Oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami

Komunikacja odgrywa fundamentalną rolę we wszystkich aspektach biznesu. Odpowiednio zarządzana innowacyjna komunikacja z klientem kształtuje tożsamość marki i znacząco przyczynia się do budowania znaczących i trwałych relacji z klientami.

undraw analizar 17kw

Co powinieneś wiedzieć?

Firmy muszą komunikować się ze swoimi klientami z różnych powodów. Aby informować i angażować odbiorców, organizacje wykorzystują szeroką gamę kanałów i metod komunikacji, takich jak e-maile, wiadomości tekstowe, czat na żywo, rozmowy głosowe, media społecznościowe i nie tylko.

Innowacyjne rozwiązania komunikacyjne to platformy oparte na chmurze, oferujące ściśle zintegrowane możliwości, które z kolei umożliwiają zapewnienie silnych, spójnych i pozytywnych doświadczeń klientów. Zapewnienie tych spójnych doświadczeń jest wyzwaniem dla większości firm, ponieważ klienci są bardziej obeznani z technologią i surowi w przypadku słabych interakcji.

Dlaczego warto używać oprogramowania do zarządzania komunikacją z klientami?

W dzisiejszych czasach klienci oczekują spersonalizowanej, szybkiej i fachowej obsługi. Przyjrzyjmy się kluczowym zagadnieniom związanym z handlem elektronicznym, statystykom i trendom od 2019:

Bieg

Podmiotowa treść

43% konsumentów woli firmy, które personalizują ich doświadczenia.

opinia

Odejście klientów

41% konsumentów zmieniło firmę z powodu słabej personalizacji.

biznes i finanse (1)

Większe wydatki

48% klientów wydaje więcej, gdy ich doświadczenie jest spersonalizowane.

brak social media

Nieistotne treści

74% ludzi nienawidzi wyświetlania nieistotnych treści.

undraw być dumnym qne1

Dlaczego oprogramowanie CCM?

Podsumowując, efektywne zarządzanie komunikacją z klientami oznacza dostarczanie ściśle dostosowanej do potrzeb klienta, odpowiedniej komunikacji kanałami preferowanymi przez klientów. Aby zapewnić takie spersonalizowane, scentralizowane i usprawnione doświadczenia, zespoły zaangażowane w komunikację z klientami potrzebują zaawansowanych narzędzi.

Oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami to aplikacja do komunikacji i współpracy, która umożliwia firmom zarządzanie dużą liczbą wychodzących i przychodzących komunikacji z klientami w wielu różnych kanałach. Gwarantuje ono, że komunikacja skierowana do klienta jest istotna, responsywna, spójna i oparta na danych zebranych z wcześniejszych doświadczeń.

Zaawansowane oprogramowanie CCM

W pełni funkcjonalne oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami LiveAgent zostało zaprojektowane w celu ujednolicenia wielu kanałów kontaktowych i zapewnienia spójności między kanałami. All-in-one LiveAgent rozwiązanie help desk zapewnia firmom pojedynczy widok interakcji z klientami, zapewnia przejrzysty rejestr wszystkich istotnych danych i bezproblemowo integruje się z istniejącymi aplikacjami i systemami przedsiębiorstwa, aby zapewnić wysoce spersonalizowaną obsługę klienta.

undraw wszystkie dane h4ki
kolor reklamy 19gv

Kto używa oprogramowania CCM?

Zgodnie z najnowszym Przewodnikiem rynkowym dla CCM autorstwa Gartner, rozwiązania CCM są używane głównie w branżach takich jak ubezpieczenia, bankowość, opieka zdrowotna i usługi komunalne, do generowania komunikatów, takich jak faktury, wyciągi, korespondencja lub alerty/powiadomienia.

Zarządzanie komunikacją z klientami jest szeroko stosowane przez organizacje do celów marketingowych i rozliczeniowych. Z reguły oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami jest własnością zespołów ds. marketingu produktów, sprzedaży i wsparcia. 

Najważniejsze cechy najlepszego oprogramowania CCM

Wybierając oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami, należy zwrócić uwagę na jego kluczowe funkcje. Oprogramowanie powinno umożliwiać spersonalizowanie sposobu, w jaki Twoja firma nawiązuje kontakt z klientami i dostarczać właściwy komunikat we właściwym kanale, we właściwym czasie.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Konsolidacja krzyżowa i wielokanałowa

Poszukując najlepszego rozwiązania do zarządzania komunikacją z klientami, upwnij się, że zapewni ono przejrzyste, bezbłędne i spójne doświadczenia klientów we wszystkich kanałach (przez telefon, czat na żywo, e-mail i media społecznościowe).

Bieg

Automatyzacja & Personalizacja


Inteligentna automatyzacja
i jej zasady 
umożliwiają dostarczanie treści ściśle dostosowanych do klienta, gdy spełnione są określone kryteria. Na przykład, jeśli klient wielokrotnie kupił określony produkt, może otrzymać promocyjną wiadomość e-mail, gdy artykuł zostanie uzupełniony w sklepie lub jest w promocji.

chmura

Przejście na usługi w chmurze


Kolejnym ważnym wymaganiem współczesnego biznesu jest funkcjonalność zaprojektowana z myślą o optymalizacji procesów. Platformy oparte na chmurze lub rozwiązaniach hybrydowych rozwiązują to wyzwanie i zmniejszają wysokie koszty utrzymania starszych i własnych systemów CCM.

Obsługuj nieodebrane połączenia

Dwukierunkowa komunikacja

Nowoczesne oprogramowanie CCM powinno obsługiwać komunikację przychodzącą i wychodzącą, a wszystkie rekordy klientów przechowywane powinny być w jednym miejscu. Firmy oczekują możliwości przeglądania wszystkich danych klientów i zarządzania nimi w jednym, łatwo dostępnym miejscu.

Zaawansowane rozwiązanie CCM firmy LiveAgent

LiveAgent zapewnia w pełni funkcjonalne rozwiązanie przeznaczone do zarządzania komunikacją z klientami. Korzystając z LiveAgent, Twój zespół będzie dobrze przygotowany do generowania, rozpowszechniania i śledzenia komunikacji. Zaawansowana technologicznie platforma do zarządzania komunikacją z klientami zapewnia wysoce dostosowane środowisko, które bezproblemowo integruje się z istniejącymi aplikacjami i systemami przedsiębiorstwa. Jeśli szukasz najlepszego oprogramowania do zarządzania komunikacją z klientami, które poprawi rozpoznawalność marki i zwiększy retencję klientów, wypróbuj LiveAgent. Dzięki potężnemu pakietowi funkcji zaprojektowanym w celu zmaksymalizowania wydajności operacyjnej call center, LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku.

wsparcie

Sprawdź więcej kluczowych funkcji

Oprócz powyższych funkcji dobre oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami powinno również zawierać zaawansowane narzędzia do tworzenia treści i analizy zaangażowania klientów. Sprawdź więcej kluczowych funkcji, które powinno zawierać dobre oprogramowanie CCM, klikając przycisk poniżej.

Helpdesk brak informacji o wydajności zaspołu

Potężne narzędzia autorskie

Coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z dedykowanego rozwiązania CCM z wbudowaną funkcjonalnością do tworzenia kluczowych elementów treści w ramach komunikacji i zarządzania nimi. Najbardziej zaawansowane rozwiązania CCM zapewniają obecnie bardzo wydajne możliwości tworzenia lub edycji i umożliwiają nietechnicznym użytkownikom biznesowym aktualizowanie komunikacji bez utraty jakości i czasu.

czat na żywo wzrost sprzedaży

Analizy zaangażowania klientów

Analiza danych jest podstawową funkcją oprogramowania do zarządzania komunikacją z klientami, ponieważ pozwala firmom gromadzić dane dotyczące kluczowych funkcji biznesowych (najbardziej responsywne kanały, liczba zgłoszeń, wskaźniki rozwiązania, koszt dotknięcia). Informacje te dostarczają firmom inteligentnych, opartych na danych analiz, które wspierają wzrost przychodów i rentowność.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.