Wersja próbna

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Dlaczego nie uzyskać czegoś więcej niż tylko narzędzie do czatu na żywo? LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, więcej narzędzi, więcej integracji i rozsądną cenę.

Dokonaj zmiany już dziś i wypróbuj LiveAgent za darmo!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Obsługa klienta to nie tylko czat w czasie rzeczywistym.
Pozwól klientom wybrać preferowaną metodę z LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Potężna alternatywa Chaport

LiveAgent oferuje swobodę komunikowania się z klientami na różne sposoby. E-maile, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet telefon – wszystko jest w pakiecie, więc możesz skupić się na tym, co ważne.

Niezawodny system ticketowy pozwala na śledzenie całej komunikacji, nie będziesz musiał się już martwić o nieposortowane zgłoszenia.

Najszybszy widżet czatu na żywo

LiveAgent posiada najszybszy widżet czatu na żywo dostępny na rynku. Dzięki szybkości wyświetlania czatu wynoszącej 2,5 sekundy, możesz uzyskać wszystko to, co najlepsze w obsłudze klienta.

Błyskawicznie odpowiadaj na zapytania klientów i nie pozwól im czekać.

Najszybszy czat na żywo na rynku

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie call center

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wiele funkcji za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje, które będą dostosowane do Twojego działu pomocy.

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Wsparcie centrum telefonicznego

Jedną z funkcji LiveAgent jest obsługa call center. Możesz stworzyć własne wirtualne centrum telefoniczne i połączyć je z przeglądarką, telefonem lub innym wybranym sprzętem.

Zwiększ możliwości obsługi klienta i zapewnij klientom bardziej indywidualne podejście.

Dostań więcej za dobrą cenę

Dzięki LiveAgent możesz otrzymać znacznie więcej za świetną cenę. Oferujemy trzy plany cenowe, które zapewniają użyteczne funkcje i integracje zapewniające wsparcie bez rujnowania budżetu.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomóż im szybciej dzięki LiveAgent.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo