Co to jest RODO?
Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobistych to rozporządzenie stworzone w celu ujednolicenia ochrony danych w Unii Europejskiej. Jego głównym celem jest ochrona danych osobowych obywateli Europy. RODO staje się wykonalne od 25 maja 2018 r.
Frequently asked questions
Jak zdefiniujesz RODO?
RODO, czyli Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobistych, to ramy prawne, które określają wytyczne dotyczące gromadzenia i przetwarzania danych osobowych osób mieszkających na terenie Unii Europejskiej. Rozporządzenie ma zastosowanie niezależnie od tego, gdzie znajduje się strona internetowa, dlatego musi być stosowane do wszystkich stron internetowych, które przyciągają europejską publiczność.
Jakie są zasady RODO?
RODO określa siedem kluczowych zasad dotyczących danych osobowych, tj. legalność, rzetelność i przejrzystość, ograniczenie celu, minimalizację danych, precyzję, ograniczenia przechowywania, integralność i poufność, czyli bezpieczeństwo, a także odpowiedzialność. Wyraźnie określają, w jaki sposób można zbierać dane, jak je przetwarzać i jak bezpiecznie nimi zarządzać.
i przetwarzanie danych osobowych osób mieszkających na terenie Unii Europejskiej. Rozporządzenie ma zastosowanie niezależnie od tego, gdzie znajduje się strona internetowa, dlatego musi być stosowane do wszystkich stron internetowych, które przyciągają europejską publiczność.Gdzie możesz dowiedzieć się więcej o RODO?
Możesz dowiedzieć się o RODO bezpośrednio ze strony internetowej RODO.eu, która zawiera kompletny przewodnik dotyczący zgodności z RODO. Jest źródłem informacji dla osób i organizacji, które badają zgodność swoich działań z RODO i co muszą zrobić, aby ich działania były zgodne z RODO.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Dobry system zgłoszeniowy powinien mieć polityki SLA, kategorie, tagi i filtry, a także funkcje do pracy zespołowej i raportowania. Jest to kluczowe w zarządzaniu zgłoszeniami IT, pomagając agentom w ustalaniu priorytetów, szybkim rozwiązywaniu problemów i tworzeniu gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dobre systemy oferują menedżerom i liderom zespołów możliwości raportowania i monitorowania zespołu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną.
Zautomatyzowana obsługa klienta
W artykule omówiono różne sposoby usprawnienia obsługi klienta. Zaleca się stosowanie szablonów wiadomości e-mail, aby zautomatyzować pewne procesy. Ważne jest również rzetelne zarządzanie kolejkami klientów, by uniknąć frustracji. Portal samoobsługowy i baza wiedzy to opcje dla odwiedzających, którzy mogą zdobyć niezbędne informacje o produkcie bez konieczności interakcji z agentem. Automatyzacja przepływu pracy przy użyciu odpowiedniego oprogramowania pomaga w osiągnięciu najlepszej produktywności zespołu. Funkcje takie jak wyzwalacze, warunki i akcje, pozwalają na ustawienie reguł i zautomatyzowanie procesów.