Szukasz alternatywy dla Chaport?

Dlaczego nie uzyskać czegoś więcej niż tylko narzędzie do czatu na żywo? LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, więcej narzędzi, więcej integracji i rozsądną cenę.

Dokonaj zmiany już dziś i wypróbuj LiveAgent za darmo!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Obsługa klienta to nie tylko czat w czasie rzeczywistym.
Pozwól klientom wybrać preferowaną metodę z LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Potężna alternatywa Chaport

LiveAgent oferuje swobodę komunikowania się z klientami na różne sposoby. E-maile, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet telefon – wszystko jest w pakiecie, więc możesz skupić się na tym, co ważne.

Niezawodny system ticketowy pozwala na śledzenie całej komunikacji, nie będziesz musiał się już martwić o nieposortowane zgłoszenia.

Najszybszy widżet czatu na żywo

LiveAgent posiada najszybszy widżet czatu na żywo dostępny na rynku. Dzięki szybkości wyświetlania czatu wynoszącej 2,5 sekundy, możesz uzyskać wszystko to, co najlepsze w obsłudze klienta.

Błyskawicznie odpowiadaj na zapytania klientów i nie pozwól im czekać.

Najszybszy czat na żywo na rynku

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie call center

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wiele funkcji za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje, które będą dostosowane do Twojego działu pomocy.

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Wsparcie centrum telefonicznego

Jedną z funkcji LiveAgent jest obsługa call center. Możesz stworzyć własne wirtualne centrum telefoniczne i połączyć je z przeglądarką, telefonem lub innym wybranym sprzętem.

Zwiększ możliwości obsługi klienta i zapewnij klientom bardziej indywidualne podejście.

Dostań więcej za dobrą cenę

Dzięki LiveAgent możesz otrzymać znacznie więcej za świetną cenę. Oferujemy trzy plany cenowe, które zapewniają użyteczne funkcje i integracje zapewniające wsparcie bez rujnowania budżetu.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomóż im szybciej dzięki LiveAgent.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Chcesz porównać LiveAgent z różnymi programami do czatu na żywo?

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Chaport
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Słownik oprogramowania dla pomocy technicznej

Poznaj słownik terminologii obsługi klienta i pomocy technicznej! Zrozum kluczowe pojęcia i usprawnij swoją pracę. Sprawdź teraz!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x