Szukasz alternatywy dla Drift?

Szukasz nowych sposobów na komunikację z klientami i na przekonanie ich do twoich usług czy produktów?

LiveAgent to idealne rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie przez email, ultraszybki czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy. LiveAgent to ponad 175 funkcji, ponad 40 integracja i interfejs, dzięki którym usprawnisz swój przepływ pracy. Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się więcej!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Obsługa klienta dotyczy relacji.
Obsługuj swoich klientów dzięki oprogramowaniu LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla Drift

Wypróbuj inne rozwiązanie dla obsługi klienta i daj swoim klientom więcej możliwości na skontaktowanie się z tobą.

LiveAgent oferuje wszystko, czego potrzebujesz. Nie musisz kupować dodatkowych narzędzi. Wybierz jeden z naszych planów, dostosowany do twoich potrzeb, i wykorzystaj go w pełni.

Najszybszy widget czatu na żywo

Czat na żywo to niezbędne narzędzie do obsług klienta. Polega na natychmiastowej komunikacji, dlatego szybkość powinna być twoim priorytetem.

LiveAgent oferuje najszybszy widget czatu na rynku, aktualizowany co 2,5 sekundy. Nie znajdziesz nic szybszego. Nie każ swoim klientom czekać i zamień odwiedzających w kupujących.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Live chat bubbles icon

Najszybszy czat na żywo

Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Money bag coin dollars

Przystępne ceny

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z trzech płatnych planów lub samodzielnie wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoją obsługę klienta.

Growing trend of increased productivity

Większa wydajność

Usprawniaj pracę swojego zespołu i rozwiąż więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.

Do more customer support for less money

Jedna cena za wszystko

Nie płać osobno za email, czat na żywo i inne funkcje. Zdecyduj się na kompleksowy pakiet w przystępnej cenie. Wybierz jeden z trzech płatnych planów LiveAgent i usprawnij przepływ pracy z licznymi narzędziami, funkcjami i integracjami.

Możesz też dokupić dodatkowe funkcje do swojego planu i zapewnić klientom świetną obsługę.

Gotowy na zmiany?

Zapewnij swoim pracownikom najlepsze narzędzia do obsługi klienta.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Sprawdź, dlaczego firmy przeniosły się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Chcesz porównać nas z różnymi programami do czatu na żywo?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami do czatu na żywo? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Drift
    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

    Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

    LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x