Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Poszukujesz alternatywy do Gorgias?

Zastanawiasz się nad lepszym kontaktem z klientem i zwiększeniem sprzedaży używając do tego odpowiedniego oprogramowania? Gorgias jest świetny, ale czy próbowałeś już LiveAgent?

Zwiększ zadowolenie klienta dzięki programowi który Cię nie zawiedzie. Wyciśnij więcej ze swojego systemu ticketowego, czatu na żywo czy bazy wiedzy dzięki LiveAgent. Korzystaj z mnóstwa funkcji i integracji takich jak Shopify, Instagram, Facebook Messenger, czy Twitter. Poczytaj więcej by dowiedzieć się dlaczego jesteśmy właściwym wielokanałowym rozwiązaniem jako oprogramowanie helpdesk.

4 powody dlaczego LiveAgent jest lepszą alternatywą do Gorgias

Dowiedz się jakie korzyści niesie ze sobą korzystanie z LiveAgent.

Satisfaction prediction scores

Większe zadowolenie klientów

Zapewnij najlepsze doświadczenie swoim klientom dzięki właściwemu oprogramowaniu i zwiększ poziom komunikacji między nimi, a Twoją firmą.

Reports

Lepszy zwrot z inwestycji

Budowanie lepszych relacji z klientem prowadzi do większej bazy klientów i do większych przychodów.

On time resolution

Oszczędzaj czas i pieniądze

Funkcje takie jak system ticketowy, intuicyjny system zarządzania czy analityka pomagają Ci lepiej gospodarować zasobami.

Organization

Lepszy przebieg pracy

Używaj takich narzędzi jak media społecznościowe, znakomity system ticketowy, baza wiedzy i wiele innych, aby usprawnić zarówno swój przebieg pracy jak i oferować lepszą, wielokanałową obsługę swoim klientom.

Call routing time

Oprogramowanie do obsługi klienta które Cię nie zawiedzie

Czego oczekujesz od swojego programu do obsługi klienta? Zapewnij lepszą obsługę dzięki właściwemu oprogramowaniu i właściwym narzędziom. Usprawnij swój helpdesk dzięki LiveAgent już dzisiaj.

LiveAgent zapewni Ci narzędzia, funkcje i integracje byś mógł zaoferować lepszą obsługę klienta. Odpowiadaj na zapytania w mgnieniu oka dzięki naszej wtyczce do czatu na żywo, która jest najszybszą na rynku. Usprawnij przebieg zadań używając integracji z Shopify, Instagram, Slack i wieloma innymi kanałami. Używaj bazę wiedzy i call center bezproblemowo. Możliwości są nieskończone, więc reszta należy do Ciebie i do Twojej załogi, LiveAgent nie będzie Ci stał na drodze.

Najszybsza wtyczka do czatu na żywo na rynku

Podchodzimy do tego poważnie. Pracowaliśmy ciężko by udoskonalić naszą wtyczkę do czatu i opłaciło się. Nasza wtyczka live chat jest najszybszą dostępną, z prędkością wyświetlania czatu do 2,5 sekundy.

Teraz możesz mieć niewiarygodnie szybki czat na żywo w swoim helpdesk. Używaj czatu LiveAgent by zapewnić szybkie i niezawodne doświadczenie swoim klientom, niezależnie od tego czy używasz Shopify, czy masz swój własny sklep internetowy. Czat na żywo może wiele odmienić i ma potencjał zamienić odwiedzających Twoją stronę w stałych klientów.

Definition of customer engagement

Zobacz nasz czat na żywo w akcji

Zawsze jest lepiej zobaczyć jakie możliwości ma alternatywny program do obsługi klienta. Zobacz więc jak wygląda nasz czat w akcji i zdecyduj sam czy jest to dobry wybór dla Twojego helpdesk.

Zapraszamy też na nasz kanał gdzie mamy filmy prezentujące narzędzia i funkcje naszego helpdesk, np. call center czy interaktywne menu głosowe (IVR). Więcej filmów wkrótce.

Program do obsługi klienta i lepsze doświadczenie klientów

Firma tworząca oprogramowanie do obsługi klienta powinna świecić przykładem i oferować najlepszą obsługę. Zadowolony klient helpdesk używa programu do obsługi klienta, który zapewnia doskonałe doświadczenie.

Dlatego oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wybierz swój ulubiony kanał, czy to rozmowę przez telefon, wiadomość poprzez media społecznościowe  czy bazę wiedzy, czekamy na Ciebie.

get inspired

Tak wygląda doskonałe doświadczenie klienta

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

LiveAgent kontra Gorgias - porównanie recenzji

liveagent vs gorgias

Stan na 16-09-2020

increase availability

Wypróbuj za darmo już dzisiaj

Przenieś się z Gorgias do naszego oprogramowania do obsługi klienta i wypróbuj zaawansowane opcje jak baza wiedzy, call center, integracja mediów społecznościowych czy Shopify.

Zamów darmową, 14-dniową wersję próbną bez żadnych zobowiązań i bez podawania karty kredytowej. Chcemy Ci udowodnić że oferujemy oprogramowanie do obsługi klienta właściwe dla Twojego biznesu. Zwiększ zadowolenie swoich klientów już dzisiaj z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Try it now for free No credit card required
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo