Szukasz lepszego oprogramowania do czatu na żywo dla swojej firmy? LiveAgent to najlepsze rozwiązanie do obsługi klienta z obsługą wszystkich istotnych kanałów i niezawodnym systemem obsługi zgłoszeń w rozsądnej cenie.
Niezależnie od tego, czy jest to poczta e-mail, media społecznościowe, centrum telefoniczne, baza wiedzy czy czat na żywo, LiveAgent jest dostępny całodobowo.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość jego wyświetlania wynosi 2,5 sekundy.
Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.
LiveAgent zapewnia wysoką jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz osobne funkcje, aby dostosować swój dział pomocy.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.
Zapewnij swojemu działowi obsługi klienta doskonałe oprogramowanie – LiveAgent.
Oprócz czatu na żywo, LiveAgent oferuje inne świetne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta w przystępnej cenie.
Czat na żywo to jedno z najbardziej przydatnych narzędzi dla agentów obsługi klienta. Zapewnia szybkie połączenie z klientami prosto z Twojej strony internetowej. Czat na żywo polega na natychmiastowej komunikacji i dlatego musi być tak szybki, jak to tylko możliwe.
LiveAgent jest dumny z posiadania najszybszego na rynku widżetu czatu na żywo, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.
Świetne oprogramowanie do obsługi klienta nie musi kosztować dużych pieniędzy. LiveAgent ma trzy świetne płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu. Plany są wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje, aby zapewnić Ci wszystko, czego potrzebujesz, aby wspierać swoich klientów.
Zobacz nasze plany cenowe i dowiedz się więcej.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? LiveAgent – bingo!
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach