Poszukujesz alternatywy do Gorgias?

Zastanawiasz się nad lepszym kontaktem z klientem i zwiększeniem sprzedaży używając do tego odpowiedniego oprogramowania? Gorgias jest świetny, ale czy próbowałeś już LiveAgent?

Zwiększ zadowolenie klienta dzięki programowi który Cię nie zawiedzie. Wyciśnij więcej ze swojego systemu ticketowego, czatu na żywo czy bazy wiedzy dzięki LiveAgent. Korzystaj z mnóstwa funkcji i integracji takich jak Shopify, Instagram, Facebook Messenger, czy Twitter. Poczytaj więcej by dowiedzieć się dlaczego jesteśmy właściwym wielokanałowym rozwiązaniem jako oprogramowanie helpdesk.

4 powody dlaczego LiveAgent jest lepszą alternatywą do Gorgias

Dowiedz się jakie korzyści niesie ze sobą korzystanie z LiveAgent.

Satisfaction prediction scores

Większe zadowolenie klientów

Zapewnij najlepsze doświadczenie swoim klientom dzięki właściwemu oprogramowaniu i zwiększ poziom komunikacji między nimi, a Twoją firmą.

Reports

Lepszy zwrot z inwestycji

Budowanie lepszych relacji z klientem prowadzi do większej bazy klientów i do większych przychodów.

On time resolution

Oszczędzaj czas i pieniądze

Funkcje takie jak system ticketowy, intuicyjny system zarządzania czy analityka pomagają Ci lepiej gospodarować zasobami.

Organization

Lepszy przebieg pracy

Używaj takich narzędzi jak media społecznościowe, znakomity system ticketowy, baza wiedzy i wiele innych, aby usprawnić zarówno swój przebieg pracy jak i oferować lepszą, wielokanałową obsługę swoim klientom.

Call routing time

Oprogramowanie do obsługi klienta które Cię nie zawiedzie

Czego oczekujesz od swojego programu do obsługi klienta? Zapewnij lepszą obsługę dzięki właściwemu oprogramowaniu i właściwym narzędziom. Usprawnij swój helpdesk dzięki LiveAgent już dzisiaj.

LiveAgent zapewni Ci narzędzia, funkcje i integracje byś mógł zaoferować lepszą obsługę klienta. Odpowiadaj na zapytania w mgnieniu oka dzięki naszej wtyczce do czatu na żywo, która jest najszybszą na rynku. Usprawnij przebieg zadań używając integracji z Shopify, Instagram, Slack i wieloma innymi kanałami. Używaj bazę wiedzy i call center bezproblemowo. Możliwości są nieskończone, więc reszta należy do Ciebie i do Twojej załogi, LiveAgent nie będzie Ci stał na drodze.

Najszybsza wtyczka do czatu na żywo na rynku

Podchodzimy do tego poważnie. Pracowaliśmy ciężko by udoskonalić naszą wtyczkę do czatu i opłaciło się. Nasza wtyczka live chat jest najszybszą dostępną, z prędkością wyświetlania czatu do 2,5 sekundy.

Teraz możesz mieć niewiarygodnie szybki czat na żywo w swoim helpdesk. Używaj czatu LiveAgent by zapewnić szybkie i niezawodne doświadczenie swoim klientom, niezależnie od tego czy używasz Shopify, czy masz swój własny sklep internetowy. Czat na żywo może wiele odmienić i ma potencjał zamienić odwiedzających Twoją stronę w stałych klientów.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Zobacz nasz czat na żywo w akcji

Zawsze jest lepiej zobaczyć jakie możliwości ma alternatywny program do obsługi klienta. Zobacz więc jak wygląda nasz czat w akcji i zdecyduj sam czy jest to dobry wybór dla Twojego helpdesk.

Zapraszamy też na nasz kanał gdzie mamy filmy prezentujące narzędzia i funkcje naszego helpdesk, np. call center czy interaktywne menu głosowe (IVR). Więcej filmów wkrótce.

Program do obsługi klienta i lepsze doświadczenie klientów

Firma tworząca oprogramowanie do obsługi klienta powinna świecić przykładem i oferować najlepszą obsługę. Zadowolony klient helpdesk używa programu do obsługi klienta, który zapewnia doskonałe doświadczenie.

Dlatego oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wybierz swój ulubiony kanał, czy to rozmowę przez telefon, wiadomość poprzez media społecznościowe czy bazę wiedzy, czekamy na Ciebie.

get inspired

Tak wygląda doskonałe doświadczenie klienta

LiveAgent kontra Gorgias - porównanie recenzji

LiveAgent vs Gorgias comparison

Stan na 16-09-2020

increase availability

Wypróbuj za darmo już dzisiaj

Przenieś się z Gorgias do naszego oprogramowania do obsługi klienta i wypróbuj zaawansowane opcje jak baza wiedzy, call center, integracja mediów społecznościowych czy Shopify.

Zamów darmową, 14-dniową wersję próbną bez żadnych zobowiązań i bez podawania karty kredytowej. Chcemy Ci udowodnić że oferujemy oprogramowanie do obsługi klienta właściwe dla Twojego biznesu. Zwiększ zadowolenie swoich klientów już dzisiaj z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Try it now for free No credit card required
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Chcesz porównać nas z różnymi programami obsługi klienta?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami w zakresie oprogramowania biletowego? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa do Gorgias
    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Określ poziomy umiejętności swoich agentów za pomocą poziomu dostępu agenta. Poziomy są częścią grywalizacji i mogą znacznie zmotywować agentów do wykonania dodatkowych zadań.

    Poziomy

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje obsługę wielokanałową, samoobsługowe wsparcie klienta i integrację z różnymi aplikacjami. Poziomy Grywalizacji motywują agentów do lepszej obsługi klienta. LiveAgent to skuteczne narzędzie do obsługi klientów.

    LiveAgent jest również stworzony dla rządu. Dyrekcja Finansowa Republiki Słowackiej zapewnia pomoc na żywo i offline 2 milionom podatników za pośrednictwem LiveAgent.

    Finančná Správa

    Firma LiveAgent oferuje centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i dziennik zmian. Mają liczne nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy. Firma angażuje się również w odkrywanie nowych rozwiązań i oferuje różne szablony i akademie. Można się z nimi skontaktować przez różne kanały, a także subskrybować newsletter. LiveAgent oferuje również tworzenie konta i pulpit nawigacyjny oraz stosuje pliki cookie. Polityka bezpieczeństwa i prywatności są dostępne na ich stronie.

    LiveAgent to świetna alternatywa dla Kustomera z przystępnymi cenami, świetnym systemem obsługi zgłoszeń i obsługą wielu kanałów komunikacji.

    Alternatywa Kustomer - LiveAgent

    Baza wiedzy i spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania są ważne dla zaawansowanych klientów. LiveAgent poprawia obsługę klienta dzięki szybkiemu czatowi na żywo i automatyzacjom.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x