Szukasz alternatywy dla LiveChat?

LiveAgent oferuje ponad 175 przydatnych funkcji, w tym najszybszy na rynku widget czatu na żywo, centrum obsługi telefonicznej, a nawet obsługę kanałów takich jak Instagram i Viber. Wszystko to spakowane w jeden potężny pakiet.

Wprowadzenie zmian jest łatwe! Oferujemy pomoc w migracji wszystkich Twoich danych z LiveChat do LiveAgent. To nic nie kosztuje i zajmuje tylko 5 minut.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Call center - icon

Wsparcie centurm obsługi telefonicznej

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z centurm obsługi telefonicznej. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Live chat bubbles icon

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku – prędkość wyświetlania czatu wynosi tylko 2,5 sekundy.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów albo wybieraj osobne funkcje, tak by spersonalizować swój dział pomocy technicznej.

Book demo with LiveAgent -illustration

Potężna alternatywa dla LiveChat

LiveAgent zapewnia obsłudze klienta swobodę, jakiej ona potrzebuje. Zawiera wiele różnych funkcji i jest w stanie zintegrować prawie wszystko, od poczty e-mail, czatu na żywo i centrum obsługi telefonicznej po media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter i Instagram.

A to wszystko za rozsądną cenę. Nasze plany cenowe są dostosowane do Twoich potrzeb. Jeśli jednak potrzebujesz czegoś dodatkowego, możesz kupić poszczególne funkcje za uczciwą cenę.

Najszybszy widget czatu

Czat na żywo to funkcja, która musi być responsywna, szybka i umożliwiać Tobie i Twoim klientom natychmiastową komunikację. Widget czatu LiveAgent jest naprawdę najszybszy ze wszystkich z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Możesz sam przyjrzeć się wynikom testu.

Watch the website loading time
Savings illustration

Niedrogi i bogaty w funkcje

LiveAgent oferuje trzy plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu. Każdy z tych planów jest wyposażony w przydatne funkcje. Na wypadek gdybyś chciał dodać coś więcej do swojego planu, zawsze możesz dokupić osobne funkcje.

Więcej za mniej

LiveAgent zapewnia wsparcie, jeśli chodzi o wiele kanałów komunikacji i kont. Niezawodny system ticketowy organizuje wszystko, od poczty e-mail, czatu na żywo i rozmów telefonicznych po media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter i Instagram. W ten sposób masz wszystko dostępne i posortowane w jednym miejscu.

phone puzzle piece-illustration

Porównanie LiveAgent vs LiveChat

Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu z LiveChat, na podstawie opinii klientów na Capterra.

LiveChat vs LiveAgent comparison

Dowiedz się, dlaczego firmy przeszły do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Gotowy na zmianę?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej, dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj nas do innego oprogramowania czatu na żywo

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami do czatu na żywo? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla LiveChat
    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

    Przekazywanie połączeń zadba o Twoje połączenia. Obsługiwane transfery czekają na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta.

    Przekazywanie połączeń

    LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

    Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

    Zwiększ produktywność i popraw obsługę klienta dzięki LiveAgent - kompleksowemu oprogramowaniu, które oferuje obsługę klienta i zarządzanie relacjami, oraz wsparcie.

    Wybierz sposób kierowania i dystrybucji czatu, taki jak – Losowe przypisanie, Dzwoń do wszystkich lub Maksymalne wykorzystanie. Przeczytaj o tym i dowiedz się więcej w artykule.

    Dystrybucja czatu

    LiveAgent oferuje wiele funkcji, w tym dystrybucję czatu, automatyczne wywołanie zwrotne, historię czatu i odwiedzających online. Może być używany do szybkiej i skutecznej obsługi klienta. Możliwa jest również integracja z WhatsAppem i narzędzia do obsługi klienta online. Można również skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej.

    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x