Zastanawiasz się nad lepszym kontaktem z klientem i zwiększeniem sprzedaży używając do tego odpowiedniego oprogramowania? Gorgias jest świetny, ale czy próbowałeś już LiveAgent?
Zwiększ zadowolenie klienta dzięki programowi który Cię nie zawiedzie. Wyciśnij więcej ze swojego systemu ticketowego, czatu na żywo czy bazy wiedzy dzięki LiveAgent. Korzystaj z mnóstwa funkcji i integracji takich jak Shopify, Instagram, Facebook Messenger, czy Twitter. Poczytaj więcej by dowiedzieć się dlaczego jesteśmy właściwym wielokanałowym rozwiązaniem jako oprogramowanie helpdesk.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Dowiedz się jakie korzyści niesie ze sobą korzystanie z LiveAgent.
Zapewnij najlepsze doświadczenie swoim klientom dzięki właściwemu oprogramowaniu i zwiększ poziom komunikacji między nimi, a Twoją firmą.
Budowanie lepszych relacji z klientem prowadzi do większej bazy klientów i do większych przychodów.
Funkcje takie jak system ticketowy, intuicyjny system zarządzania czy analityka pomagają Ci lepiej gospodarować zasobami.
Używaj takich narzędzi jak media społecznościowe, znakomity system ticketowy, baza wiedzy i wiele innych, aby usprawnić zarówno swój przebieg pracy jak i oferować lepszą, wielokanałową obsługę swoim klientom.
Czego oczekujesz od swojego programu do obsługi klienta? Zapewnij lepszą obsługę dzięki właściwemu oprogramowaniu i właściwym narzędziom. Usprawnij swój helpdesk dzięki LiveAgent już dzisiaj.
LiveAgent zapewni Ci narzędzia, funkcje i integracje byś mógł zaoferować lepszą obsługę klienta. Odpowiadaj na zapytania w mgnieniu oka dzięki naszej wtyczce do czatu na żywo, która jest najszybszą na rynku. Usprawnij przebieg zadań używając integracji z Shopify, Instagram, Slack i wieloma innymi kanałami. Używaj bazę wiedzy i call center bezproblemowo. Możliwości są nieskończone, więc reszta należy do Ciebie i do Twojej załogi, LiveAgent nie będzie Ci stał na drodze.
Podchodzimy do tego poważnie. Pracowaliśmy ciężko by udoskonalić naszą wtyczkę do czatu i opłaciło się. Nasza wtyczka live chat jest najszybszą dostępną, z prędkością wyświetlania czatu do 2,5 sekundy.
Teraz możesz mieć niewiarygodnie szybki czat na żywo w swoim helpdesk. Używaj czatu LiveAgent by zapewnić szybkie i niezawodne doświadczenie swoim klientom, niezależnie od tego czy używasz Shopify, czy masz swój własny sklep internetowy. Czat na żywo może wiele odmienić i ma potencjał zamienić odwiedzających Twoją stronę w stałych klientów.
Zawsze jest lepiej zobaczyć jakie możliwości ma alternatywny program do obsługi klienta. Zobacz więc jak wygląda nasz czat w akcji i zdecyduj sam czy jest to dobry wybór dla Twojego helpdesk.
Zapraszamy też na nasz kanał gdzie mamy filmy prezentujące narzędzia i funkcje naszego helpdesk, np. call center czy interaktywne menu głosowe (IVR). Więcej filmów wkrótce.
Firma tworząca oprogramowanie do obsługi klienta powinna świecić przykładem i oferować najlepszą obsługę. Zadowolony klient helpdesk używa programu do obsługi klienta, który zapewnia doskonałe doświadczenie.
Dlatego oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wybierz swój ulubiony kanał, czy to rozmowę przez telefon, wiadomość poprzez media społecznościowe czy bazę wiedzy, czekamy na Ciebie.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Stan na 16-09-2020
Przenieś się z Gorgias do naszego oprogramowania do obsługi klienta i wypróbuj zaawansowane opcje jak baza wiedzy, call center, integracja mediów społecznościowych czy Shopify.
Zamów darmową, 14-dniową wersję próbną bez żadnych zobowiązań i bez podawania karty kredytowej. Chcemy Ci udowodnić że oferujemy oprogramowanie do obsługi klienta właściwe dla Twojego biznesu. Zwiększ zadowolenie swoich klientów już dzisiaj z LiveAgent.
Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami w zakresie oprogramowania biletowego? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach