Szukasz alternatywy dla Qonvo?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgen jest najlepszą alternatywą dla Qonvo na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Szukasz potężnej alternatywy dla Qonvo, która daje więcej opcji komunikacji z klientami? LiveAgent to właściwy wybór dla Twojej firmy. Świetny system zgłoszeń, pokrycie najważniejszych kanałów komunikacji i łatwość obsługi sprawiają, że LiveAgent jest najlepszym rozwiązaniem dla działu pomocy technicznej dla Twojego klienta. 
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

3 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Obsługa call center

Oprócz wielu innych funkcji LiveAgent obsługuje również integrację call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wysoką jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz osobne funkcje, aby spersonalizować swój dział pomocy

Qonvo kontra LiveAgent

Funkcje LiveAgent Qonvo
System zgłoszeń
Zawiera narzędzie, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów.
LiveAgent oferuje system zgłoszeń.
Qonvo nie oferuje systemu zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
Qonvo nie oferuje czatu na żywo.
Call center
Call center do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje call center.
Qonvo nie oferuje call center.
Samoobsługa
Funkcja, która pozwala na stworzenie portalu klienta, na którym mogą zarejestrować się Twoi klienci, by uzyskać dostęp do swoich przeszłych zgłoszeń oraz treści bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal do samoobsługi.
Qonvo nie oferuje portalu do samoobsługi.
Facebook
Integracja Facebooka, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Facebooka.
Qonvo nie oferuje integracji Facebooka
Twitter
Integracja Twittera, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na Tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację Twittera.
Qonvo nie oferuje integracji Twittera.
Instagram
Integracja Instagrama, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Instagrama.
Qonvo nie oferuje integracji Instagrama.
Viber
Integracja Vibera, która przechwytuje wszystkie wiadomości i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości bezpośrednio z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Vibera.
Qonvo nie oferuje integracji Vibera.
WhatsApp
Integracje WhatsAppa z centrum obsługi klienta pozwalają użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości z WhatsAppa z wielokanałowego systemu obsługi zgłoszeń i traktować je tak jak każde inne zgłoszenie do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację WhatsAppa.
Qonvo nie oferuje obsługi WhatsAppa.
Baza wiedzy
Baza wiedzy to zbiór ważnych informacji, takich jak poradniki rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
Qonvo nie oferuje bazy wiedzy.
Forum dla klientów
Miejsce, w którym Twoi klienci mogą prowadzić dyskusje online, umieszczone bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum dla klientów.
Qonvo nie oferuje forum dla klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
Qonvo oferuje automatyzację i reguły.
API
Zbiór funkcji, który pozwala na współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
Qonvo oferuje funkcje API.
Menu głosowe (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym użyć systemu telefonicznego przed połączeniem z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
Qonvo nie oferuje funkcji IVR.
Połączenia wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń przez Skype, Zoom czy FaceTime.
LiveAgent oferuje połączenia wideo.
Qonvo nie oferuje połączeń wideo.
Nielimitowana historia
Zgłoszenia nie tracą ważności ani nie zostają usunięte – możesz wyświetlić je w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
Qonvo oferuje nielimitowaną historię.
Nieograniczona ilość witryn
Możesz użyć oprogramowania na nieograniczonej ilości stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość witryn.
Qonvo nie oferuje nieograniczonej ilości witryn.
Nieograniczona ilość przycisków czatu
Możesz umieścić nieograniczoną ilość przycisków czatu na swojej stronie internetowej.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
Qonvo nie oferuje nieograniczonej ilości przycisków czatu.
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
Możesz otrzymać nieograniczoną ilość zgłoszeń i wiadomości e-mail.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
Qonvo nie oferuje nieograniczonej ilości zgłoszeń/e-maili.
Nieograniczone nagrywanie połączeń
Nagrywaj każde wykonane i odebrane połączenie oraz odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
Qonvo nie oferuje nieograniczonego nagrywania połączeń.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta działa 24/7 bez ograniczenia liczby zgłoszeń, które możesz wnieść.
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
Qonvo oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
app installation - illustration

Potężna alternatywa dla Qonvo

LiveAgent daje Ci wszystko, czego potrzebujesz, by zapewniać lepsze wsparcie i skupić się na tym, co ważne.

Zapewnij wsparcie dzięki potężnym narzędziom do Twojej dyspozycji. Oznacza to e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center i bazę wiedzy. Wszystkim zarządza niezawodny system obsługi zgłoszeń, więc nie musisz się martwić o bałagan w komunikacji. 

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to podstawowe i jedno z najbardziej przydatnych narzędzi do komunikacji z klientami. Chodzi o natychmiastową komunikację i dlatego musi być ona szybka.

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Dzięki temu możesz naprawdę zapewniać szybkie wsparcie.

Watch the website loading time
Savings illustration

Zyskuj więcej, płać mniej

Nie płać za oprogramowanie, które nie oferuje wszystkich funkcji. Przejdź na oprogramowanie, które oferuje różnorodne narzędzia w atrakcyjnej cenie.

LiveAgent oferuje trzy świetne płatne plany, które są wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje ułatwiające przepływ pracy. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

man and woman winners-illustration

Czas więcej zyskać i więcej robić

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

Jaka jest alternatywa dla Qonvo?

LiveAgent to alternatywa dla Qonvo dla klientów, którzy szukają bogatego w funkcje oprogramowania help desk, by zapewniać doskonałą obsługę klienta. Co więcej, pozwala Twojemu zespołowi wydajnie udzielać wsparcia niezależnie od kanału komunikacji użytego przez klienta.

Jakie funkcje oferuje LiveAgent?

Oprogramowanie zarządzania reklamacjami LiveAgent oferuje ponad 180 funkcji, takich jak menu głosowe (IVR), automatyczna dystrybucja zgłoszeń, przekierowywanie połączeń, czat na żywo, baza wiedzy, raporty z kanałów i więcej.

Dlaczego warto wybrać LiveAgent?

LiveAgent to oprogramowanie obsługi klienta, które pozwala firmom zarządzać klientami i pracownikami obsługi klienta, monitorować aktywności i analizować wyniki.

Related Articles to Alternatywa dla Qonvo
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

LiveAgent jest uznawany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. Użytkownicy doceniają łatwość obsługi i funkcjonalność, a także jego efektywność w przyśpieszeniu i usprawnieniu obsługi klienta. Narzędzie umożliwia agentom zapewnienie lepszego i dokładniejszego wsparcia, dzięki czemu wzrasta satysfakcja klientów i sprzedaż. LiveAgent został także postrzegany jako opłacalne rozwiązanie, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, oferujące kompleksowe funkcje, takie jak portal klienta, system obsługi zgłoszeń, czat na żywo, integracje mediów społecznościowych oraz umowy SLA. Pomaga Twojej firmie zwiększyć utrzymanie klienta, przychody oraz poprawić przepływ pracy agentów. W przypadku migracji z Bitrix24, możesz skorzystać z darmowej wtyczki oferowanej przez LiveAgent lub skorzystać z pomocy zespołu obsługi klienta. LiveAgent to także doskonała alternatywa dla Bitrix24 w zakresie zapewniania najlepszej obsługi klienta.

Intercom Alternatywa

Intercom Alternatywa

LiveAgent oferuje wiele funkcji, które umożliwiają szybszą i bardziej efektywną obsługę klientów. Posiada ponad 175 funkcji dla help desk oraz system zgłoszeń, czat na żywo i call center. Oferuje również portal do samoobsługi, integracje z Facebookiem, Twitterem, Instagramem, Vibrem i WhatsAppem, bazę wiedzy oraz forum dla klientów. Dodatkowo, LiveAgent posiada funkcję automatyzacji i reguł, które pomagają w eliminacji powtarzających się zadań.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz odpowiedniej alternatywy dla Genesys?

LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta z funkcją czatu, kompleksowym call center oraz prostym systemem obsługi zgłoszeń poprzez e-mail. Oferuje ono segmentację klientów z tagami oraz grupami kontaktów oraz zwiększa produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom i odznakom. Dostępne są także funkcje grywalizacji. LiveAgent jest przystępnie w cenie i może być dostosowane do potrzeb różnych firm.

Liveagent to najlepsze rozwiązanie do obsługi klienta, obejmujące wszystkie istotne kanały i niezawodny system obsługi zgłoszeń w rozsądnej cenie. Oprócz świetnego czatu na żywo, Liveagent oferuje inne świetne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta. Liveagent ma trzy świetne płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu.

Szukasz alternatywy dla Zopim?

LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo z szybkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy, co czyni go idealnym narzędziem dla agentów obsługi klienta. Oprogramowanie ma trzy płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu, ale zapewnią Ci wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje potrzebne do skutecznego wsparcia klientów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo