Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Menadżer Obsługi Klienta

Kim jest kierownik obsługi klienta?

Kierownik obsługi klienta to osoba, która odpowiada za dział obsługi klienta. Osoba ta ma wiele obowiązków, takich jak ustalanie strategii, zadań, polityk i standardów obsługi, kierowanie i motywowanie pracowników obsługi klienta.

Menedżerowie ds. Obsługi klienta muszą przeszkolić przedstawicieli klienta, aby zapewnić najlepsze wsparcie, budować lojalne relacje z klientami i mieć dużą wiedzę na temat produktów i usług. Muszą analizować dane, tworzyć raporty, a także ponoszą pewne obowiązki finansowe. Dlatego kierownik obsługi klienta musi być cierpliwy, kompetentny w zakresie informatyki, przyjazny, zdolny do pracy pod presją.

FAQ

Kim jest kierownik obsługi klienta?

Customer Service Manager, zwany także Customer Care Manager to osoba, która dba o satysfakcję klientów i potencjalnych klientów firmy. Do jego zadań należy przede wszystkim doskonała obsługa klienta, dbanie o zespół serwisowy, a także tworzenie rozwiązań usprawniających tę usługę.

Jakie są obowiązki kierownika obsługi klienta?

Do obowiązków kierownika ds. obsługi klienta należy zapewnienie kompleksowej obsługi klienta dla firmy. Aby osiągnąć ten cel, menedżer powinien sprawnie delegować część zapytań klientów do dedykowanego zespołu, zarządzać kontami klientów, a także przychodzącymi połączeniami i e-mailami. Powinien również prowadzić rejestr interakcji między agentami i klientami oraz szczegółowe zapisy podjętych działań. Niezwykle ważne jest też budowanie relacji z pracownikami i dbanie o ich rozwój.

Czy możesz dodać menedżera obsługi klienta w LiveAgent?

W LiveAgent nie masz dostępnej roli Customer Support Manager, ale osoba z tą rolą może mieć więcej niż uprawnienia agenta. Dlatego warto powierzyć mu rolę administratora lub właściciela (w zależności od potrzeb i polityki firmy). Może wtedy odpowiednio zarządzać zespołem i danymi.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.