Poszukujesz alternatywy do Gorgias?

Zastanawiasz się nad lepszym kontaktem z klientem i zwiększeniem sprzedaży używając do tego odpowiedniego oprogramowania? Gorgias jest świetny, ale czy próbowałeś już LiveAgent?

Zwiększ zadowolenie klienta dzięki programowi który Cię nie zawiedzie. Wyciśnij więcej ze swojego systemu ticketowego, czatu na żywo czy bazy wiedzy dzięki LiveAgent. Korzystaj z mnóstwa funkcji i integracji takich jak Shopify, Instagram, Facebook Messenger, czy Twitter. Poczytaj więcej by dowiedzieć się dlaczego jesteśmy właściwym wielokanałowym rozwiązaniem jako oprogramowanie helpdesk.

4 powody dlaczego LiveAgent jest lepszą alternatywą do Gorgias

Dowiedz się jakie korzyści niesie ze sobą korzystanie z LiveAgent.

Satisfaction prediction scores

Większe zadowolenie klientów

Zapewnij najlepsze doświadczenie swoim klientom dzięki właściwemu oprogramowaniu i zwiększ poziom komunikacji między nimi, a Twoją firmą.

Reports

Lepszy zwrot z inwestycji

Budowanie lepszych relacji z klientem prowadzi do większej bazy klientów i do większych przychodów.

On time resolution

Oszczędzaj czas i pieniądze

Funkcje takie jak system ticketowy, intuicyjny system zarządzania czy analityka pomagają Ci lepiej gospodarować zasobami.

Organization

Lepszy przebieg pracy

Używaj takich narzędzi jak media społecznościowe, znakomity system ticketowy, baza wiedzy i wiele innych, aby usprawnić zarówno swój przebieg pracy jak i oferować lepszą, wielokanałową obsługę swoim klientom.

Call routing time

Oprogramowanie do obsługi klienta które Cię nie zawiedzie

Czego oczekujesz od swojego programu do obsługi klienta? Zapewnij lepszą obsługę dzięki właściwemu oprogramowaniu i właściwym narzędziom. Usprawnij swój helpdesk dzięki LiveAgent już dzisiaj.

LiveAgent zapewni Ci narzędzia, funkcje i integracje byś mógł zaoferować lepszą obsługę klienta. Odpowiadaj na zapytania w mgnieniu oka dzięki naszej wtyczce do czatu na żywo, która jest najszybszą na rynku. Usprawnij przebieg zadań używając integracji z Shopify, Instagram, Slack i wieloma innymi kanałami. Używaj bazę wiedzy i call center bezproblemowo. Możliwości są nieskończone, więc reszta należy do Ciebie i do Twojej załogi, LiveAgent nie będzie Ci stał na drodze.

Najszybsza wtyczka do czatu na żywo na rynku

Podchodzimy do tego poważnie. Pracowaliśmy ciężko by udoskonalić naszą wtyczkę do czatu i opłaciło się. Nasza wtyczka live chat jest najszybszą dostępną, z prędkością wyświetlania czatu do 2,5 sekundy.

Teraz możesz mieć niewiarygodnie szybki czat na żywo w swoim helpdesk. Używaj czatu LiveAgent by zapewnić szybkie i niezawodne doświadczenie swoim klientom, niezależnie od tego czy używasz Shopify, czy masz swój własny sklep internetowy. Czat na żywo może wiele odmienić i ma potencjał zamienić odwiedzających Twoją stronę w stałych klientów.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Zobacz nasz czat na żywo w akcji

Zawsze jest lepiej zobaczyć jakie możliwości ma alternatywny program do obsługi klienta. Zobacz więc jak wygląda nasz czat w akcji i zdecyduj sam czy jest to dobry wybór dla Twojego helpdesk.

Zapraszamy też na nasz kanał gdzie mamy filmy prezentujące narzędzia i funkcje naszego helpdesk, np. call center czy interaktywne menu głosowe (IVR). Więcej filmów wkrótce.

Program do obsługi klienta i lepsze doświadczenie klientów

Firma tworząca oprogramowanie do obsługi klienta powinna świecić przykładem i oferować najlepszą obsługę. Zadowolony klient helpdesk używa programu do obsługi klienta, który zapewnia doskonałe doświadczenie.

Dlatego oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wybierz swój ulubiony kanał, czy to rozmowę przez telefon, wiadomość poprzez media społecznościowe  czy bazę wiedzy, czekamy na Ciebie.

get inspired

Tak wygląda doskonałe doświadczenie klienta

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

LiveAgent kontra Gorgias - porównanie recenzji

LiveAgent vs Gorgias comparison

Stan na 16-09-2020

increase availability

Wypróbuj za darmo już dzisiaj

Przenieś się z Gorgias do naszego oprogramowania do obsługi klienta i wypróbuj zaawansowane opcje jak baza wiedzy, call center, integracja mediów społecznościowych czy Shopify.

Zamów darmową, 14-dniową wersję próbną bez żadnych zobowiązań i bez podawania karty kredytowej. Chcemy Ci udowodnić że oferujemy oprogramowanie do obsługi klienta właściwe dla Twojego biznesu. Zwiększ zadowolenie swoich klientów już dzisiaj z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Try it now for free No credit card required
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Related Articles to Alternatywa do Gorgias
Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.

Szukasz alternatywy dla CallHub? Właśnie udało Ci się ją znaleźć! LiveAgent oferuje wsparcie omnichannel i mnóstwo funkcji w świetnej cenie.

Szukasz alternatywy dla CallHub?

LiveAgent to alternatywa dla Novocall i ZenDesk Talk w obsłudze klienta. Oferują oni wiele funkcji, w tym szybsze przydzielanie zgłoszeń, interaktywne widgety, personalizację subdomeny i natychmiastową opinię zwrotną. Darmowe wersje próbne są dostępne na 7 lub 30 dni bez potrzeby używania karty kredytowej. LiveAgent jest także uważany za najlepsze oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku.

Liveagent to najlepsze rozwiązanie do obsługi klienta, obejmujące wszystkie istotne kanały i niezawodny system obsługi zgłoszeń w rozsądnej cenie. Oprócz świetnego czatu na żywo, Liveagent oferuje inne świetne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta. Liveagent ma trzy świetne płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu.

Szukasz alternatywy dla Zopim?

LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo z szybkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy, co czyni go idealnym narzędziem dla agentów obsługi klienta. Oprogramowanie ma trzy płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu, ale zapewnią Ci wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje potrzebne do skutecznego wsparcia klientów.

Zachęć odwiedzających witrynę do działania dzięki proaktywnym zaproszeniom na czat. Twoje niestandardowe zaproszenie wyświetli się klientowi podczas przeglądania.

Proaktywne zaproszenia do czatu

Proaktywne zaproszenia do czatu online to skuteczny sposób na zwiększenie konwersji i zadowolenia klienta. Warto jednak pamiętać o kilku zasadach, takich jak nie być zbyt nachalnym czy testować różne opcje. Wysokiej jakości wsparcie ze strony agentów jest preferowane przez większość klientów. LiveAgent oferuje zaawansowany system czatu, który pozwala zaprosić odwiedzających do rozmowy tylko wtedy, gdy mamy wolnych przedstawicieli. Utworzenie kilku zaproszeń na czat dla różnych grup klientów może również zwiększyć efektywność.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo