LiveAgent oferuje ponad 175 przydatnych funkcji, w tym najszybszy na rynku widget czatu na żywo, centrum obsługi telefonicznej, a nawet obsługę kanałów takich jak Instagram i Viber. Wszystko to spakowane w jeden potężny pakiet.
Wprowadzenie zmian jest łatwe! Oferujemy pomoc w migracji wszystkich Twoich danych z LiveChat do LiveAgent. To nic nie kosztuje i zajmuje tylko 5 minut.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z centurm obsługi telefonicznej. Konfiguracja jest szybka i łatwa!
Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku – prędkość wyświetlania czatu wynosi tylko 2,5 sekundy.
Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.
LiveAgent zapewnia dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów albo wybieraj osobne funkcje, tak by spersonalizować swój dział pomocy technicznej.
LiveAgent zapewnia obsłudze klienta swobodę, jakiej ona potrzebuje. Zawiera wiele różnych funkcji i jest w stanie zintegrować prawie wszystko, od poczty e-mail, czatu na żywo i centrum obsługi telefonicznej po media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter i Instagram.
A to wszystko za rozsądną cenę. Nasze plany cenowe są dostosowane do Twoich potrzeb. Jeśli jednak potrzebujesz czegoś dodatkowego, możesz kupić poszczególne funkcje za uczciwą cenę.
Czat na żywo to funkcja, która musi być responsywna, szybka i umożliwiać Tobie i Twoim klientom natychmiastową komunikację. Widget czatu LiveAgent jest naprawdę najszybszy ze wszystkich z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Możesz sam przyjrzeć się wynikom testu.
LiveAgent oferuje trzy plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu. Każdy z tych planów jest wyposażony w przydatne funkcje. Na wypadek gdybyś chciał dodać coś więcej do swojego planu, zawsze możesz dokupić osobne funkcje.
LiveAgent zapewnia wsparcie, jeśli chodzi o wiele kanałów komunikacji i kont. Niezawodny system ticketowy organizuje wszystko, od poczty e-mail, czatu na żywo i rozmów telefonicznych po media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter i Instagram. W ten sposób masz wszystko dostępne i posortowane w jednym miejscu.
Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu z LiveChat, na podstawie opinii klientów na Capterra.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej, dzięki LiveAgent.
Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami do czatu na żywo? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach