Szukasz nowego sposobu na zarządzanie komunikacją z klientami? LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta dla twojej firmy.
Niezawodny system ticketowy, obsługa wielu kanałów komunikacji, przydatne funkcje i integracje — to sprawia, że LiveAgent to świetny wybór.
LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.
Zmniejsz ilość pracy pracowników i rozwiąż więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.
Oszczędzaj pieniądze! Cena LiveAgent jest niższa od innych rozwiązań dla obsługi klienta.
Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.
Jeśli szukasz nowego i niezawodnego narzędzia do obsługi klienta, możesz liczyć na LiveAgent.
LiveAgent rozszerza komunikację na wiele kanałów, takich jak email, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Twitter i Instagram), call center i baza wiedzy. Zasługujesz na to, co najlepsze.
Ludzie coraz chętniej komunikują się przez internet, dlatego warto zapewnić im wsparcie poprzez media społecznościowe, a nie tylko tradycyjne kanały.
LiveAgent może poszczycić się tym, że jako jedno z niewielu oprogramowań obsługi klienta obsługuje nie tylko Facebooka i Twittera, ale też Instagrama. Co więcej, aktualnie pracujemy nad integracją Vibera. LiveAgent obsługuje wiele kanałów, więc nie musisz śledzić ich pojedynczo. Zapewniaj lepszą obsługę klienta z LiveAgent.
Kup najlepsze narzędzia i funkcje w niskiej cenie. Trzy płatne plany LiveAgent w dobrych cenach zawierają wszystko, czego potrzebujesz do doskonałej obsługi klienta.
Wystarczy, że wybierzesz plan dostosowany do twoich potrzeb. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.
Dowiedz się więcej
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!
Wypróbuj teraz za darmo
Nie wymagamy karty kredytowej
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
LiveAgent oferuje wiele funkcji, w tym dystrybucję czatu, automatyczne wywołanie zwrotne, historię czatu i odwiedzających online. Może być używany do szybkiej i skutecznej obsługi klienta. Możliwa jest również integracja z WhatsAppem i narzędzia do obsługi klienta online. Można również skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej.
Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
Szukasz alternatywy dla Vision?
Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.