Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla Zendesk?

Jeśli szukasz prostej, taniej i bogatej w funkcje alternatywy dla Zendesk, LiveAgent to dobry wybór.

Przenieś się z Zendesk do LiveAgent w kilka minut. Oferujemy pomoc w przeniesieniu się z Zendesk, podczas którego przeniesiesz wszystkie dane z Zendesk do LiveAgent. Zrobisz to za darmo w 5 minut.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Zobacz, co wyróżnia LiveAgent spośród konkurencji

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

czat na zywo wieksza sprzedaz

Większa produktywność

Zmniejsz ilość pracy swojego zespołu i rozwiąż więcej zapytań klientów.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest tańszy w porównaniu do innych systemów obsługi klienta.

Integracje cennik

Bogaty w funkcje

Ze 175 funkcjami systemu, obsługa klienta staje się dziecinnie prosta.

LiveAgent to przewaga nad konkurencją

Kompleksowa alternatywa dla Zendesk

Podnieś poziom obsługi klienta i zdobądź nowych klientów. Wykorzystaj potencjał 175+ funkcji obsługi klienta, w tym zautomatyzowany system ticketowy, czat na żywo, media społecznościowe, call center i portal klienta.

Po co płacić za 3 różne produkty, skoro od nas możesz dostać wszystko za 39€/miesiąc?

Najszybszy widget czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Zendesk, a szybkość to dla ciebie ważny czynnik, LiveAgent to rozwiązanie dla ciebie. Możemy pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku — jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Szybki czat to dobry sposób na zamienienie odwiedzających w kupujących. Według raportu eMarketer , 35% więcej ludzi dokonuje zakupu po skorzystaniu z czatu na żywo. To dlatego, że klienci oczekują natychmiastowych odpowiedzi na swoje pytania przed dokonaniem zakupu.

szybkie ładowanie 0lbh
undraw połączony świat wuay

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 wersjach językowych (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety. Nie pozwól barierze językowej stanąć między tobą a twoim klientem. Z nami to łatwe.

Dlaczego LiveAgent?

LiveAgent to najczęściej recenzowane i oceniane jako nr #1 oprogramowanie obsługi klienta, więc uważamy, że stanowi znakomitą alternatywę dla Zendesk.

Dostaniesz 3 produkty w cenie 1 — oprogramowanie wsparcia klienta, czat na żywo i call center są w pakiecie.

LiveAgent umożliwia zapewnianie doskonałej obsługi klienta poprzez wiele kanałów. Dzięki zaawansowanym funkcjom automatyzacji i ustawiania preferencji twój zespół będzie bardziej produktywny i odpowie na więcej pytań klientów.

Wypróbuj LiveAgent za darmo i zadecyduj, czy odpowiada ci bardziej niż Zendesk.

część

Porównanie LiveAgent vs Zendesk

Sprawdź Capterra , żeby porównać oceny i opinie klientów na temat LiveAgent i Zendesk.</p>

porównane capterra
Dane z 12.12.2019

Zobacz, dlaczego nasi klienci wybierają LiveAgent jako alternatywę dla Zendesk

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Sprawdź, co nasi klienci mówią o LiveAgent. LiveAgent otrzymał ponad 2800 recenzji na różnych stronach z oprogramowaniem, takich jak Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo