Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Doświadczenie klienta

Co to jest doświadczenie klienta?

Innymi słowy, wszystkie interakcje klientów z firmą i jej usługami / produktami nazywane są doświadczeniem klienta lub CX. Rozpoczyna się, gdy klient zaczyna mieć do czynienia z firmą.

CX to zapewnienie efektywnego, użytecznego i satysfakcjonującego doświadczenia. Najważniejsze jest, aby dostarczać go każdemu klientowi, zawsze i wszędzie. Chodzi o to, aby przekraczać oczekiwania klientów, pomagać im i dbać o klientów. To jest jak partnerstwo i każde doświadczenie ma na to wpływ. Zainwestuj w CX, a zwiększy to Twoją sprzedaż i przychody.

Każdy kontakt, jaki mamy z klientem, ma wpływ na to, czy wróci. Za każdym razem musimy być świetni, bo inaczej ich stracimy.

Autor Kevin Stritz

Jakie są zalety dobrej obsługi klienta?

  • lojalni klienci
  • nowi klienci
  • wyższe przychody
  • zaangażowanie klienta
  • utrzymanie klienta

Dlaczego wrażenia klientów są takie ważne?

Według Harvard Business Reviews doświadczenie klienta nigdy nie było ważniejsze. Badanie mówi, że klient, który miał dobry CX, prawdopodobnie wyda 140% więcej. To jest w porównaniu z klientem, który miał zły CX. Inwestowanie w CX jest tańsze dla Twojej firmy w dłuższej perspektywie. Powodem jest to, że niezadowolony klient potrzebuje więcej, aby rozwiązać swój niezadowolenie.

Innym czynnikiem wymienionym w badaniu recenzji biznesowych Harvardu była lojalność klientów. Okazało się, że dobry CX daje 74% szans na utrzymanie klienta w przyszłym roku. Ale biedny CX opuszcza firmę z 43% szansą na utrzymanie klienta w przyszłym roku.

Jak ulepszyć swój CX za pomocą oprogramowania do obsługi klienta?

Oprogramowanie do obsługi klienta, takie jak LiveAgent , zapewnia szybką i skuteczną komunikację z klientami. Przedstawiciele klienta mogą pracować w ramach jednego oprogramowania. LiveAgent daje możliwość komunikowania się z klientami z wielu kanałów.

Funkcje LiveAgent, które poprawiają CX:

Dowiedz się więcej o wszystkich funkcjach LiveAgent .

Wypróbuj LiveAgent ZA DARMO

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij od razu polepszać jakość obsługi klienta dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu!

DARMOWA WERSJA PRÓBNA

FAQ

Co oznacza termin Customer Experience?

Doświadczenie klienta (lub CX) odnosi się do wszystkich interakcji między klientem a firmą. Obejmuje zarówno doświadczenia związane ze stroną techniczną, jak i np. Doświadczenia związane z kontaktem z przedstawicielem danej marki, czyli obsługą klienta.

Jakie są filary doświadczenia klienta?

Istnieje sześć głównych filarów obsługi klienta. Pierwsza to personalizacja, czyli skupienie się na kliencie w celu stworzenia z nim emocjonalnej więzi. Drugi filar to uczciwość, która opiera się na wzajemnym zaufaniu i wiarygodności. Trzeci filar to oczekiwania. Chodzi o to, aby być świadomym tego, czego oczekują klienci i co zrobić, aby ich przekroczyć. Kolejna fundacja bierze na siebie odpowiedzialność za znalezienie rozwiązania problemu. Kolejnym punktem jest możliwość maksymalnego uproszczenia obsługi klienta, którą klient powinien poświęcić jak najmniej czasu i wysiłku. Ostatnim filarem jest empatia, czyli tworzenie indywidualnych relacji z klientami w oparciu o kontekst sytuacji.

Jak poprawić jakość doświadczenia klienta?

Aby poprawić jakość obsługi klienta, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest zrozumienie klienta, postawienie się na jego miejscu i zadanie sobie pytania: co możemy poprawić, aby było lepiej? Równie ważnym punktem jest doskonała obsługa klienta, która pozwoli Ci sprawnie rozwiązywać problemy klientów, a także da Ci możliwość ich wysłuchania w czasie rzeczywistym. Poleganie na regularnych opiniach klientów to sposób na poprawę obsługi klienta.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.