Wersja próbna

Szukasz alternatywy dla Qonvo?

Szukasz potężnej alternatywy dla Qonvo, która daje więcej opcji komunikacji z klientami? LiveAgent to właściwy wybór dla Twojej firmy.

Świetny system zgłoszeń, pokrycie najważniejszych kanałów komunikacji i łatwość obsługi sprawiają, że LiveAgent jest najlepszym rozwiązaniem dla działu pomocy technicznej dla Twojego klienta. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Handle missed calls icon

Wsparcie call center

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wysoką jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz osobne funkcje, aby dostosować swój dział pomocy

app installation - illustration

Potężna alternatywa dla Qonvo

LiveAgent zapewnia wszystko, dzięki czemu możesz zapewnić lepsze wsparcie i skupić się na tym, co ważne.

Zapewnij wsparcie dzięki potężnym narzędziom do Twojej dyspozycji. Oznacza to e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center i bazę wiedzy. Wszystkim zarządza niezawodny system ticketowy, więc nie musisz się martwić o bałagan w komunikacji. 

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to podstawowe i jedno z najbardziej przydatnych narzędzi do komunikacji z klientami. Chodzi o natychmiastową komunikację i dlatego musi być ona szybka.

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Dzięki temu możesz naprawdę zapewnić szybkie wsparcie.

Watch the website loading time
Savings illustration

Zyskuj więcej, płać mniej

Nie płać za oprogramowanie, które ma tych funkcji. Przejdź na oprogramowanie, które oferuje różnorodne narzędzia w atrakcyjnej cenie.

LiveAgent ma trzy świetne płatne plany, które są wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje ułatwiające przepływ pracy. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

man and woman winners-illustration

Gotowy, aby uzyskać więcej i zrobić więcej?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo