Szukasz alternatywy dla LiveChat?

LiveAgent oferuje ponad 175 przydatnych funkcji, w tym najszybszy na rynku widget czatu na żywo, centrum obsługi telefonicznej, a nawet obsługę kanałów takich jak Instagram i Viber. Wszystko to spakowane w jeden potężny pakiet.

Wprowadzenie zmian jest łatwe! Oferujemy pomoc w migracji wszystkich Twoich danych z LiveChat do LiveAgent. To nic nie kosztuje i zajmuje tylko 5 minut.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Szukasz alternatywy dla LiveChat?
Slido green logo
Call center - icon

Wsparcie centurm obsługi telefonicznej

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z centurm obsługi telefonicznej. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Live chat bubbles icon

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku – prędkość wyświetlania czatu wynosi tylko 2,5 sekundy.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów albo wybieraj osobne funkcje, tak by spersonalizować swój dział pomocy technicznej.

Book demo with LiveAgent -illustration

Potężna alternatywa dla LiveChat

LiveAgent zapewnia obsłudze klienta swobodę, jakiej ona potrzebuje. Zawiera wiele różnych funkcji i jest w stanie zintegrować prawie wszystko, od poczty e-mail, czatu na żywo i centrum obsługi telefonicznej po media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter i Instagram.

A to wszystko za rozsądną cenę. Nasze plany cenowe są dostosowane do Twoich potrzeb. Jeśli jednak potrzebujesz czegoś dodatkowego, możesz kupić poszczególne funkcje za uczciwą cenę.

Najszybszy widget czatu

Czat na żywo to funkcja, która musi być responsywna, szybka i umożliwiać Tobie i Twoim klientom natychmiastową komunikację. Widget czatu LiveAgent jest naprawdę najszybszy ze wszystkich z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Możesz sam przyjrzeć się wynikom testu.

Watch the website loading time
Savings illustration

Niedrogi i bogaty w funkcje

LiveAgent oferuje trzy plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu. Każdy z tych planów jest wyposażony w przydatne funkcje. Na wypadek gdybyś chciał dodać coś więcej do swojego planu, zawsze możesz dokupić osobne funkcje.

Więcej za mniej

LiveAgent zapewnia wsparcie, jeśli chodzi o wiele kanałów komunikacji i kont. Niezawodny system ticketowy organizuje wszystko, od poczty e-mail, czatu na żywo i rozmów telefonicznych po media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter i Instagram. W ten sposób masz wszystko dostępne i posortowane w jednym miejscu.

phone puzzle piece-illustration

Porównanie LiveAgent vs LiveChat

Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu z LiveChat, na podstawie opinii klientów na Capterra.

LiveChat vs LiveAgent comparison

Dowiedz się, dlaczego firmy przeszły do LiveAgent

  • Dowiedz się, dlaczego firmy przeszły do LiveAgent

    „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Dowiedz się, dlaczego firmy przeszły do LiveAgent

    Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • Dowiedz się, dlaczego firmy przeszły do LiveAgent

    „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • Dowiedz się, dlaczego firmy przeszły do LiveAgent

    „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • Dowiedz się, dlaczego firmy przeszły do LiveAgent

    „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • Dowiedz się, dlaczego firmy przeszły do LiveAgent

    „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • Dowiedz się, dlaczego firmy przeszły do LiveAgent

    „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • Dowiedz się, dlaczego firmy przeszły do LiveAgent

    „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

man and woman winners-illustration

Gotowy na zmianę?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej, dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo