Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Alternatywy systemów call center dla działu sprzedaży i obsługi klienta

Masz dość obecnych narzędzi wsparcia i przepływów pracy? Czas zmienić to na alternatywny system call center! Odkryj bogate integracje, automatyzację, profesjonalne funkcje i duże oszczędności.

Nasze dokładne porównanie rzuca światło na najpopularniejsze alternatywy systemów call center, ich funkcje i oceny klientów, aby pomóc Ci wybrać odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy i branży.

 

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Ogólna ocena
LiveAgent
4.7
AirCall
4.3
Ring Central
4.5
TalkDesk
4.6
Zendesk Talk
4.0
Łatwość użycia
LiveAgent
4.6
AirCall
4.3
Ring Central
4.5
TalkDesk
4.8
Zendesk Talk
4.5
Obsługa klienta
LiveAgent
4.7
AirCall
4.2
Ring Central
4.6
TalkDesk
4.8
Zendesk Talk
4.0
Cena
LiveAgent
$15-$39/mo
AirCall
$30-$50/mo
Ring Central
$19.99-$49.99/mo
TalkDesk
Must request quote
Zendesk Talk
$49-$99/mo
Stosunek ceny do jakości
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Unknown
Przeplatanie połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Logowanie połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Nagrywanie połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Scenariusze połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zarządzanie kampanią
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zarządzanie eskalacją
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Inbound Call Center
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Dialer manualny
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
System call center dla połączeń wychodzących
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Automatyczne wybieranie (Predictive Dialer)
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Dialer progresywny
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Zarządzanie kolejką połączeń
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Czat w czasie rzeczywistym
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Raportowanie i analityka
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Funkcje
LiveAgent
AirCall
Ring Central
TalkDesk
Zendesk Talk
Ogólna ocena
4.7
4.2
4.3
4.5
4.3
Łatwość użycia
4.6
4.4
4.3
4.7
4.3
Obsługa klienta
4.7
4.2
4.4
4.6
4.2
Stosunek jakości do ceny
4.7
4.0
4.0
4.5
4.1
Cena
$15-$39/mo
$30-$50/mov
$19.99-$49.99/mo
Must request quote
$49-$99/mo
Przeplatanie połączeń
Logowanie połączeń
Nagrywanie połączeń
Scenariusze połączeń
Zarządzanie kampanią
Zarządzanie eskalacją
System call center dla połączeń przychodzących
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Dialer manualny
System call center dla połączeń wychodzących
Automatyczne wybieranie (Predictive Dialer)
Dialer progresywny
Zarządzanie kolejką połączeń
Czat w czasie rzeczywistym
Raportowanie/Analityka

Twoi faworyci korzystają z naszej alternatywy systemów call center

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Inbound and Outbound Call Center Software

Niezrównane oszczędności na sprzęcie i połączeniach międzynarodowych

Internetowe centrum telefoniczne LiveAgent to opłacalne rozwiązanie dla lokalnych i międzynarodowych połączeń przychodzących i wychodzących. Nie ma żadnych ukrytych opłat za użytkowanie ani dodatkowych opłat.

Stale dodajemy nowe funkcje i ulepszamy nasze oprogramowanie, dzięki czemu Twoje wirtualne call center będzie zawsze wyposażone w najnowsze technologie – bezpłatnie.

 

Niedrogie, niezawodne i łatwe w użyciu

Już dziś przejdź do naszego alternatywnego centrum obsługi telefonicznej. Zacznij wykonywać i odbierać połączenia w ciągu kilku minut. Po prostu wybierz dostawcę VoIP i skonfiguruj urządzenia agenta i gotowe. To naprawdę łatwe!

 

voip call center
ivr 1

Profesjonalna alternatywa systemów call center

Kto powiedział, że alternatywy dla call center nie mogą być profesjonalne? LiveAgent oferuje bogate integracje, najwyższej klasy zabezpieczenia i profesjonalne funkcje, takie jak IVR, ACD, nadzorowane przekazywanie połączeń i automatyczne oddzwanianie.

 

Dla małych i dużych firm

LiveAgent to doskonała alternatywa dla call center dla samozatrudnionych, start-upów, małych i średnich firm, a nawet przedsiębiorstw. Oprogramowanie jest w 100% konfigurowalne, skalowalne i dostosowane do Twoich potrzeb, niezależnie od tego, czy używasz go do pomocy wewnętrznej, czy do sprzedaży zdalnej.

 

call-logs
call routing

Brak dodatkowych opłat za minutę

Masz dość każdego narzędzia pod słońcem, które kosztuje fortunę? Płać tylko za korzystanie w czasie rzeczywistym! Bez ukrytych opłat, bez dodatkowych opłat za minutę, bez opłat za przechowywanie. Tak działamy w LiveAgent.

 

Bogaty kontekstowo

Zapewnij pracownikom pomocy płynne przechodzenie między odbieraniem połączeń i znajdowaniem ważnych danych klientów. LiveAgent ułatwia znajdowanie wszystkich informacji kontekstowych na temat drogi rozwiązywania problemów klienta od początku do końca dzięki naszemu wbudowanemu CRM.

 

crm integrations
tour 02

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu

Najlepsze alternatywy dla call center oferują intuicyjny interfejs użytkownika z ujednoliconym pulpitem agenta, który starannie organizuje interakcje z klientami z wielu kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, media społecznościowe, poczta e-mail i portale klientów.

 

Idealny do tworzenia niezapomnianych wrażeń klientów

Chcesz zrobić więcej dla swoich klientów? Ustal datę połączenia! Nasza funkcja połączeń wideo umożliwia prowadzenie klientów przez złożone problemy, łącząc czat na żywo, wideo i monitorowanie odwiedzających online. I to jest dopiero obsługa klienta!

 

Customer-empathy-Video-Call-feature-LiveAgent-
how-call-center-works-basic-feature-internal-calls

Czujesz blokadę?

Nasza alternatywa dla call center oferuje bezpłatne czaty i połączenia w aplikacji. Zadzwoń do współpracownika, gdy potrzebujesz pomocy lub masz krótkie pytanie.

 

Jeszcze tylko kilka powodów, dla których LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla call center

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy BMW, O2, BMW i Yamahę? LiveAgent – bingo!

 

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo