Zadowolenie klienta jest ściśle skorelowane z utrzymaniem, lojalnością i sprzedażą. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest stworzenie w firmie kultury zorientowanej na klienta.
Im bardziej starasz się zadowolić klientów, tym lepsze wyniki osiągnie Twoja firma pod względem przychodów. W jaki sposób? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć!
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Dzięki oprogramowaniu pomocy technicznej, takim jak LiveAgent, poprawa jakości obsługi klienta, utrzymanie klientów, ich lojalność i sprzedaż będzie łatwe jak nigdy przedtem. Dlaczego?
LiveAgent oferuje ponad 180 zaawansowanych funkcji pomocy technicznej i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę.
Klienci oczekują nienagannej obsługi. Jeśli firmy tego nie zapewniają, klienci od nich odchodzą. W rzeczywistości amerykańskie firmy tracą więcej niż 62 miliardy dolarów rocznie z powodu złej obsługi klienta.
Uśredniając, Amerykanie mówią: 15 razy o złych wrażeniach związanych z obsługą klienta i 11 razy, o dobrych wrażeniach.
74% osób prawdopodobnie zmieni markę, jeśli uznają proces zakupu za zbyt trudny.
Wszędzie jest od 5 do 25 razy droższe pozyskanie nowego klienta niż utrzymanie obecnego.
Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.
Dzięki LiveAgent Twoje e-maile, czaty, rozmowy, wzmianki w mediach społecznościowych i zgłoszenia z innych kanałów trafią do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.
Obsługa czatu na żywo jest kluczowym elementem zwiększania sprzedaży, ponieważ pomaga firmom przekształcić odwiedzających witrynę w płacących klientów.
Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne w ramach wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent centralizuje rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu.
Zintegruj swoje profile mediów społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze, prywatne wiadomości lub tweety bezpośrednio ze swojego konta.
Wyświetl informacje kontaktowe klienta, jego poprzednie zakupy i całą wcześniejszą komunikację z Twoją firmą. Edytuj i uzyskuj dostęp do wszystkich danych w czasie rzeczywistym.
Wykorzystaj reguły automatyzacji i gotowe odpowiedzi, aby przyspieszyć przyziemne zadania. Zaoszczędź do 15 godzin tygodniowo dzięki funkcjom automatyzacji LiveAgent.
Zbuduj wiele wewnętrznych i zewnętrznych baz wiedzy w ramach rozwiązania samoobsługowego. Twórz często zadawane pytania, fora, pola opinii, sugestii i nie tylko.
Zobacz, kto kontaktuje się z Twoją firmą i monitoruj otrzymywane usługi. Zobacz użycie, statystyki, oceń raporty wydajności i ucz się na podstawie ocen satysfakcji klientów.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
LiveAgent był najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku.
Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na potrzeby obsługi klienta.
Z ponad 180 funkcjami,, ponad 40 integracjami i nieskończoną liczbą dostosowań, narzędzie łatwo dopasowuje się do wymagań Twojej firmy.
W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.
Skorzystaj z naszego profesjonalnego rozwiązania pomocy technicznej za stałą miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji.
Nie czekaj! Zwiększ sprzedaż już dziś!
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach