Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami

Komunikacja odgrywa fundamentalną rolę we wszystkich aspektach biznesu. Odpowiednio zarządzana i innowacyjna komunikacja z klientem kształtuje tożsamość marki i znacząco przyczynia się do budowania znaczących i trwałych relacji z klientami.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
undraw analiza

Co warto wiedzieć?

Firmy muszą komunikować się ze swoimi klientami z różnych powodów. Aby informować i angażować odbiorców, organizacje wykorzystują szeroką gamę kanałów i metod komunikacji, takich jak e-maile, wiadomości tekstowe, czat na żywo, rozmowy głosowe, media społecznościowe i nie tylko.

Innowacyjne rozwiązania komunikacyjne to platformy oparte na chmurze, oferujące ściśle zintegrowane możliwości, które z kolei umożliwiają zapewnienie silnych, spójnych i pozytywnych doświadczeń klientów. Zapewnienie tego typu doświadczeń jest wyzwaniem dla większości firm, ponieważ klienci są bardziej obeznani z technologią, i surowi w przypadku słabych interakcji z marką.

Dlaczego warto używać narzędzia do zarządzania komunikacją z klientami?

W dzisiejszych czasach klienci oczekują spersonalizowanej, szybkiej i fachowej obsługi. Przyjrzyjmy się kluczowym  statystykom i trendom dotyczącym e-commerce od 2019:

koło zębate

Spersonalizowana treść

43% konsumentów preferuje te firmy, które personalizują ich doświadczenia.

opinia

Odchodzenie klientów

41% konsumentów zmieniło firmę z powodu słabej personalizacji.

biznes i finanse

Większe wydatki

48% klientów wydaje więcej, gdy ich doświadczenie jest spersonalizowane.

brak social media

Nieistotne treści

74% ludzi nienawidzi wyświetlania nieistotnych treści.

undraw być dumnym qne1

Dlaczego warto wybrać oprogramowanie CCM?

Podsumowując, efektywne zarządzanie komunikacją z klientami oznacza dostarczanie ściśle dostosowanej do potrzeb klienta, odpowiedniej komunikacji kanałami preferowanymi przez klientów. Aby zapewnić takie spersonalizowane, scentralizowane i usprawnione doświadczenia, zespoły zaangażowane w komunikację z klientami potrzebują zaawansowanych narzędzi.

Narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami to aplikacja do komunikacji, która umożliwia firmom zarządzanie dużą liczbą wychodzących i przychodzących komunikacji z klientami w wielu różnych kanałach i wspiera współpracę w zespole. Dzięki takiej aplikacji, komunikacja skierowana do klienta jest istotna, responsywna, spójna i oparta na danych, zebranych z wcześniejszych doświadczeń.

Zaawansowane oprogramowanie CCM

W pełni funkcjonalne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami LiveAgent zostało zaprojektowane w celu ujednolicenia wielu kanałów kontaktu i zapewnienia między nimi spójności. All-in-one rozwiązanie help desk od LiveAgent zapewnia firmom pojedynczy widok interakcji z klientami, zapewnia przejrzysty rejestr wszystkich istotnych danych i bezproblemowo integruje się z istniejącymi aplikacjami i systemami przedsiębiorstwa, aby zapewnić wysoce spersonalizowaną obsługę klienta.

undraw wszystkie dane h4ki
kolor reklamy 19gv

Kto używa oprogramowania CCM?

Zgodnie z najnowszym Przewodnikiem rynkowym dla CCM autorstwa Gartner, rozwiązania CCM są używane głównie w branżach takich jak ubezpieczenia, bankowość, opieka zdrowotna i usługi komunalne, ale znajduje zastosowania także do generowania komunikatów, takich jak faktury, wyciągi, korespondencja lub alerty/powiadomienia.

Zarządzanie komunikacją z klientami jest szeroko stosowane przez organizacje do celów marketingowych i rozliczeniowych. Zazwyczaj narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami jest wykorzystywane przez zespoły ds. marketingu produktów, sprzedaży i wsparcia.

Najważniejsze cechy najlepszego oprogramowania CCM

Wybierając oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami, należy zwrócić uwagę na jego kluczowe funkcje. Oprogramowanie powinno umożliwiać spersonalizowanie nawiązania kontaktu z klientem i dostarczać właściwy komunikat we właściwym kanale i czasie.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Wielokanałowa i krzyżowa konsolidacja

Poszukując najlepszego rozwiązania do zarządzania komunikacją z klientami, upewnij się, że zapewni ono przejrzyste, bezbłędne i spójne doświadczenia klientów we wszystkich kanałach (przez telefon, czat na żywo, e-mail i media społecznościowe).

koło zębate

Automatyzacja i personalizacja

Inteligentna automatyzacja i jej zasady
umożliwiają dostarczanie treści ściśle dostosowanych do klienta, gdy spełnione są określone kryteria. Na przykład, jeśli klient wielokrotnie kupił określony produkt, może otrzymać promocyjną wiadomość e-mail, gdy artykuł zostanie uzupełniony w sklepie lub jest przeceniony.

chmura

Przejście na usługi w chmurze

Kolejnym ważnym wymaganiem współczesnego biznesu jest funkcjonalność zaprojektowana z myślą o optymalizacji procesów. Platformy oparte na chmurze lub rozwiązaniach hybrydowych rozwiązują to wyzwanie i zmniejszają wysokie koszty utrzymania starszych i własnych systemów CCM.

Obsługuj nieodebrane połączenia

Dwukierunkowa komunikacja

Nowoczesne oprogramowanie CCM powinno obsługiwać komunikację przychodzącą i wychodzącą, a wszystkie rekordy klientów przechowywane powinny być w jednym miejscu. Firmy oczekują możliwości przeglądania wszystkich danych klientów i zarządzania nimi z poziomu jednego, łatwo dostępnego panelu.

Zaawansowane rozwiązanie CCM od LiveAgent

LiveAgent zapewnia w pełni funkcjonalne rozwiązanie przeznaczone do zarządzania komunikacją z klientami. Korzystając z LiveAgent, Twój zespół będzie dobrze przygotowany do generowania, dystrybuowania i śledzenia komunikacji. Zaawansowaną technologicznie platformę do zarządzania komunikacją z klientamimożna dostosowywać oraz bezproblemowo integrować z istniejącymi aplikacjami i systemami w organizacji. Jeśli szukasz najlepszego oprogramowania do zarządzania komunikacją z klientami, które poprawi rozpoznawalność marki i zwiększy retencję klientów, wypróbuj LiveAgent. Dzięki potężnemu pakietowi funkcji zaprojektowanym w celu zmaksymalizowania wydajności operacyjnej call center, LiveAgent jest najczęściej i najwyżej recenzowanym i ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku.

wsparcie

Sprawdź więcej kluczowych funkcji

Oprócz powyższych funkcji, dobre oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami powinno również zawierać zaawansowane narzędzia do tworzenia treści i analizy zaangażowania klientów. Sprawdź więcej kluczowych funkcji, które powinno zawierać dobre oprogramowanie CCM, klikając przycisk poniżej.

Helpdesk brak informacji o wydajności zaspołu

Potężne narzędzia autorskie

Coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z dedykowanego rozwiązania CCM z wbudowaną funkcjonalnością do tworzenia i zarządzania treścią i komunikacją. Najbardziej zaawansowane rozwiązania CCM zapewniają obecnie bardzo wydajne możliwości tworzenia lub edycji i umożliwiają nawet mniej zaawansowanym technicznie użytkownikom biznesowym aktualizowanie komunikacji bez utraty jakości i czasu.

czat na zywo wieksza sprzedaz

Analiza zaangażowania klientów

Analiza danych jest podstawową funkcją oprogramowania do zarządzania komunikacją z klientami, ponieważ pozwala firmom gromadzić dane dotyczące kluczowych funkcji biznesowych (najbardziej responsywne kanały, liczba zgłoszeń, wskaźniki rozwiązania, koszt dotknięcia). Informacje te dostarczają firmom inteligentne, oparte na danych analizy, które wspierają wzrost przychodów i rentowność.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo