Kim jest kierownik obsługi klienta?
Kierownik obsługi klienta to osoba, która odpowiada za dział obsługi klienta. Osoba ta ma wiele obowiązków, takich jak ustalanie strategii, zadań, polityk i standardów obsługi, kierowanie i motywowanie pracowników obsługi klienta.
Menedżerowie ds. Obsługi klienta muszą przeszkolić przedstawicieli klienta, aby zapewnić najlepsze wsparcie, budować lojalne relacje z klientami i mieć dużą wiedzę na temat produktów i usług. Muszą analizować dane, tworzyć raporty, a także ponoszą pewne obowiązki finansowe. Dlatego kierownik obsługi klienta musi być cierpliwy, kompetentny w zakresie informatyki, przyjazny, zdolny do pracy pod presją.
Frequently asked questions
Kim jest kierownik obsługi klienta?
Customer Service Manager, zwany także Customer Care Manager to osoba, która dba o satysfakcję klientów i potencjalnych klientów firmy. Do jego zadań należy przede wszystkim doskonała obsługa klienta, dbanie o zespół serwisowy, a także tworzenie rozwiązań usprawniających tę usługę.
Jakie są obowiązki kierownika obsługi klienta?
Do obowiązków kierownika ds. obsługi klienta należy zapewnienie kompleksowej obsługi klienta dla firmy. Aby osiągnąć ten cel, menedżer powinien sprawnie delegować część zapytań klientów do dedykowanego zespołu, zarządzać kontami klientów, a także przychodzącymi połączeniami i e-mailami. Powinien również prowadzić rejestr interakcji między agentami i klientami oraz szczegółowe zapisy podjętych działań. Niezwykle ważne jest też budowanie relacji z pracownikami i dbanie o ich rozwój.
Czy możesz dodać menedżera obsługi klienta w LiveAgent?
W LiveAgent nie masz dostępnej roli Customer Support Manager, ale osoba z tą rolą może mieć więcej niż uprawnienia agenta. Dlatego warto powierzyć mu rolę administratora lub właściciela (w zależności od potrzeb i polityki firmy). Może wtedy odpowiednio zarządzać zespołem i danymi.
Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Re:amaze
Re:amaze to oprogramowanie obsługi klienta w mediach społecznościowych z integracją Twittera, oferujące świetne funkcje. Ceny zaczynają się od 29 zł miesięcznie.