Zastanawiasz się nad lepszym kontaktem z klientem i zwiększeniem sprzedaży używając do tego odpowiedniego oprogramowania? Gorgias jest świetny, ale czy próbowałeś już LiveAgent?
Zwiększ zadowolenie klienta dzięki programowi który Cię nie zawiedzie. Wyciśnij więcej ze swojego systemu ticketowego, czatu na żywo czy bazy wiedzy dzięki LiveAgent. Korzystaj z mnóstwa funkcji i integracji takich jak Shopify, Instagram, Facebook Messenger, czy Twitter. Poczytaj więcej by dowiedzieć się dlaczego jesteśmy właściwym wielokanałowym rozwiązaniem jako oprogramowanie helpdesk.
Dowiedz się jakie korzyści niesie ze sobą korzystanie z LiveAgent.
Zapewnij najlepsze doświadczenie swoim klientom dzięki właściwemu oprogramowaniu i zwiększ poziom komunikacji między nimi, a Twoją firmą.
Budowanie lepszych relacji z klientem prowadzi do większej bazy klientów i do większych przychodów.
Funkcje takie jak system ticketowy, intuicyjny system zarządzania czy analityka pomagają Ci lepiej gospodarować zasobami.
Używaj takich narzędzi jak media społecznościowe, znakomity system ticketowy, baza wiedzy i wiele innych, aby usprawnić zarówno swój przebieg pracy jak i oferować lepszą, wielokanałową obsługę swoim klientom.
Czego oczekujesz od swojego programu do obsługi klienta? Zapewnij lepszą obsługę dzięki właściwemu oprogramowaniu i właściwym narzędziom. Usprawnij swój helpdesk dzięki LiveAgent już dzisiaj.
LiveAgent zapewni Ci narzędzia, funkcje i integracje byś mógł zaoferować lepszą obsługę klienta. Odpowiadaj na zapytania w mgnieniu oka dzięki naszej wtyczce do czatu na żywo, która jest najszybszą na rynku. Usprawnij przebieg zadań używając integracji z Shopify, Instagram, Slack i wieloma innymi kanałami. Używaj bazę wiedzy i call center bezproblemowo. Możliwości są nieskończone, więc reszta należy do Ciebie i do Twojej załogi, LiveAgent nie będzie Ci stał na drodze.
Podchodzimy do tego poważnie. Pracowaliśmy ciężko by udoskonalić naszą wtyczkę do czatu i opłaciło się. Nasza wtyczka live chat jest najszybszą dostępną, z prędkością wyświetlania czatu do 2,5 sekundy.
Teraz możesz mieć niewiarygodnie szybki czat na żywo w swoim helpdesk. Używaj czatu LiveAgent by zapewnić szybkie i niezawodne doświadczenie swoim klientom, niezależnie od tego czy używasz Shopify, czy masz swój własny sklep internetowy. Czat na żywo może wiele odmienić i ma potencjał zamienić odwiedzających Twoją stronę w stałych klientów.
Zawsze jest lepiej zobaczyć jakie możliwości ma alternatywny program do obsługi klienta. Zobacz więc jak wygląda nasz czat w akcji i zdecyduj sam czy jest to dobry wybór dla Twojego helpdesk.
Zapraszamy też na nasz kanał gdzie mamy filmy prezentujące narzędzia i funkcje naszego helpdesk, np. call center czy interaktywne menu głosowe (IVR). Więcej filmów wkrótce.
Firma tworząca oprogramowanie do obsługi klienta powinna świecić przykładem i oferować najlepszą obsługę. Zadowolony klient helpdesk używa programu do obsługi klienta, który zapewnia doskonałe doświadczenie.
Dlatego oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wybierz swój ulubiony kanał, czy to rozmowę przez telefon, wiadomość poprzez media społecznościowe czy bazę wiedzy, czekamy na Ciebie.
Stan na 16-09-2020
Przenieś się z Gorgias do naszego oprogramowania do obsługi klienta i wypróbuj zaawansowane opcje jak baza wiedzy, call center, integracja mediów społecznościowych czy Shopify.
Zamów darmową, 14-dniową wersję próbną bez żadnych zobowiązań i bez podawania karty kredytowej. Chcemy Ci udowodnić że oferujemy oprogramowanie do obsługi klienta właściwe dla Twojego biznesu. Zwiększ zadowolenie swoich klientów już dzisiaj z LiveAgent.
Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami w zakresie oprogramowania biletowego? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
Szukasz alternatywy dla Samange?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team