Szukasz alternatywy dla TeamSupport?
LiveAgent jest oprogramowaniem oferującym wiele funkcjonalności, w tym najszybszy widget czatu na rynku, co pozwala na skuteczną obsługę klientów. Dzięki ponad 175 funkcjom i 40 integracjom możesz koncentrować się na istotnych kwestiach i zapewnić jeszcze lepsze wsparcie klientom.
Szukasz alternatywy dla Zopim?
LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo z szybkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy, co czyni go idealnym narzędziem dla agentów obsługi klienta. Oprogramowanie ma trzy płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu, ale zapewnią Ci wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje potrzebne do skutecznego wsparcia klientów.
Szukasz alternatywy dla Smartsupp?
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla firm poszukujących lepszej alternatywy dla innych platform obsługi klienta, oferujące doskonałe narzędzia do lepszej obsługi klienta poprzez wiele kanałów kontaktu. Dostępne są darmowe wersje próbne, a firma jest numerem 1 w rankingu recenzji i ocenianych rozwiązań w 2020 roku. Alternatywa dla TeamSupport, Userlike i LivePerson.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla SMB w 2020, które pomaga być bliżej klientów i pomagać im szybciej. Huawei, BMW, Yamaha i O2 również korzystają z LiveAgent. Można wypróbować to oprogramowanie za darmo, bez wymagania karty kredytowej i porównać je z innymi, takimi jak 3CX, AirCall, BirdEye, Bitrix24, i innymi.
Szukasz alternatywy dla Fronta?
LiveAgent oferuje najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. To narzędzie umożliwiające szybką i natychmiastową komunikację z klientami zwiększa efektywność pracy agentów, co z kolei zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji. Poza tym, LiveAgent oferuje ponad 175 funkcji i jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.
Szukasz alternatywy dla Olark?
LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które oferuje najszybszy czat na żywo na rynku, ponad 175 funkcji, zwiększa satysfakcję klienta i poprawia wskaźniki konwersacji, a także jest bardziej oszczędny niż inne rozwiązania. Daje możliwość zintegrowania różnych kanałów kontaktu z klientami w jednym miejscu, co jest korzystne dla obsługi klienta w dłuższej perspektywie.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach