Wersja próbna

Oprogramowanie do śledzenia klientów

Co to jest oprogramowanie do śledzenia klientów?

Oprogramowanie do śledzenia klientów dołącza do życzeń Twojej korporacji. Dzięki temu oprogramowaniu wszystkie dane są zapisane i można je znaleźć w dowolnym momencie. Jeśli ktoś chciał dokonać zakupu, ale zdecydował się poczekać, możesz śledzić wszystkie swoje zapisy z czatu lub telefonu, gdy ponownie okaże swoje zainteresowanie. System śledzenia umożliwia dodawanie notatek do rozmów i pomaga poznać klienta.

FAQ

Jak zdefiniować oprogramowanie do śledzenia klientów?

Oprogramowanie do śledzenia klientów to system, który pozwala poznać całą historię relacji z klientami. Wszystkie punkty kontaktowe klientów i omawiane tematy są tam przechowywane. Obsługuje identyfikację wszelkich problemów, które klient może mieć w Twojej firmie, a także obsługuje dostosowywanie połączeń telefonicznych i wiadomości.

Jakie są zasady oprogramowania do śledzenia klientów?

Oprogramowanie do śledzenia klientów powinno rejestrować historię kontaktów z klientami i działań podejmowanych wobec firmy, dzięki czemu obsługa klienta ma możliwość analizy zachowań klientów. Pomaga to w poprawie obsługi klienta, działaniach organizacyjnych i budowaniu wizerunku organizacji.

Jakich narzędzi użyć, aby zapewnić najlepsze oprogramowanie do śledzenia klientów?

LiveAgent to świetne rozwiązanie do zakupów klientów. Dzięki niemu możesz zbierać informacje o swoich klientach i ich aktywnościach w Twoim sklepie i obsłudze klienta. Pozwala także dodawać notatki do rozmów i spotkać się z klientem. Pozwala to w przyszłości spersonalizować kontakty z określonymi klientami.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.