Szukasz alternatywy dla Jira?

Szukasz nowego sposobu na zarządzanie komunikacją z klientami? LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta dla twojej firmy.

Niezawodny system ticketowy, obsługa wielu kanałów komunikacji, przydatne funkcje i integracje — to sprawia, że LiveAgent to świetny wybór.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

live chat increase sales

Większa produktywność

Zmniejsz ilość pracy pracowników i rozwiąż więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.

signup bonus

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! Cena LiveAgent jest niższa od innych rozwiązań dla obsługi klienta.

Live chat bubbles

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

undraw app installation mbdv

Świetna alternatywa dla Jira

Jeśli szukasz nowego i niezawodnego narzędzia do obsługi klienta, możesz liczyć na LiveAgent.

LiveAgent rozszerza komunikację na wiele kanałów, takich jak email, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Twitter i Instagram), call center i baza wiedzy. Zasługujesz na to, co najlepsze.

Wyjdź naprzeciw potrzebom ludzi

Ludzie coraz chętniej komunikują się przez internet, dlatego warto zapewnić im wsparcie poprzez media społecznościowe, a nie tylko tradycyjne kanały.

LiveAgent może poszczycić się tym, że jako jedno z niewielu oprogramowań obsługi klienta obsługuje nie tylko Facebooka i Twittera, ale też Instagrama. Co więcej, aktualnie pracujemy nad integracją Vibera. LiveAgent obsługuje wiele kanałów, więc nie musisz śledzić ich pojedynczo. Zapewniaj lepszą obsługę klienta z LiveAgent.

undraw social notifications ro8o
undraw Savings dwkw

Wszystko w dobrej cenie

Kup najlepsze narzędzia i funkcje w niskiej cenie. Trzy płatne plany LiveAgent w dobrych cenach zawierają wszystko, czego potrzebujesz do doskonałej obsługi klienta.

Wystarczy, że wybierzesz plan dostosowany do twoich potrzeb. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.

Dowiedz się więcej

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent


winners ao2o

Szukasz lepszego oprogramowania obsługi klienta?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo
Nie wymagamy karty kredytowej

G2 Crowd


Trustpilot


GetApp

Porównaj nas z innym oprogramowaniem

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Jira
Wybierz sposób kierowania i dystrybucji czatu, taki jak – Losowe przypisanie, Dzwoń do wszystkich lub Maksymalne wykorzystanie. Przeczytaj o tym i dowiedz się więcej w artykule.

Dystrybucja czatu

LiveAgent oferuje wiele funkcji, w tym dystrybucję czatu, automatyczne wywołanie zwrotne, historię czatu i odwiedzających online. Może być używany do szybkiej i skutecznej obsługi klienta. Możliwa jest również integracja z WhatsAppem i narzędzia do obsługi klienta online. Można również skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej.

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

Szukasz alternatywy dla Crisp?

--SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x