Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.
Oprogramowanie help desk dla agencji
LiveAgent to oprogramowanie pomagające w kontaktach z klientami, oferujące usługi czatu na żywo, zarządzania komunikacją z klientem oraz system pomocy technicznej. Dostępna jest darmowa wersja próbna na 7 lub 30 dni, bez konieczności posiadania karty kredytowej oraz możliwość wyboru nazwy subdomeny. Produkt ten jest idealny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent proponuje dwa plany dla mniejszych i większych przedsiębiorców, z dostępem do funkcji przez 14-dniowy bezpłatny okres próbny z przejrzystymi i przystępnymi cenami.
Narzędzie LiveAgent umożliwia obsługę czatu, poczty e-mail i telefonu w jednym miejscu, integracje z innymi platformami e-commerce oraz zaawansowane raportowanie i ranking agentów. Darmowa wersja próbna wynosi 7 lub 30 dni i nie wymaga karty kredytowej. Narzędzie pozwala na zwiększenie sprzedaży poprzez stworzenie kultury zorientowanej na klienta i rozwijanie strategii obsługi klienta, które przekładają się na wyższy współczynnik konwersji. Contrado.com poleca LiveAgent ze względu na szybkość wdrożenia i poprawę kontaktu z klientami.
Wprowadzenie do interakcji z klientem
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla biznesu, takie jak centrum wsparcia i przenoszenie danych. Firma ma program lojalnościowy i partnerów VoIP. Zajrzyj na blog i subskrybuj newsletter, by być na bieżąco. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent. W trakcie rejestracji dostaniesz dane do logowania.
LiveAgent oferuje rozwiązania biznesowe, w tym przenoszenie danych, wsparcie i dziennik zmian. Firma posiada nagrody i certyfikaty, a także oferuje program lojalnościowy i partnerów VoIP. Blog LiveAgent zawiera słowniczek, poradniki i testy pisania. Klienci są zadowoleni z rozwiązań LiveAgent. Firma oferuje także cennik, integracje i prowadzi webinary. Wszelkie prawa zastrzeżone Quality Unit, LLC. Regulamin, polityka bezpieczeństwa, polityka prywatności oraz mapa strony dostępne na stronie LiveAgent. Firma tworzy konto i pulpit nawigacyjny dla klienta.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach