Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Rezygnacja

Co to jest churn?

Rezygnacja ma miejsce, gdy klient przerywa subskrypcję w Twojej firmie i korzysta z Twoich produktów lub usług. Rezygnacja jest również nazywana utratą klientów. Istnieje wiele problemów, które podnoszą wskaźnik rotacji klientów. Jednym z nich jest zła obsługa klienta.

Weź wszystkich klientów, których straciłeś w określonym czasie i podziel tę liczbę przez sumę klientów, których miałeś na początku wybranego okresu. W ten sposób możesz obliczyć współczynnik rezygnacji klientów.

Lepiej jest trzymać i dbać o klientów. Jednym ze sposobów jest zapewnienie doskonałej obsługi klienta za pomocą LiveAgent.

FAQ

Co to jest rezygnacja?

Współczynnik rezygnacji to indeks, który pokazuje, ilu klientów opuściło nas w danym okresie. Pokazuje nam, jak cenny jest oferowany przez Ciebie produkt i jak możesz zatrzymać klientów ze swoją marką.

Jak obliczyć wskaźnik rezygnacji?

Aby obliczyć współczynnik rezygnacji, odejmij liczbę użytkowników, którzy są z Tobą pod koniec miesiąca, od liczby użytkowników w danym dniu (np. na początku miesiąca). Następnie uzyskaną liczbę należy podzielić przez pierwszą liczbę użytkowników, a otrzymamy procent, który jest wskaźnikiem rezygnacji. Na przykład: (1000-200) / 1000 = wskaźnik rezygnacji 80%

Co firma może zrobić, aby zmniejszyć wskaźnik rezygnacji?

Aby ograniczyć rezygnację, firma powinna analizować przyczyny rezygnacji. Na przykład może pomóc skontaktowanie się z klientami, którzy chcą odejść od marki. Zyskujemy wtedy dwie rzeczy - szansę na zatrzymanie klienta oraz wiedzę na temat powodu odejścia. Niezwykle ważna jest również edukacja klienta. Jest to związane np. Z tym, że klient wie, z kim się skontaktować w razie problemu. Co jeszcze możesz poprawić? Z pewnością obsługa klienta, której poziom ma ogromny wpływ na podejście do klienta, a także oferowanie zysków klientom, którzy są z Twoją marką i są jej wierni.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.