Szukasz nowych sposobów na komunikację z klientami i na przekonanie ich do twoich usług czy produktów?
LiveAgent to idealne rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie przez email, ultraszybki czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy. LiveAgent to ponad 175 funkcji, ponad 40 integracja i interfejs, dzięki którym usprawnisz swój przepływ pracy. Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się więcej!
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Wypróbuj inne rozwiązanie dla obsługi klienta i daj swoim klientom więcej możliwości na skontaktowanie się z tobą.
LiveAgent oferuje wszystko, czego potrzebujesz. Nie musisz kupować dodatkowych narzędzi. Wybierz jeden z naszych planów, dostosowany do twoich potrzeb, i wykorzystaj go w pełni.
Czat na żywo to niezbędne narzędzie do obsług klienta. Polega na natychmiastowej komunikacji, dlatego szybkość powinna być twoim priorytetem.
LiveAgent oferuje najszybszy widget czatu na rynku, aktualizowany co 2,5 sekundy. Nie znajdziesz nic szybszego. Nie każ swoim klientom czekać i zamień odwiedzających w kupujących.
Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.
Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z trzech płatnych planów lub samodzielnie wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoją obsługę klienta.
Usprawniaj pracę swojego zespołu i rozwiąż więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.
Nie płać osobno za email, czat na żywo i inne funkcje. Zdecyduj się na kompleksowy pakiet w przystępnej cenie. Wybierz jeden z trzech płatnych planów LiveAgent i usprawnij przepływ pracy z licznymi narzędziami, funkcjami i integracjami.
Możesz też dokupić dodatkowe funkcje do swojego planu i zapewnić klientom świetną obsługę.
Zapewnij swoim pracownikom najlepsze narzędzia do obsługi klienta.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami do czatu na żywo? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach