Szukasz alternatywy dla Drift?

Szukasz nowych sposobów na komunikację z klientami i na przekonanie ich do twoich usług czy produktów?

LiveAgent to idealne rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie przez email, ultraszybki czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy. LiveAgent to ponad 175 funkcji, ponad 40 integracja i interfejs, dzięki którym usprawnisz swój przepływ pracy. Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się więcej!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Obsługa klienta dotyczy relacji.
Obsługuj swoich klientów dzięki oprogramowaniu LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla Drift

Wypróbuj inne rozwiązanie dla obsługi klienta i daj swoim klientom więcej możliwości na skontaktowanie się z tobą.

LiveAgent oferuje wszystko, czego potrzebujesz. Nie musisz kupować dodatkowych narzędzi. Wybierz jeden z naszych planów, dostosowany do twoich potrzeb, i wykorzystaj go w pełni.

Najszybszy widget czatu na żywo

Czat na żywo to niezbędne narzędzie do obsług klienta. Polega na natychmiastowej komunikacji, dlatego szybkość powinna być twoim priorytetem.

LiveAgent oferuje najszybszy widget czatu na rynku, aktualizowany co 2,5 sekundy. Nie znajdziesz nic szybszego. Nie każ swoim klientom czekać i zamień odwiedzających w kupujących.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Live chat bubbles icon

Najszybszy czat na żywo

Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Money bag coin dollars

Przystępne ceny

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z trzech płatnych planów lub samodzielnie wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoją obsługę klienta.

Growing trend of increased productivity

Większa wydajność

Usprawniaj pracę swojego zespołu i rozwiąż więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.

Do more customer support for less money

Jedna cena za wszystko

Nie płać osobno za email, czat na żywo i inne funkcje. Zdecyduj się na kompleksowy pakiet w przystępnej cenie. Wybierz jeden z trzech płatnych planów LiveAgent i usprawnij przepływ pracy z licznymi narzędziami, funkcjami i integracjami.

Możesz też dokupić dodatkowe funkcje do swojego planu i zapewnić klientom świetną obsługę.

Gotowy na zmiany?

Zapewnij swoim pracownikom najlepsze narzędzia do obsługi klienta.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Sprawdź, dlaczego firmy przeniosły się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zAlternatywa dla Drift
Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent to wydajne narzędzie do obsługi klienta online, które poprawia komunikację, przyspiesza odpowiedzi i zwiększa satysfakcję klientów.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

Jeśli szukasz alternatywy dla Intercom, rozważ LiveAgent. LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na rynku i ponad 179 funkcji pomocy technicznej.

Potrzebujesz alternatywy dla Intercom?

LiveAgent jest wielojęzycznym oprogramowaniem obsługującym 43 różne tłumaczenia językowe. Jest również świetną alternatywą dla Intercom i pomaga w budowaniu relacji z klientami.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo