Kim jest kierownik obsługi klienta?
Kierownik obsługi klienta to osoba, która odpowiada za dział obsługi klienta. Osoba ta ma wiele obowiązków, takich jak ustalanie strategii, zadań, polityk i standardów obsługi, kierowanie i motywowanie pracowników obsługi klienta.
Menedżerowie ds. Obsługi klienta muszą przeszkolić przedstawicieli klienta, aby zapewnić najlepsze wsparcie, budować lojalne relacje z klientami i mieć dużą wiedzę na temat produktów i usług. Muszą analizować dane, tworzyć raporty, a także ponoszą pewne obowiązki finansowe. Dlatego kierownik obsługi klienta musi być cierpliwy, kompetentny w zakresie informatyki, przyjazny, zdolny do pracy pod presją.
Frequently Asked Questions
Kim jest kierownik obsługi klienta?
Customer Service Manager, zwany także Customer Care Manager to osoba, która dba o satysfakcję klientów i potencjalnych klientów firmy. Do jego zadań należy przede wszystkim doskonała obsługa klienta, dbanie o zespół serwisowy, a także tworzenie rozwiązań usprawniających tę usługę.
Jakie są obowiązki kierownika obsługi klienta?
Do obowiązków kierownika ds. obsługi klienta należy zapewnienie kompleksowej obsługi klienta dla firmy. Aby osiągnąć ten cel, menedżer powinien sprawnie delegować część zapytań klientów do dedykowanego zespołu, zarządzać kontami klientów, a także przychodzącymi połączeniami i e-mailami. Powinien również prowadzić rejestr interakcji między agentami i klientami oraz szczegółowe zapisy podjętych działań. Niezwykle ważne jest też budowanie relacji z pracownikami i dbanie o ich rozwój.
Czy możesz dodać menedżera obsługi klienta w LiveAgent?
W LiveAgent nie masz dostępnej roli Customer Support Manager, ale osoba z tą rolą może mieć więcej niż uprawnienia agenta. Dlatego warto powierzyć mu rolę administratora lub właściciela (w zależności od potrzeb i polityki firmy). Może wtedy odpowiednio zarządzać zespołem i danymi.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.