautomatyzować pracę zespołu obsługi klienta.
- Reguły automatyczne - kompletny przewodnik po automatyzacji | LiveAgent
- Automatyzacja [wyjaśnienie]
- Zautomatyzowana obsługa klienta (+Przewodnik) I LiveAgent
- Czym jest automatyzacja sprzedaży? (Korzyści i więcej) | LiveAgent
- Rozwiązane zgłoszenie (wyjaśnienie)
- Reguły biznesowe [wyjaśnienie]
- Automatyczne oddzwanianie Funkcje – Wielokanałowy Helpdesk - LiveAgent
- Automatyczna dystrybucja zgłoszeń (bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent