Mobilne aplikacje pomocy technicznej
LiveAgent oferuje różnorodne funkcje, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, obsługę e-mail i aplikacje mobilne. Firma oferuje trzy subskrypcje, a aplikacje mobilne są zawarte w każdej subskrypcji bez dodatkowych opłat. Bezpłatny 14-dniowy okres próbny jest również dostępny.
Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż
LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.
Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego
Oprogramowanie LiveAgent oferuje wielojęzyczne wsparcie na czacie, integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych i rozwiązania dla branży detalicznej. Zapewnia lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu.
Chcesz poprawić swoją marketingową reputację?
Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent usprawnia działania marketingowe i sprzedażowe. Wielojęzyczność i aplikacje mobilne zwiększają produktywność.
FreshKëscht is a company that delivers local and seasonal food products in Luxembourg in boxes that change weekly. They switched to using LiveAgent for customer service and saw improvements in internal organization and response time. Employees enjoy using the software and the company has seen increased sales from improved customer service.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.