Jak dodać przycisk czatu na żywo do swojej witryny?
Posiadanie widgetu czatu na żywo na stronie internetowej firmy jest niemal koniecznością dla firm każdej wielkości. Dowiedz się, jak to zintegrować.
Agent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent gwarantuje zadowolenie klientów i oferuje kompleksowe wsparcie.
Wtyczka WordPress lista kontrolna
Tekst omawia trzy różne narzędzia, które mogą pomóc w optymalizacji witryny pod kątem SEO oraz zapobiec spadkom ruchu na stronie. Pierwsze narzędzie to wtyczka WordPress linkowanie wewnętrzne, która umożliwia dodanie właściwych linków i zapobiega problemom SEO. Drugie narzędzie to firma LiveAgent, która oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu oraz zapewnia zadowolenie i opinie pozytywne. Ostatnie narzędzie to różne narzędzia, takie jak Konsola wyszukiwania Google czy Google Analytics, które pomagają w monitorowaniu i aktualizowaniu strony pod kątem SEO. Ważne jest, aby być na bieżąco z trendami i przeglądać blogi takie jak MOZ czy Search Engine Land.
Lista kontrolna SEO dla nowych stron internetowych
Jeśli chcesz tłumaczyć swoją witrynę, możesz skorzystać z narzędzi takich jak Tłumacz Google, Bing Translator lub wtyczka WordPress Translation. Ważne jest również, aby witryna była zoptymalizowana pod kątem SEO i być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami Google. W ten sposób można dotrzeć do zagranicznych klientów i poprawić pozycję w rankingu wyszukiwarek.
Szukasz narzędzi do słuchania społecznościowego?
LiveAgent jest kompletnym narzędziem do obsługi klienta, oferującym ponad 180 funkcji, integracje, oraz wysoką ocenę wśród użytkowników. Zapewnia doskonałe wsparcie klientom, łącząc czat na żywo, ticketowanie i automatyzację. Dzięki pozytywnym opiniiom użytkowników, LiveAgent jest preferowanym wyborem dla firm z różnych branż.
Nowa lista kontrolna uruchomienia strony internetowej
Promuj uruchomienie nowej strony internetowej poprzez stworzenie buzzu i przekazanie przekonującej wiadomości o ofertach dla klientów. Nazywaj stronę przed uruchomieniem "prywatną" i promuj ją za pomocą mediów społecznościowych i e-maili. Upewnij się, że witryna jest dostępna i zgodna z prawem.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.