Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Średni czas obsługi (AHT)

Jaki jest średni czas obsługi?

Średni czas obsługi to średni czas, jaki przedstawiciele klienta spędzają na wszystkich czynnościach. Obejmuje czas połączeń, czas oczekiwania, rozmowy i rozwiązywanie problemów klientów. Musi być jak najniższy. Czas to pieniądz, więc trzeba go śledzić. Pokazuje, ile czasu potrzeba na rozwiązanie problemów i które pytania kosztują agentów najwięcej czasu. Możesz śledzić średnią prędkość odpowiedzi, poziom usług i nie tylko. Pomaga ulepszyć obsługę klienta.

Średni czas obsługi (AHT)

Czy zapewniasz najlepszą możliwą obsługę klienta?

Pozyskanie klienta kosztuje 5 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego. Użyj LiveAgent, aby zwiększyć lojalność wobec marki przy każdej interakcji z klientem. Dzięki LiveAgent jest to łatwe.

Rozpocznij darmową wersję próbną
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co oznacza AHT?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “AHT, czyli średni czas obsługi, to jeden z najczęściej mierzonych wskaźników w call center. AHT wskazuje średni czas trwania interakcji z klientami. Rozmowa jest liczona od zainicjowania połączenia przez klienta przez cały czas trwania połączenia aż do jego zakończenia ”. } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaki jest dobry średni czas obsługi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: „Dobry średni czas obsługi powinien być zarówno. Dobra jakość i szybkość. Magazyn Call Center wyliczył światowy standard AHT. Wyniósł 6 minut i 3 sekundy. Wszystko to jednak zależy od branży, w której działa obsługa klienta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak sprawdzić AHT w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: „Możesz sprawdzić AHT w LiveAgent w raporcie Czas. Tam możesz sprawdzić zarówno czasy obsługi poszczególnych zgłoszeń, jak i średni czas obsługi wszystkich zgłoszeń”. } }] }

FAQ

Co oznacza AHT?

AHT, czyli średni czas obsługi, to jeden z najczęściej mierzonych wskaźników w call center. AHT wskazuje średni czas trwania interakcji z klientami. Rozmowa jest liczona od zainicjowania połączenia przez klienta przez cały czas trwania połączenia aż do jego zakończenia.

Co to jest dobry średni czas obsługi?

Dobry średni czas obsługi powinien obejmować oba te elementy. Dobra jakość i szybko. Magazyn Call Center wyliczył globalny standard AHT. To było 6 minut i 3 sekundy. Jednak wszystko to zależy od branży, w której działa obsługa klienta.

Jak sprawdzić AHT w LiveAgent?

Możesz sprawdzić AHT w LiveAgent w raporcie Czas. Tam możesz sprawdzić zarówno czasy obsługi poszczególnych zgłoszeń, jak i średni czas obsługi wszystkich zgłoszeń.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.