Szukasz alternatywy dla Chaport?

Dlaczego nie uzyskać czegoś więcej niż tylko narzędzie do czatu na żywo? LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, więcej narzędzi, więcej integracji i rozsądną cenę.

Dokonaj zmiany już dziś i wypróbuj LiveAgent za darmo!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Slido green logo

Obsługa klienta to nie tylko czat w czasie rzeczywistym.
Pozwól klientom wybrać preferowaną metodę z LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Potężna alternatywa Chaport

LiveAgent oferuje swobodę komunikowania się z klientami na różne sposoby. E-maile, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet telefon – wszystko jest w pakiecie, więc możesz skupić się na tym, co ważne.

Niezawodny system ticketowy pozwala na śledzenie całej komunikacji, nie będziesz musiał się już martwić o nieposortowane zgłoszenia.

Najszybszy widżet czatu na żywo

LiveAgent posiada najszybszy widżet czatu na żywo dostępny na rynku. Dzięki szybkości wyświetlania czatu wynoszącej 2,5 sekundy, możesz uzyskać wszystko to, co najlepsze w obsłudze klienta.

Błyskawicznie odpowiadaj na zapytania klientów i nie pozwól im czekać.

Najszybszy czat na żywo na rynku

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie call center

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wiele funkcji za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje, które będą dostosowane do Twojego działu pomocy.

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Wsparcie centrum telefonicznego

Jedną z funkcji LiveAgent jest obsługa call center. Możesz stworzyć własne wirtualne centrum telefoniczne i połączyć je z przeglądarką, telefonem lub innym wybranym sprzętem.

Zwiększ możliwości obsługi klienta i zapewnij klientom bardziej indywidualne podejście.

Dostań więcej za dobrą cenę

Dzięki LiveAgent możesz otrzymać znacznie więcej za świetną cenę. Oferujemy trzy plany cenowe, które zapewniają użyteczne funkcje i integracje zapewniające wsparcie bez rujnowania budżetu.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomóż im szybciej dzięki LiveAgent.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

  • Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

    „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

    Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

    „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

    „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

    „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

    „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

    „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

    „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo