Co to jest płynny znacznik?
Włączanie symboli zastępczych na stronie internetowej zapewnia Liquid Markup. Ten język szablonów jest również odpowiedzialny za dostosowywanie wyboru danych i wyświetlanie danych w powiadomieniach e-mail i komentarzach do zgłoszeń.
Frequently asked questions
Co oznacza płynny znacznik?
Liquid Markup to język szablonów, który umożliwia włączenie symboli zastępczych w Twojej witrynie. Jest również odpowiedzialny za dostosowywanie wyboru danych i wyświetlanie danych w powiadomieniach e-mail i komentarzach do zgłoszeń.
Jakie są zalety płynnych znaczników?
Płyn umożliwia zastąpienie odpowiednimi danymi z przechowywanej bazy danych.
Kiedy stosuje się płynne znaczniki?
Płynne znaczniki są używane w sklepach internetowych.
Uwaga eksperta
<p>Płynne znaczniki to język szablonów Liquid Markup używany do włączania symboli zastępczych na stronie internetowej i dostosowywania danych w powiadomieniach e-mail i komentarzach do zgłoszeń.</p>

Szukasz alternatywy dla LeadDesk?
Czat obsługi klienta LiveAgent to najszybsze narzędzie do komunikacji, oferujące obsługę klienta, zarządzanie relacjami, szablony i wsparcie.
Szukasz alternatywy dla Olark?
Platforma LiveAgent oferuje obsługę klienta poprzez czat w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z przedstawicielami firmy. Dodatkowo, skupia się ona na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. LiveAgent tworzy lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu dla pomocy technicznej na różnych platformach.
Tekst porusza temat retencji klientów oraz oferowania alternatywy dla Zopim, czyli LiveAgent - oprogramowania umożliwiającego szybki dostęp do czatu na żywo dla agentów obsługi klienta. LiveAgent oferuje kilka płatnych planów, zawierających wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje do skutecznego wsparcia klientów. Można także poznać informacje o wsparciu technicznym i rejestracji na newsletter.
SurveyLegend, Hubspot Service Hub i Pipedrive to narzędzia marketingowe, które pomagają w usprawnieniu komunikacji cyfrowej, generowaniu leadów i prowadzeniu sprzedaży. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które umożliwia tworzenie bogatych profili klientów oraz korzystanie z zasobów wiedzy, a także wiele narzędzi pomocnych dla obsługi klienta, takich jak przekierowywanie połączeń, pola zgłoszeń oraz zarządzanie płatnościami. Można skorzystać z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i umówić się na prezentację.