Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Jeśli szukasz prostej, taniej i bogatej w funkcje alternatywy dla Zendesk, LiveAgent to dobry wybór.
Przenieś się z Zendesk do LiveAgent w kilka minut. Oferujemy pomoc w przeniesieniu się z Zendesk, podczas którego przeniesiesz wszystkie dane z Zendesk do LiveAgent. Zrobisz to za darmo w 5 minut.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Zobacz, co wyróżnia LiveAgent spośród konkurencji
LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.
Zmniejsz ilość pracy swojego zespołu i rozwiąż więcej zapytań klientów.
Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest tańszy w porównaniu do innych systemów obsługi klienta.
Ze 175 funkcjami systemu, obsługa klienta staje się dziecinnie prosta.
Podnieś poziom obsługi klienta i zdobądź nowych klientów. Wykorzystaj potencjał 175+ funkcji obsługi klienta, w tym zautomatyzowany system ticketowy, czat na żywo, media społecznościowe, call center i portal klienta.
Po co płacić za 3 różne produkty, skoro od nas możesz dostać wszystko za 39€/miesiąc?
Rozpocznij darmowy okres próbny
Jeśli szukasz alternatywy dla Zendesk, a szybkość to dla ciebie ważny czynnik, LiveAgent to rozwiązanie dla ciebie. Możemy pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku — jest aktualizowany co 2,5 sekundy.
Szybki czat to dobry sposób na zamienienie odwiedzających w kupujących. Według raportu eMarketer , 35% więcej ludzi dokonuje zakupu po skorzystaniu z czatu na żywo. To dlatego, że klienci oczekują natychmiastowych odpowiedzi na swoje pytania przed dokonaniem zakupu.
Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 wersjach językowych (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety. Nie pozwól barierze językowej stanąć między tobą a twoim klientem. Z nami to łatwe.
LiveAgent to najczęściej recenzowane i oceniane jako nr #1 oprogramowanie obsługi klienta, więc uważamy, że stanowi znakomitą alternatywę dla Zendesk.
Dostaniesz 3 produkty w cenie 1 — oprogramowanie wsparcia klienta, czat na żywo i call center są w pakiecie.
LiveAgent umożliwia zapewnianie doskonałej obsługi klienta poprzez wiele kanałów. Dzięki zaawansowanym funkcjom automatyzacji i ustawiania preferencji twój zespół będzie bardziej produktywny i odpowie na więcej pytań klientów.
Wypróbuj LiveAgent za darmo i zadecyduj, czy odpowiada ci bardziej niż Zendesk.
Rozpocznij darmowy okres próbny
Sprawdź Capterra , żeby porównać oceny i opinie klientów na temat LiveAgent i Zendesk.</p>
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Sprawdź, co nasi klienci mówią o LiveAgent. LiveAgent otrzymał ponad 2800 recenzji na różnych stronach z oprogramowaniem, takich jak Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!
Wypróbuj teraz za darmo
Nie wymagamy karty kredytowej
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.
Makra w LiveAgent to gotowe odpowiedzi dla zespołu wsparcia, pomagające zaoszczędzić czas i uzyskać spójność odpowiedzi na powtarzające się pytania klientów. LiveAgent oferuje także inne funkcje takie jak czat w czasie rzeczywistym, zarządzanie kontaktami i obsługę techniczną. Przełącz się na LiveAgent i zyskaj wysokiej jakości wsparcie techniczne.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach