Wersja próbna

Alternatywy systemów call center dla działu sprzedaży i obsługi klienta

Masz dość obecnych narzędzi wsparcia i przepływów pracy? Czas zmienić to na alternatywny system call center! Odkryj bogate integracje, automatyzację, profesjonalne funkcje i duże oszczędności.

Nasze dokładne porównanie rzuca światło na najpopularniejsze alternatywy systemów call center, ich funkcje i oceny klientów, aby pomóc Ci wybrać odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy i branży.

 

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Ogólna ocena
LiveAgent
4.7
AirCall
4.3
Ring Central
4.5
TalkDesk
4.6
Zendesk Talk
4.0
Łatwość użycia
LiveAgent
4.6
AirCall
4.3
Ring Central
4.5
TalkDesk
4.8
Zendesk Talk
4.5
Obsługa klienta
LiveAgent
4.7
AirCall
4.2
Ring Central
4.6
TalkDesk
4.8
Zendesk Talk
4.0
Cena
LiveAgent
$15-$39/mo
AirCall
$30-$50/mo
Ring Central
$19.99-$49.99/mo
TalkDesk
Must request quote
Zendesk Talk
$49-$99/mo
Stosunek ceny do jakości
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Unknown
Przeplatanie połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Logowanie połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Nagrywanie połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Scenariusze połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zarządzanie kampanią
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zarządzanie eskalacją
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Inbound Call Center
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Dialer manualny
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
System call center dla połączeń wychodzących
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Automatyczne wybieranie (Predictive Dialer)
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Dialer progresywny
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zarządzanie kolejką połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Czat w czasie rzeczywistym
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Raportowanie i analityka
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Funkcje
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Ogólna ocena
4.7
4.2
4.3
4.5
4.3
Łatwość użycia
4.6
4.4
4.3
4.7
4.3
Obsługa klienta
4.7
4.2
4.4
4.6
4.2
Stosunek jakości do ceny
4.7
4.0
4.0
4.5
4.1
Cena
$15-$39/mo
$30-$50/mov
$19.99-$49.99/mo
Must request quote
$49-$99/mo
Przeplatanie połączeń
Logowanie połączeń
Nagrywanie połączeń
Scenariusze połączeń
Zarządzanie kampanią
Zarządzanie eskalacją
System call center dla połączeń przychodzących
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Dialer manualny
System call center dla połączeń wychodzących
Automatyczne wybieranie (Predictive Dialer)
Dialer progresywny
Zarządzanie kolejką połączeń
Czat w czasie rzeczywistym
Raportowanie/Analityka

Twoi faworyci korzystają z naszej alternatywy systemów call center

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Inbound and Outbound Call Center Software

Niezrównane oszczędności na sprzęcie i połączeniach międzynarodowych

Internetowe centrum telefoniczne LiveAgent to opłacalne rozwiązanie dla lokalnych i międzynarodowych połączeń przychodzących i wychodzących. Nie ma żadnych ukrytych opłat za użytkowanie ani dodatkowych opłat.

Stale dodajemy nowe funkcje i ulepszamy nasze oprogramowanie, dzięki czemu Twoje wirtualne call center będzie zawsze wyposażone w najnowsze technologie – bezpłatnie.

 

Niedrogie, niezawodne i łatwe w użyciu

Już dziś przejdź do naszego alternatywnego centrum obsługi telefonicznej. Zacznij wykonywać i odbierać połączenia w ciągu kilku minut. Po prostu wybierz dostawcę VoIP i skonfiguruj urządzenia agenta i gotowe. To naprawdę łatwe!

 

voip call center
ivr 1

Profesjonalna alternatywa systemów call center

Kto powiedział, że alternatywy dla call center nie mogą być profesjonalne? LiveAgent oferuje bogate integracje, najwyższej klasy zabezpieczenia i profesjonalne funkcje, takie jak IVR, ACD, nadzorowane przekazywanie połączeń i automatyczne oddzwanianie.

 

Dla małych i dużych firm

LiveAgent to doskonała alternatywa dla call center dla samozatrudnionych, start-upów, małych i średnich firm, a nawet przedsiębiorstw. Oprogramowanie jest w 100% konfigurowalne, skalowalne i dostosowane do Twoich potrzeb, niezależnie od tego, czy używasz go do pomocy wewnętrznej, czy do sprzedaży zdalnej.

 

call-logs
call routing

Brak dodatkowych opłat za minutę

Masz dość każdego narzędzia pod słońcem, które kosztuje fortunę? Płać tylko za korzystanie w czasie rzeczywistym! Bez ukrytych opłat, bez dodatkowych opłat za minutę, bez opłat za przechowywanie. Tak działamy w LiveAgent.

 

Bogaty kontekstowo

Zapewnij pracownikom pomocy płynne przechodzenie między odbieraniem połączeń i znajdowaniem ważnych danych klientów. LiveAgent ułatwia znajdowanie wszystkich informacji kontekstowych na temat drogi rozwiązywania problemów klienta od początku do końca dzięki naszemu wbudowanemu CRM.

 

crm integrations
tour 02

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu

Najlepsze alternatywy dla call center oferują intuicyjny interfejs użytkownika z ujednoliconym pulpitem agenta, który starannie organizuje interakcje z klientami z wielu kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, media społecznościowe, poczta e-mail i portale klientów.

 

Idealny do tworzenia niezapomnianych wrażeń klientów

Chcesz zrobić więcej dla swoich klientów? Ustal datę połączenia! Nasza funkcja połączeń wideo umożliwia prowadzenie klientów przez złożone problemy, łącząc czat na żywo, wideo i monitorowanie odwiedzających online. I to jest dopiero obsługa klienta!

 

Customer-empathy-Video-Call-feature-LiveAgent-
how-call-center-works-basic-feature-internal-calls

Czujesz blokadę?

Nasza alternatywa dla call center oferuje bezpłatne czaty i połączenia w aplikacji. Zadzwoń do współpracownika, gdy potrzebujesz pomocy lub masz krótkie pytanie.

 

Jeszcze tylko kilka powodów, dla których LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla call center

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy BMW, O2, BMW i Yamahę? LiveAgent – bingo!

 

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo