Szukasz alternatywy dla Qonvo?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Qonvo na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Szukasz potężnej alternatywy dla Qonvo, która da ci więcej opcji komunikacji z klientami? LiveAgent to odpowiedni wybór dla twojej firmy.

Świetny system zgłoszeń, obsługa najważniejszych kanałów komunikacji i łatwość użycia sprawiają, że LiveAgent jest doskonałym rozwiązaniem help desk dla obsługi klienta.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Obsługa call center

Wśród licznych funkcji LiveAgent znajduje się integracja call center. Jest szybka i łatwa w konfiguracji!

Bogactwo funkcji

Ponad 175 funkcji, z którymi Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje wiele możliwości w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz oddzielne funkcje, żeby spersonalizować swoje oprogramowanie help desk.

Qonvo kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentQonvo
Obsługa zgłoszeń✅Tak❌Nie
Czat na żywo✅Tak❌Nie
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak❌Nie
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak❌Nie
Baza wiedzy✅Tak❌Nie
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak❌Nie
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
app installation - illustration

Potężna alternatywa dla Qonvo

LiveAgent daje Ci wszystko, czego potrzebujesz, żeby zapewniać lepszą obsługę i skupić się na tym, co ważne.

Zapewniaj wsparcie przy użyciu potężnych narzędzi. Oznacza to e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center i bazę wiedzy. Wszystkim zarządzasz z jednego niezawodnego systemu zgłoszeń, więc nie musisz martwić się o nieuporządkowaną komunikację.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest niezbędnym, niezwykle ważnym narzędziem do komunikacji z klientami. Polega na natychmiastowej komunikacji, więc musi być szybki.

LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, a czas wyświetlania wiadomości wynosi 2,5 sekundy. To pozwoli Ci na zapewnianie błyskawicznej obsługi klienta.

Watch the website loading time
Savings illustration

Zyskuj więcej, płać mniej

Nie płać za oprogramowanie o ograniczonych możliwościach. Wybierz rozwiązanie, które zapewni Ci wszystkie istotne narzędzia w dobrej cenie.

LiveAgent oferuje trzy świetne plany cenowe pełne narzędzi, funkcji i integracji, które ułatwią Twój przepływ pracy. Ty musisz tylko wybrać ten, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Sprawdź nasze płatne plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Czas więcej zyskać i więcej robić

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Porównaj nas z innymi rozwiązaniami

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Qonvo
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x