Średni czas obsługi (AHT)

Jaki jest średni czas obsługi?

Średni czas obsługi to średni czas, jaki przedstawiciele klienta spędzają na wszystkich czynnościach. Obejmuje czas połączeń, czas oczekiwania, rozmowy i rozwiązywanie problemów klientów. Musi być jak najniższy. Czas to pieniądz, więc trzeba go śledzić. Pokazuje, ile czasu potrzeba na rozwiązanie problemów i które pytania kosztują agentów najwięcej czasu. Możesz śledzić średnią prędkość odpowiedzi, poziom usług i nie tylko. Pomaga ulepszyć obsługę klienta.

Średni czas obsługi (AHT)

Czy zapewniasz najlepszą możliwą obsługę klienta?

Pozyskanie klienta kosztuje 5 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego. Użyj LiveAgent, aby zwiększyć lojalność wobec marki przy każdej interakcji z klientem. Dzięki LiveAgent jest to łatwe.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co oznacza AHT?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “AHT, czyli średni czas obsługi, to jeden z najczęściej mierzonych wskaźników w call center. AHT wskazuje średni czas trwania interakcji z klientami. Rozmowa jest liczona od zainicjowania połączenia przez klienta przez cały czas trwania połączenia aż do jego zakończenia ”. } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaki jest dobry średni czas obsługi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: „Dobry średni czas obsługi powinien być zarówno. Dobra jakość i szybkość. Magazyn Call Center wyliczył światowy standard AHT. Wyniósł 6 minut i 3 sekundy. Wszystko to jednak zależy od branży, w której działa obsługa klienta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak sprawdzić AHT w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: „Możesz sprawdzić AHT w LiveAgent w raporcie Czas. Tam możesz sprawdzić zarówno czasy obsługi poszczególnych zgłoszeń, jak i średni czas obsługi wszystkich zgłoszeń”. } }] }

FAQ

Co oznacza AHT?

AHT, czyli średni czas obsługi, to jeden z najczęściej mierzonych wskaźników w call center. AHT wskazuje średni czas trwania interakcji z klientami. Rozmowa jest liczona od zainicjowania połączenia przez klienta przez cały czas trwania połączenia aż do jego zakończenia.

Co to jest dobry średni czas obsługi?

Dobry średni czas obsługi powinien obejmować oba te elementy. Dobra jakość i szybko. Magazyn Call Center wyliczył globalny standard AHT. To było 6 minut i 3 sekundy. Jednak wszystko to zależy od branży, w której działa obsługa klienta.

Jak sprawdzić AHT w LiveAgent?

Możesz sprawdzić AHT w LiveAgent w raporcie Czas. Tam możesz sprawdzić zarówno czasy obsługi poszczególnych zgłoszeń, jak i średni czas obsługi wszystkich zgłoszeń.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.