Masz dość obecnych narzędzi wsparcia i przepływów pracy? Czas zmienić to na alternatywny system call center! Odkryj bogate integracje, automatyzację, profesjonalne funkcje i duże oszczędności.
Nasze dokładne porównanie rzuca światło na najpopularniejsze alternatywy systemów call center, ich funkcje i oceny klientów, aby pomóc Ci wybrać odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy i branży.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Internetowe centrum telefoniczne LiveAgent to opłacalne rozwiązanie dla lokalnych i międzynarodowych połączeń przychodzących i wychodzących. Nie ma żadnych ukrytych opłat za użytkowanie ani dodatkowych opłat.
Stale dodajemy nowe funkcje i ulepszamy nasze oprogramowanie, dzięki czemu Twoje wirtualne call center będzie zawsze wyposażone w najnowsze technologie – bezpłatnie.
Już dziś przejdź do naszego alternatywnego centrum obsługi telefonicznej. Zacznij wykonywać i odbierać połączenia w ciągu kilku minut. Po prostu wybierz dostawcę VoIP i skonfiguruj urządzenia agenta i gotowe. To naprawdę łatwe!
Kto powiedział, że alternatywy dla call center nie mogą być profesjonalne? LiveAgent oferuje bogate integracje, najwyższej klasy zabezpieczenia i profesjonalne funkcje, takie jak IVR, ACD, nadzorowane przekazywanie połączeń i automatyczne oddzwanianie.
LiveAgent to doskonała alternatywa dla call center dla samozatrudnionych, start-upów, małych i średnich firm, a nawet przedsiębiorstw. Oprogramowanie jest w 100% konfigurowalne, skalowalne i dostosowane do Twoich potrzeb, niezależnie od tego, czy używasz go do pomocy wewnętrznej, czy do sprzedaży zdalnej.
Masz dość każdego narzędzia pod słońcem, które kosztuje fortunę? Płać tylko za korzystanie w czasie rzeczywistym! Bez ukrytych opłat, bez dodatkowych opłat za minutę, bez opłat za przechowywanie. Tak działamy w LiveAgent.
Zapewnij pracownikom pomocy płynne przechodzenie między odbieraniem połączeń i znajdowaniem ważnych danych klientów. LiveAgent ułatwia znajdowanie wszystkich informacji kontekstowych na temat drogi rozwiązywania problemów klienta od początku do końca dzięki naszemu wbudowanemu CRM.
Najlepsze alternatywy dla call center oferują intuicyjny interfejs użytkownika z ujednoliconym pulpitem agenta, który starannie organizuje interakcje z klientami z wielu kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, media społecznościowe, poczta e-mail i portale klientów.
Chcesz zrobić więcej dla swoich klientów? Ustal datę połączenia! Nasza funkcja połączeń wideo umożliwia prowadzenie klientów przez złożone problemy, łącząc czat na żywo, wideo i monitorowanie odwiedzających online. I to jest dopiero obsługa klienta!
Nasza alternatywa dla call center oferuje bezpłatne czaty i połączenia w aplikacji. Zadzwoń do współpracownika, gdy potrzebujesz pomocy lub masz krótkie pytanie.
LiveAgent oferuje integracje z Facebookiem, Instagramem, Messengerem, Twitterem i Viberem.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Czy wiesz, co łączy BMW, O2, BMW i Yamahę? LiveAgent – bingo!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach