Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent!

Zadowolenie klienta jest ściśle skorelowane z utrzymaniem, lojalnością i sprzedażą. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest stworzenie w firmie kultury zorientowanej na klienta.

Im bardziej starasz się zadowolić klientów, tym lepsze wyniki osiągnie Twoja firma pod względem przychodów. W jaki sposób? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Strategies to increase sales

Najlepsze strategie zwiększania sprzedaży

Zwiększenie sprzedaży polega na skupieniu się na klientach. Upewnij się, że Twoja firma:

 Dostarcza wartość klientom

Zmniejsza wysiłki klientów

Zapewnia szybką, spersonalizowaną obsługę

Zwiększ sprzedaż dzięki odpowiednim narzędziom

Dzięki oprogramowaniu pomocy technicznej, takim jak LiveAgent, poprawa jakości obsługi klienta, utrzymanie klientów, ich lojalność i sprzedaż będzie łatwe jak nigdy przedtem. Dlaczego?

LiveAgent oferuje ponad 180 zaawansowanych funkcji pomocy technicznej i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę.

Right tools to increase sales

Dlaczego powinieneś skupić się na poprawie obsługi klienta, aby zwiększyć sprzedaż?

Definition of good customer service

Dobra obsługa jest pożądana i oczekiwana

Klienci oczekują nienagannej obsługi. Jeśli firmy tego nie zapewniają, klienci od nich odchodzą. W rzeczywistości amerykańskie firmy tracą więcej niż 62 miliardy dolarów rocznie z powodu złej obsługi klienta.

Bad service spreads like a wildfire

Negatywne recenzje rozprzestrzeniają się błyskawicznie

Uśredniając, Amerykanie mówią: 15 razy o złych wrażeniach związanych z obsługą klienta i 11 razy, o dobrych wrażeniach.

Empower customers with self-service

A sukcesem jest zmniejszenie wysiłku, który musi włożyć klient

74% osób prawdopodobnie zmieni markę, jeśli uznają proces zakupu za zbyt trudny.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Pozyskiwanie nowych klientów jest drogie

Wszędzie jest od 5 do 25 razy droższe pozyskanie nowego klienta niż utrzymanie obecnego.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

Funkcje LiveAgent, które pomagają zwiększyć sprzedaż

Email ticketing

System zgłoszeń z hybrydowymi strumieniami zgłoszeń

Dzięki LiveAgent Twoje e-maile, czaty, rozmowy, wzmianki w mediach społecznościowych i zgłoszenia z innych kanałów trafią do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.

Wewnętrzny i zewnętrzny czat na żywo w czasie rzeczywistym

Obsługa czatu na żywo jest kluczowym elementem zwiększania sprzedaży, ponieważ pomaga firmom przekształcić odwiedzających witrynę w płacących klientów.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Wirtualne wbudowane call center

Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne w ramach wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent centralizuje rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu.

Wsparcie mediów społecznościowych

Zintegruj swoje profile mediów społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze, prywatne wiadomości lub tweety bezpośrednio ze swojego konta.

Social medias integrated into the help desk software
Manager - icon

Zbudowany CRM

Wyświetl informacje kontaktowe klienta, jego poprzednie zakupy i całą wcześniejszą komunikację z Twoją firmą. Edytuj i uzyskuj dostęp do wszystkich danych w czasie rzeczywistym.

Gear - icon

Automatyczne & gotowe odpowiedzi

Wykorzystaj reguły automatyzacji i gotowe odpowiedzi, aby przyspieszyć przyziemne zadania. Zaoszczędź do 15 godzin tygodniowo dzięki funkcjom automatyzacji LiveAgent.

Knowledge base - icon

Kreator bazy wiedzy

Zbuduj wiele wewnętrznych i zewnętrznych baz wiedzy w ramach rozwiązania samoobsługowego. Twórz często zadawane pytania, fora, pola opinii, sugestii i nie tylko.

report of finished tasks

Pulpit do analizy danych i raportowania

Zobacz, kto kontaktuje się z Twoją firmą i monitoruj otrzymywane usługi. Zobacz użycie, statystyki, oceń raporty wydajności i ucz się na podstawie ocen satysfakcji klientów.

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Co sprawia, że LiveAgent jest odpowiednim narzędziem do zwiększania sprzedaży?

Most reviewed and number 1

Najczęściej recenzowany i oceniany jako numer 1

LiveAgent był najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku.

Preferred by 21k businesses

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na potrzeby obsługi klienta.

Packed with features

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami,, ponad 40 integracjami i nieskończoną liczbą dostosowań, narzędzie łatwo dopasowuje się do wymagań Twojej firmy.

Cloud based and secure help desk

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszego profesjonalnego rozwiązania pomocy technicznej za stałą miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji.

Nie czekaj! Zwiększ sprzedaż już dziś!

Package Name

Ticket+czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /miesiąc
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla firm różnej wielkości i dużych korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zZwiększ sprzedaż
Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu! Dowiedz się o systemie zgłoszeń LiveAgent i jego funkcjach.

System zgłoszeń

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu! Dowiedz się o systemie zgłoszeń LiveAgent i jego funkcjach.

Śledź, co się dzieje, gdy jesteś z dala od laptopa. LiveAgent ma mobilną aplikację pomocy technicznej dla systemów iOS i Android.

Mobilne aplikacje pomocy technicznej

LiveAgent oferuje różnorodne funkcje, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, obsługę e-mail i aplikacje mobilne. Firma oferuje trzy subskrypcje, a aplikacje mobilne są zawarte w każdej subskrypcji bez dodatkowych opłat. Bezpłatny 14-dniowy okres próbny jest również dostępny.

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.

LiveAgent pomaga branży detalicznej w zapewnieniu najlepszej możliwej obsługi klienta. LiveAgent - jedno rozwiązanie omnichannel, które usatysfakcjonuje każdego klienta.

Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego

Oprogramowanie LiveAgent oferuje wielojęzyczne wsparcie na czacie, integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych i rozwiązania dla branży detalicznej. Zapewnia lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x