Komunikacja odgrywa fundamentalną rolę we wszystkich aspektach biznesu. Odpowiednio zarządzana i innowacyjna komunikacja z klientem kształtuje tożsamość marki i znacząco przyczynia się do budowania znaczących i trwałych relacji z klientami.
Firmy muszą komunikować się ze swoimi klientami z różnych powodów. Aby informować i angażować odbiorców, organizacje wykorzystują szeroką gamę kanałów i metod komunikacji, takich jak e-maile, wiadomości tekstowe, czat na żywo, rozmowy głosowe, media społecznościowe i nie tylko.
Innowacyjne rozwiązania komunikacyjne to platformy oparte na chmurze, oferujące ściśle zintegrowane możliwości, które z kolei umożliwiają zapewnienie silnych, spójnych i pozytywnych doświadczeń klientów. Zapewnienie tego typu doświadczeń jest wyzwaniem dla większości firm, ponieważ klienci są bardziej obeznani z technologią, i surowi w przypadku słabych interakcji z marką.
W dzisiejszych czasach klienci oczekują spersonalizowanej, szybkiej i fachowej obsługi. Przyjrzyjmy się kluczowym statystykom i trendom dotyczącym e-commerce od 2019:
43% konsumentów preferuje te firmy, które personalizują ich doświadczenia.
41% konsumentów zmieniło firmę z powodu słabej personalizacji.
48% klientów wydaje więcej, gdy ich doświadczenie jest spersonalizowane.
74% ludzi nienawidzi wyświetlania nieistotnych treści.
Podsumowując, efektywne zarządzanie komunikacją z klientami oznacza dostarczanie ściśle dostosowanej do potrzeb klienta, odpowiedniej komunikacji kanałami preferowanymi przez klientów. Aby zapewnić takie spersonalizowane, scentralizowane i usprawnione doświadczenia, zespoły zaangażowane w komunikację z klientami potrzebują zaawansowanych narzędzi.
Narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami to aplikacja do komunikacji, która umożliwia firmom zarządzanie dużą liczbą wychodzących i przychodzących komunikacji z klientami w wielu różnych kanałach i wspiera współpracę w zespole. Dzięki takiej aplikacji, komunikacja skierowana do klienta jest istotna, responsywna, spójna i oparta na danych, zebranych z wcześniejszych doświadczeń.
W pełni funkcjonalne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami LiveAgent zostało zaprojektowane w celu ujednolicenia wielu kanałów kontaktu i zapewnienia między nimi spójności. All-in-one rozwiązanie help desk od LiveAgent zapewnia firmom pojedynczy widok interakcji z klientami, zapewnia przejrzysty rejestr wszystkich istotnych danych i bezproblemowo integruje się z istniejącymi aplikacjami i systemami przedsiębiorstwa, aby zapewnić wysoce spersonalizowaną obsługę klienta.
Zgodnie z najnowszym Przewodnikiem rynkowym dla CCM autorstwa Gartner, rozwiązania CCM są używane głównie w branżach takich jak ubezpieczenia, bankowość, opieka zdrowotna i usługi komunalne, ale znajduje zastosowania także do generowania komunikatów, takich jak faktury, wyciągi, korespondencja lub alerty/powiadomienia.
Zarządzanie komunikacją z klientami jest szeroko stosowane przez organizacje do celów marketingowych i rozliczeniowych. Zazwyczaj narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami jest wykorzystywane przez zespoły ds. marketingu produktów, sprzedaży i wsparcia.
Wybierając oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami, należy zwrócić uwagę na jego kluczowe funkcje. Oprogramowanie powinno umożliwiać spersonalizowanie nawiązania kontaktu z klientem i dostarczać właściwy komunikat we właściwym kanale i czasie.
Poszukując najlepszego rozwiązania do zarządzania komunikacją z klientami, upewnij się, że zapewni ono przejrzyste, bezbłędne i spójne doświadczenia klientów we wszystkich kanałach (przez telefon, czat na żywo, e-mail i media społecznościowe).
Inteligentna automatyzacja i jej zasady
umożliwiają dostarczanie treści ściśle dostosowanych do klienta, gdy spełnione są określone kryteria. Na przykład, jeśli klient wielokrotnie kupił określony produkt, może otrzymać promocyjną wiadomość e-mail, gdy artykuł zostanie uzupełniony w sklepie lub jest przeceniony.
Kolejnym ważnym wymaganiem współczesnego biznesu jest funkcjonalność zaprojektowana z myślą o optymalizacji procesów. Platformy oparte na chmurze lub rozwiązaniach hybrydowych rozwiązują to wyzwanie i zmniejszają wysokie koszty utrzymania starszych i własnych systemów CCM.
Nowoczesne oprogramowanie CCM powinno obsługiwać komunikację przychodzącą i wychodzącą, a wszystkie rekordy klientów przechowywane powinny być w jednym miejscu. Firmy oczekują możliwości przeglądania wszystkich danych klientów i zarządzania nimi z poziomu jednego, łatwo dostępnego panelu.
LiveAgent zapewnia w pełni funkcjonalne rozwiązanie przeznaczone do zarządzania komunikacją z klientami. Korzystając z LiveAgent, Twój zespół będzie dobrze przygotowany do generowania, dystrybuowania i śledzenia komunikacji. Zaawansowaną technologicznie platformę do zarządzania komunikacją z klientamimożna dostosowywać oraz bezproblemowo integrować z istniejącymi aplikacjami i systemami w organizacji. Jeśli szukasz najlepszego oprogramowania do zarządzania komunikacją z klientami, które poprawi rozpoznawalność marki i zwiększy retencję klientów, wypróbuj LiveAgent. Dzięki potężnemu pakietowi funkcji zaprojektowanym w celu zmaksymalizowania wydajności operacyjnej call center, LiveAgent jest najczęściej i najwyżej recenzowanym i ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku.
Oprócz powyższych funkcji, dobre oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami powinno również zawierać zaawansowane narzędzia do tworzenia treści i analizy zaangażowania klientów. Sprawdź więcej kluczowych funkcji, które powinno zawierać dobre oprogramowanie CCM, klikając przycisk poniżej.
Coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z dedykowanego rozwiązania CCM z wbudowaną funkcjonalnością do tworzenia i zarządzania treścią i komunikacją. Najbardziej zaawansowane rozwiązania CCM zapewniają obecnie bardzo wydajne możliwości tworzenia lub edycji i umożliwiają nawet mniej zaawansowanym technicznie użytkownikom biznesowym aktualizowanie komunikacji bez utraty jakości i czasu.
Analiza danych jest podstawową funkcją oprogramowania do zarządzania komunikacją z klientami, ponieważ pozwala firmom gromadzić dane dotyczące kluczowych funkcji biznesowych (najbardziej responsywne kanały, liczba zgłoszeń, wskaźniki rozwiązania, koszt dotknięcia). Informacje te dostarczają firmom inteligentne, oparte na danych analizy, które wspierają wzrost przychodów i rentowność.
Ogłoszenie integracji Twittera
LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.
Recenzja bazy wiedzy Zoho Desk
Baza wiedzy Zoho Desk oferuje łatwy edytor artykułów i atrakcyjne ceny. Posiada podstawowe funkcje bazy wiedzy i nielogiczne rozmieszczenie przycisków. Dostępne są trzy plany cenowe w zależności od wybranej subskrypcji. Professional Plan oferuje większą ilość funkcji w porównaniu do Standard Plan.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team