Alternatywy systemów call center dla działu sprzedaży i obsługi klienta

Masz dość obecnych narzędzi wsparcia i przepływów pracy? Czas zmienić to na alternatywny system call center! Odkryj bogate integracje, automatyzację, profesjonalne funkcje i duże oszczędności.

Nasze dokładne porównanie rzuca światło na najpopularniejsze alternatywy systemów call center, ich funkcje i oceny klientów, aby pomóc Ci wybrać odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy i branży.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Ogólna ocena
LiveAgent
4.7
AirCall
4.3
Ring Central
4.5
TalkDesk
4.6
Zendesk Talk
4.0
Łatwość użycia
LiveAgent
4.6
AirCall
4.3
Ring Central
4.5
TalkDesk
4.8
Zendesk Talk
4.5
Obsługa klienta
LiveAgent
4.7
AirCall
4.2
Ring Central
4.6
TalkDesk
4.8
Zendesk Talk
4.0
Cena
LiveAgent
$15-$39/mo
AirCall
$30-$50/mo
Ring Central
$19.99-$49.99/mo
TalkDesk
Must request quote
Zendesk Talk
$49-$99/mo
Stosunek ceny do jakości
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Unknown
Przeplatanie połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Logowanie połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Nagrywanie połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Scenariusze połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zarządzanie kampanią
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zarządzanie eskalacją
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Inbound Call Center
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Dialer manualny
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
System call center dla połączeń wychodzących
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Automatyczne wybieranie (Predictive Dialer)
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Dialer progresywny
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zarządzanie kolejką połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Czat w czasie rzeczywistym
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Raportowanie i analityka
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Funkcje
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Ogólna ocena
4.7
4.2
4.3
4.5
4.3
Łatwość użycia
4.6
4.4
4.3
4.7
4.3
Obsługa klienta
4.7
4.2
4.4
4.6
4.2
Stosunek jakości do ceny
4.7
4.0
4.0
4.5
4.1
Cena
$15-$39/mo
$30-$50/mov
$19.99-$49.99/mo
Must request quote
$49-$99/mo
Przeplatanie połączeń
Logowanie połączeń
Nagrywanie połączeń
Scenariusze połączeń
Zarządzanie kampanią
Zarządzanie eskalacją
System call center dla połączeń przychodzących
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Dialer manualny
System call center dla połączeń wychodzących
Automatyczne wybieranie (Predictive Dialer)
Dialer progresywny
Zarządzanie kolejką połączeń
Czat w czasie rzeczywistym
Raportowanie/Analityka

Twoi faworyci korzystają z naszej alternatywy systemów call center

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Niezrównane oszczędności na sprzęcie i połączeniach międzynarodowych

Internetowe centrum telefoniczne LiveAgent to opłacalne rozwiązanie dla lokalnych i międzynarodowych połączeń przychodzących i wychodzących. Nie ma żadnych ukrytych opłat za użytkowanie ani dodatkowych opłat.

Stale dodajemy nowe funkcje i ulepszamy nasze oprogramowanie, dzięki czemu Twoje wirtualne call center będzie zawsze wyposażone w najnowsze technologie – bezpłatnie.

 

Niedrogie, niezawodne i łatwe w użyciu

Już dziś przejdź do naszego alternatywnego centrum obsługi telefonicznej. Zacznij wykonywać i odbierać połączenia w ciągu kilku minut. Po prostu wybierz dostawcę VoIP i skonfiguruj urządzenia agenta i gotowe. To naprawdę łatwe!

 

LiveAgent VoIP call center
ivr

Profesjonalna alternatywa systemów call center

Kto powiedział, że alternatywy dla call center nie mogą być profesjonalne? LiveAgent oferuje bogate integracje, najwyższej klasy zabezpieczenia i profesjonalne funkcje, takie jak IVR, ACD, nadzorowane przekazywanie połączeń i automatyczne oddzwanianie.

 

Dla małych i dużych firm

LiveAgent to doskonała alternatywa dla call center dla samozatrudnionych, start-upów, małych i średnich firm, a nawet przedsiębiorstw. Oprogramowanie jest w 100% konfigurowalne, skalowalne i dostosowane do Twoich potrzeb, niezależnie od tego, czy używasz go do pomocy wewnętrznej, czy do sprzedaży zdalnej.

 

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Brak dodatkowych opłat za minutę

Masz dość każdego narzędzia pod słońcem, które kosztuje fortunę? Płać tylko za korzystanie w czasie rzeczywistym! Bez ukrytych opłat, bez dodatkowych opłat za minutę, bez opłat za przechowywanie. Tak działamy w LiveAgent.

 

Bogaty kontekstowo

Zapewnij pracownikom pomocy płynne przechodzenie między odbieraniem połączeń i znajdowaniem ważnych danych klientów. LiveAgent ułatwia znajdowanie wszystkich informacji kontekstowych na temat drogi rozwiązywania problemów klienta od początku do końca dzięki naszemu wbudowanemu CRM.

 

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu

Najlepsze alternatywy dla call center oferują intuicyjny interfejs użytkownika z ujednoliconym pulpitem agenta, który starannie organizuje interakcje z klientami z wielu kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, media społecznościowe, poczta e-mail i portale klientów.

 

Idealny do tworzenia niezapomnianych wrażeń klientów

Chcesz zrobić więcej dla swoich klientów? Ustal datę połączenia! Nasza funkcja połączeń wideo umożliwia prowadzenie klientów przez złożone problemy, łącząc czat na żywo, wideo i monitorowanie odwiedzających online. I to jest dopiero obsługa klienta!

 

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Czujesz blokadę?

Nasza alternatywa dla call center oferuje bezpłatne czaty i połączenia w aplikacji. Zadzwoń do współpracownika, gdy potrzebujesz pomocy lub masz krótkie pytanie.

 

Jeszcze tylko kilka powodów, dla których LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla call center

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy BMW, O2, BMW i Yamahę? LiveAgent – bingo!

 

Rozpocznij darmowy 14-dniowy okres próbny Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zAlternatywy systemów call center
Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent to wydajne narzędzie do obsługi klienta online, które poprawia komunikację, przyspiesza odpowiedzi i zwiększa satysfakcję klientów.

Call center przychodzące to call center, które wyłącznie lub głównie obsługuje przychodzące połączenia telefoniczne klientów.

Call center przychodzące

Dzięki funkcjom call center LiveAgent można skonfigurować rozmowy przychodzące, zapewnić inteligentne kierowanie połączeń, projektować drzewa IVR i prowadzić rozmowy wideo.

Oprogramowanie call center zapewnia wsparcie, sprzedaż produktów, obsługę telemarketingu. Istnieją dwa typy - oprogramowanie CRM i oprogramowanie do integracji telefonii komputerowej.

Oprogramowanie call center

LiveAgent to najlepsze oprogramowanie call center, oferujące ponad 179 funkcji i 40 integracji. Zapewnia elastyczność i zintegrowaną obsługę klienta.

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Wsparcie wielokanałowe to obsługa klienta w różnych kanałach, takich jak czat, telefon czy media społecznościowe. LiveAgent oferuje tę funkcję, umożliwiając firmom wysoki poziom obsługi klienta.

Jeśli chcesz zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę klienta, rozpocznij od bezpłatnego oprogramowania wirtualnego centrum obsługi telefonicznej.

Darmowe narzędzie call center

Tekst porusza temat zarządzania centrum obsługi klienta. Autor suguruje wyznaczanie konkretnych celów dla agentów call center, skracanie czasu oczekiwania, korzystanie z danych klientów oraz wybór odpowiedniego oprogramowania call center. Autor poleca przetestowanie kilku bezpłatnych narzędzi call center przed ewentualnym wyborem płatnego. Ostatecznie zdecydowanie najlepszym wyjściem jest omnichannelowe centrum obsługi klienta, oferujące zintegrowaną strategię obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Przenieś swój helpdesk na wyższy poziom dzięki połączniu w jednym oprogramowaniu: e-maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy.

Szukasz alternatywy dla Lucep?

Oferujemy szeroki zakres kanałów komunikacji, podczas gdy Twoje konto LiveAgent jest przygotowywane. Możesz korzystać z czatu, połączeń głosowych, rozmów wideo, formularza kontaktowego oraz innych.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo