Szukasz potężnej alternatywy dla Qonvo, która da ci więcej opcji komunikacji z klientami? LiveAgent to odpowiedni wybór dla twojej firmy.
Świetny system zgłoszeń, obsługa najważniejszych kanałów komunikacji i łatwość użycia sprawiają, że LiveAgent jest doskonałym rozwiązaniem help desk dla obsługi klienta.
Wśród licznych funkcji LiveAgent znajduje się integracja call center. Jest szybka i łatwa w konfiguracji!
Ponad 175 funkcji, z którymi Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.
LiveAgent oferuje wiele możliwości w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz oddzielne funkcje, żeby spersonalizować swoje oprogramowanie help desk.
Funkcje | LiveAgent | Qonvo |
---|---|---|
Obsługa zgłoszeń | ✅Tak | ❌Nie |
Czat na żywo | ✅Tak | ❌Nie |
Call center | ✅Tak | ❌Nie |
Samoobsługa | ✅Tak | ❌Nie |
✅Tak | ❌Nie | |
✅Tak | ❌Nie | |
✅Tak | ❌Nie | |
Viber | ✅Tak | ❌Nie |
✅Tak | ❌Nie | |
Baza wiedzy | ✅Tak | ❌Nie |
Forum dla klientów | ✅Tak | ❌Nie |
Automatyzacja i reguły | ✅Tak | ✅Tak |
API | ✅Tak | ✅Tak |
Menu głosowe (IVR) | ✅Tak | ❌Nie |
Połączenia wideo | ✅Tak | ❌Nie |
Nielimitowana historia | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona ilość witryn | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczona ilość przycisków czatu | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczone nagrywanie połączeń | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczone wsparcie 24/7 | ✅Tak | ✅Tak |
LiveAgent daje Ci wszystko, czego potrzebujesz, żeby zapewniać lepszą obsługę i skupić się na tym, co ważne.
Zapewniaj wsparcie przy użyciu potężnych narzędzi. Oznacza to e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center i bazę wiedzy. Wszystkim zarządzasz z jednego niezawodnego systemu zgłoszeń, więc nie musisz martwić się o nieuporządkowaną komunikację.
Czat na żywo jest niezbędnym, niezwykle ważnym narzędziem do komunikacji z klientami. Polega na natychmiastowej komunikacji, więc musi być szybki.
LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, a czas wyświetlania wiadomości wynosi 2,5 sekundy. To pozwoli Ci na zapewnianie błyskawicznej obsługi klienta.
Nie płać za oprogramowanie o ograniczonych możliwościach. Wybierz rozwiązanie, które zapewni Ci wszystkie istotne narzędzia w dobrej cenie.
LiveAgent oferuje trzy świetne plany cenowe pełne narzędzi, funkcji i integracji, które ułatwią Twój przepływ pracy. Ty musisz tylko wybrać ten, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Sprawdź nasze płatne plany i dowiedz się więcej.
LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.