Co to są zadania CRON?
Zadania CRON pomagają w planowaniu i wykonywaniu określonych zadań na serwerze. Zadania CRON służą do automatyzacji zadań uruchamianych okresowo w tle, np. w aplikacjach internetowych, takich jak LiveAgent. CRON to czasowy organizator zadań w systemach operacyjnych opartych na Uniksie (Mac OS, Linux, FreeOSBD itp.). Te zaplanowane zadania lub zadania są nazywane zadaniami CRON . Istnieją różne okoliczności, w których aplikacja online może wymagać regularnego wykonywania określonego zadania. Na przykład wysyłaj e-maile zbiorczo lub pobieraj dane.
Syntax
Oto proste zadanie CRON:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently asked questions
Co to są zadania CRON?
Zadanie CRON to polecenie używane do planowania zadań do wykonania w przyszłości. Najczęściej służy do planowania zadań, które mają być wykonywane okresowo, np. Powiadomienia w każdy poniedziałek o godzinie 12.00.
Jakie zadania CRON są używane?
Zadania CRON mogą być używane, jeśli masz witrynę, w której konta mają daty ważności. CRON można następnie zaprogramować tak, aby automatycznie dezaktywował lub usuwał dane konta. Kolejną funkcjonalnością może być masowe wysyłanie codziennych e-maili. Możesz również użyć zadań CRON, aby sprawdzić zawartość swojej witryny. Zadania CRON umożliwiają następnie znalezienie uszkodzonych linków.
Czy możesz ustawić zadania CRON w LiveAgent?
Zadania CRON można ustawić w LiveAgent. Aby to zrobić, otwórz pulpit CRON Tasks i kliknij przycisk „Cron Task”. Następnie ustaw interwał uruchamiania CRON i skopiuj adres URL zadania CRON. W polu „URL do połączenia” wpisz: http://www.example.com/scripts/jobs.php Następnie wybierz częstotliwość zadań CRON. Po kliknięciu „Utwórz zadanie CRON” wszystko jest gotowe.
Uwaga eksperta
<p>Zadania CRON to planowanie i automatyzacja zadań na serwerze w aplikacjach internetowych. CRON to organizator czasowy zadań w systemach operacyjnych Uniksowych.</p>

Oprogramowanie CRM to narzędzie do zarządzania relacjami biznesowymi, przechowywanie danych klientów i zarządzanie aktywami. Integracja poczty e-mail jest ważna dla lepszego przepływu pracy. Najlepsze praktyki to wybór odpowiedniego oprogramowania, szkolenie pracowników i automatyzacja. Wszystkie niezbędne dane powinny znajdować się w CRM.
Informacje o zgłoszeniach / klientach (CRM)
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które jest cenione przez użytkowników za jego efektywność i zadowolenie klientów.