Szukasz alternatywy dla Zendesk?

Jeśli szukasz prostej, taniej i bogatej w funkcje alternatywy dla Zendesk, LiveAgent to dobry wybór.

Przenieś się z Zendesk do LiveAgent w kilka minut. Oferujemy pomoc w przeniesieniu się z Zendesk, podczas którego przeniesiesz wszystkie dane z Zendesk do LiveAgent. Zrobisz to za darmo w 5 minut.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Szukasz alternatywy dla Zendesk?
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Zobacz, co wyróżnia LiveAgent spośród konkurencji

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

live chat increases sales

Większa produktywność

Zmniejsz ilość pracy swojego zespołu i rozwiąż więcej zapytań klientów.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest tańszy w porównaniu do innych systemów obsługi klienta.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ze 175 funkcjami systemu, obsługa klienta staje się dziecinnie prosta.

LiveAgent Is Competitive Advantage

Kompleksowa alternatywa dla Zendesk

Podnieś poziom obsługi klienta i zdobądź nowych klientów. Wykorzystaj potencjał 175+ funkcji obsługi klienta, w tym zautomatyzowany system ticketowy, czat na żywo, media społecznościowe, call center i portal klienta.

Po co płacić za 3 różne produkty, skoro od nas możesz dostać wszystko za 39€/miesiąc?

Najszybszy widget czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Zendesk, a szybkość to dla ciebie ważny czynnik, LiveAgent to rozwiązanie dla ciebie. Możemy pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku — jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Szybki czat to dobry sposób na zamienienie odwiedzających w kupujących. Według raportu eMarketer , 35% więcej ludzi dokonuje zakupu po skorzystaniu z czatu na żywo. To dlatego, że klienci oczekują natychmiastowych odpowiedzi na swoje pytania przed dokonaniem zakupu.

Watch the website loading time
connected world map

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 wersjach językowych (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety. Nie pozwól barierze językowej stanąć między tobą a twoim klientem. Z nami to łatwe.

Dlaczego LiveAgent?

LiveAgent to najczęściej recenzowane i oceniane jako nr #1 oprogramowanie obsługi klienta, więc uważamy, że stanowi znakomitą alternatywę dla Zendesk.

Dostaniesz 3 produkty w cenie 1 — oprogramowanie wsparcia klienta, czat na żywo i call center są w pakiecie.

LiveAgent umożliwia zapewnianie doskonałej obsługi klienta poprzez wiele kanałów. Dzięki zaawansowanym funkcjom automatyzacji i ustawiania preferencji twój zespół będzie bardziej produktywny i odpowie na więcej pytań klientów.

Wypróbuj LiveAgent za darmo i zadecyduj, czy odpowiada ci bardziej niż Zendesk.

phone puzzle piece-illustration

Porównanie LiveAgent vs Zendesk

Sprawdź Capterra , żeby porównać oceny i opinie klientów na temat LiveAgent i Zendesk.</p>

LiveAgent vs Zendesk Capterra comparison
Dane z 12.12.2019

Zobacz, dlaczego nasi klienci wybierają LiveAgent jako alternatywę dla Zendesk

  • Zobacz, dlaczego nasi klienci wybierają LiveAgent jako alternatywę dla Zendesk

    „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Zobacz, dlaczego nasi klienci wybierają LiveAgent jako alternatywę dla Zendesk

    Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • Zobacz, dlaczego nasi klienci wybierają LiveAgent jako alternatywę dla Zendesk

    „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • Zobacz, dlaczego nasi klienci wybierają LiveAgent jako alternatywę dla Zendesk

    „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • Zobacz, dlaczego nasi klienci wybierają LiveAgent jako alternatywę dla Zendesk

    „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • Zobacz, dlaczego nasi klienci wybierają LiveAgent jako alternatywę dla Zendesk

    „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • Zobacz, dlaczego nasi klienci wybierają LiveAgent jako alternatywę dla Zendesk

    „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • Zobacz, dlaczego nasi klienci wybierają LiveAgent jako alternatywę dla Zendesk

    „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Sprawdź, co nasi klienci mówią o LiveAgent. LiveAgent otrzymał ponad 2800 recenzji na różnych stronach z oprogramowaniem, takich jak Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo