Szukasz alternatywy dla Chaport?

Dlaczego nie uzyskać czegoś więcej niż tylko narzędzie do czatu na żywo? LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, więcej narzędzi, więcej integracji i rozsądną cenę.

Dokonaj zmiany już dziś i wypróbuj LiveAgent za darmo!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Obsługa klienta to nie tylko czat w czasie rzeczywistym.
Pozwól klientom wybrać preferowaną metodę z LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Potężna alternatywa Chaport

LiveAgent oferuje swobodę komunikowania się z klientami na różne sposoby. E-maile, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet telefon – wszystko jest w pakiecie, więc możesz skupić się na tym, co ważne.

Niezawodny system ticketowy pozwala na śledzenie całej komunikacji, nie będziesz musiał się już martwić o nieposortowane zgłoszenia.

Najszybszy widżet czatu na żywo

LiveAgent posiada najszybszy widżet czatu na żywo dostępny na rynku. Dzięki szybkości wyświetlania czatu wynoszącej 2,5 sekundy, możesz uzyskać wszystko to, co najlepsze w obsłudze klienta.

Błyskawicznie odpowiadaj na zapytania klientów i nie pozwól im czekać.

Najszybszy czat na żywo na rynku

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie call center

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wiele funkcji za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje, które będą dostosowane do Twojego działu pomocy.

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Wsparcie centrum telefonicznego

Jedną z funkcji LiveAgent jest obsługa call center. Możesz stworzyć własne wirtualne centrum telefoniczne i połączyć je z przeglądarką, telefonem lub innym wybranym sprzętem.

Zwiększ możliwości obsługi klienta i zapewnij klientom bardziej indywidualne podejście.

Dowiedz się więcej

Dostań więcej za dobrą cenę

Dzięki LiveAgent możesz otrzymać znacznie więcej za świetną cenę. Oferujemy trzy plany cenowe, które zapewniają użyteczne funkcje i integracje zapewniające wsparcie bez rujnowania budżetu.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomóż im szybciej dzięki LiveAgent.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Chcesz porównać LiveAgent z różnymi programami do czatu na żywo?

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Chaport
    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

    Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla obsługi klienta, integracje, wsparcie 24/7 i darmowy plan. Zadowoleni klienci to najlepsza rekomendacja.

    LiveAgent oferuje bezpłatne przeniesienie z Intercom wykonane w pełni przez naszych pracowników obsługi technicznej. Przeniesienie Twoich danych z Intercom do LiveAgent jest szybkie.

    Zostawiasz Intercom?

    Dla małych i średnich firm LiveAgent oferuje wsparcie 24/7, 179 funkcji pomocy technicznej, integracje z wieloma innymi oprogramowaniami oraz obsługę w 43 językach. Idealny dla millenialsów i młodych dorosłych, magazyn Refresher, porusza tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x