Szukasz nowego sposobu na zarządzanie komunikacją z klientami? LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta dla twojej firmy.
Niezawodny system ticketowy, obsługa wielu kanałów komunikacji, przydatne funkcje i integracje — to sprawia, że LiveAgent to świetny wybór.
LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.
Zmniejsz ilość pracy pracowników i rozwiąż więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.
Oszczędzaj pieniądze! Cena LiveAgent jest niższa od innych rozwiązań dla obsługi klienta.
Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.
Jeśli szukasz nowego i niezawodnego narzędzia do obsługi klienta, możesz liczyć na LiveAgent.
LiveAgent rozszerza komunikację na wiele kanałów, takich jak email, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Twitter i Instagram), call center i baza wiedzy. Zasługujesz na to, co najlepsze.
Ludzie coraz chętniej komunikują się przez internet, dlatego warto zapewnić im wsparcie poprzez media społecznościowe, a nie tylko tradycyjne kanały.
LiveAgent może poszczycić się tym, że jako jedno z niewielu oprogramowań obsługi klienta obsługuje nie tylko Facebooka i Twittera, ale też Instagrama. Co więcej, aktualnie pracujemy nad integracją Vibera. LiveAgent obsługuje wiele kanałów, więc nie musisz śledzić ich pojedynczo. Zapewniaj lepszą obsługę klienta z LiveAgent.
Kup najlepsze narzędzia i funkcje w niskiej cenie. Trzy płatne plany LiveAgent w dobrych cenach zawierają wszystko, czego potrzebujesz do doskonałej obsługi klienta.
Wystarczy, że wybierzesz plan dostosowany do twoich potrzeb. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.
Dowiedz się więcej
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!
Wypróbuj teraz za darmo
Nie wymagamy karty kredytowej
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
LiveAgent oferuje wiele funkcji, w tym dystrybucję czatu, automatyczne wywołanie zwrotne, historię czatu i odwiedzających online. Może być używany do szybkiej i skutecznej obsługi klienta. Możliwa jest również integracja z WhatsAppem i narzędzia do obsługi klienta online. Można również skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej.
Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.