Szukasz alternatywy dla Chaport?

Dlaczego nie uzyskać czegoś więcej niż tylko narzędzie do czatu na żywo? LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, więcej narzędzi, więcej integracji i rozsądną cenę.

Dokonaj zmiany już dziś i wypróbuj LiveAgent za darmo!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Obsługa klienta to nie tylko czat w czasie rzeczywistym.
Pozwól klientom wybrać preferowaną metodę z LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Potężna alternatywa Chaport

LiveAgent oferuje swobodę komunikowania się z klientami na różne sposoby. E-maile, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet telefon – wszystko jest w pakiecie, więc możesz skupić się na tym, co ważne.

Niezawodny system ticketowy pozwala na śledzenie całej komunikacji, nie będziesz musiał się już martwić o nieposortowane zgłoszenia.

Najszybszy widżet czatu na żywo

LiveAgent posiada najszybszy widżet czatu na żywo dostępny na rynku. Dzięki szybkości wyświetlania czatu wynoszącej 2,5 sekundy, możesz uzyskać wszystko to, co najlepsze w obsłudze klienta.

Błyskawicznie odpowiadaj na zapytania klientów i nie pozwól im czekać.

Najszybszy czat na żywo na rynku

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie call center

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wiele funkcji za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje, które będą dostosowane do Twojego działu pomocy.

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Wsparcie centrum telefonicznego

Jedną z funkcji LiveAgent jest obsługa call center. Możesz stworzyć własne wirtualne centrum telefoniczne i połączyć je z przeglądarką, telefonem lub innym wybranym sprzętem.

Zwiększ możliwości obsługi klienta i zapewnij klientom bardziej indywidualne podejście.

Dostań więcej za dobrą cenę

Dzięki LiveAgent możesz otrzymać znacznie więcej za świetną cenę. Oferujemy trzy plany cenowe, które zapewniają użyteczne funkcje i integracje zapewniające wsparcie bez rujnowania budżetu.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomóż im szybciej dzięki LiveAgent.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Chcesz porównać LiveAgent z różnymi programami do czatu na żywo?

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Chaport
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

Przełącz się z Hesk na LiveAgent i odkryj zaawansowany, wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i oferuje superszybki widget czatu na żywo. Popraw swoją obsługę klienta dzięki integracjom z popularnymi platformami jak WhatsApp, WordPress, czy Shopify. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez konieczności podawania karty kredytowej!

LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które łączy wiele kanałów w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej o alternatywie OTRS i od razu ją popraw.

Szukasz alternatywy dla OTRS?

Szukasz alternatywy dla OTRS? LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje do zarządzania obsługą klienta, takie jak zarządzanie zgłoszeniami, śledzenie czasu, czat na żywo i wiele więcej, wszystko w przystępnej cenie. Wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak LiveAgent może poprawić efektywność Twojego zespołu i zadowolenie klientów.

Szukasz alternatywy dla CallHub? Właśnie udało Ci się ją znaleźć! LiveAgent oferuje wsparcie omnichannel i mnóstwo funkcji w świetnej cenie.

Szukasz alternatywy dla CallHub?

Odkryj alternatywę dla CallHub z LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie call center, które oferuje wsparcie klientów w wielu kanałach w jednej, stałej cenie. Skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego i przekonaj się, dlaczego znane marki wybierają LiveAgent!

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Discover a powerful alternative to HelpSpot with LiveAgent! Streamline communication and enhance customer support with its intuitive interface and robust features. Achieve higher sales and customer satisfaction while benefiting from fast, accurate responses and comprehensive tracking capabilities. Trusted by companies like Huawei and BMW, LiveAgent is your cost-effective solution for maximizing business potential.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x