Masz dość obecnych narzędzi wsparcia i przepływów pracy? Czas zmienić to na alternatywny system call center! Odkryj bogate integracje, automatyzację, profesjonalne funkcje i duże oszczędności.
Nasze dokładne porównanie rzuca światło na najpopularniejsze alternatywy systemów call center, ich funkcje i oceny klientów, aby pomóc Ci wybrać odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy i branży.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Internetowe centrum telefoniczne LiveAgent to opłacalne rozwiązanie dla lokalnych i międzynarodowych połączeń przychodzących i wychodzących. Nie ma żadnych ukrytych opłat za użytkowanie ani dodatkowych opłat.
Stale dodajemy nowe funkcje i ulepszamy nasze oprogramowanie, dzięki czemu Twoje wirtualne call center będzie zawsze wyposażone w najnowsze technologie – bezpłatnie.
Już dziś przejdź do naszego alternatywnego centrum obsługi telefonicznej. Zacznij wykonywać i odbierać połączenia w ciągu kilku minut. Po prostu wybierz dostawcę VoIP i skonfiguruj urządzenia agenta i gotowe. To naprawdę łatwe!
Kto powiedział, że alternatywy dla call center nie mogą być profesjonalne? LiveAgent oferuje bogate integracje, najwyższej klasy zabezpieczenia i profesjonalne funkcje, takie jak IVR, ACD, nadzorowane przekazywanie połączeń i automatyczne oddzwanianie.
LiveAgent to doskonała alternatywa dla call center dla samozatrudnionych, start-upów, małych i średnich firm, a nawet przedsiębiorstw. Oprogramowanie jest w 100% konfigurowalne, skalowalne i dostosowane do Twoich potrzeb, niezależnie od tego, czy używasz go do pomocy wewnętrznej, czy do sprzedaży zdalnej.
Masz dość każdego narzędzia pod słońcem, które kosztuje fortunę? Płać tylko za korzystanie w czasie rzeczywistym! Bez ukrytych opłat, bez dodatkowych opłat za minutę, bez opłat za przechowywanie. Tak działamy w LiveAgent.
Zapewnij pracownikom pomocy płynne przechodzenie między odbieraniem połączeń i znajdowaniem ważnych danych klientów. LiveAgent ułatwia znajdowanie wszystkich informacji kontekstowych na temat drogi rozwiązywania problemów klienta od początku do końca dzięki naszemu wbudowanemu CRM.
Najlepsze alternatywy dla call center oferują intuicyjny interfejs użytkownika z ujednoliconym pulpitem agenta, który starannie organizuje interakcje z klientami z wielu kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, media społecznościowe, poczta e-mail i portale klientów.
Chcesz zrobić więcej dla swoich klientów? Ustal datę połączenia! Nasza funkcja połączeń wideo umożliwia prowadzenie klientów przez złożone problemy, łącząc czat na żywo, wideo i monitorowanie odwiedzających online. I to jest dopiero obsługa klienta!
Nasza alternatywa dla call center oferuje bezpłatne czaty i połączenia w aplikacji. Zadzwoń do współpracownika, gdy potrzebujesz pomocy lub masz krótkie pytanie.
LiveAgent oferuje integracje z Facebookiem, Instagramem, Messengerem, Twitterem i Viberem.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Czy wiesz, co łączy BMW, O2, BMW i Yamahę? LiveAgent – bingo!
Tekst porusza temat zarządzania centrum obsługi klienta. Autor suguruje wyznaczanie konkretnych celów dla agentów call center, skracanie czasu oczekiwania, korzystanie z danych klientów oraz wybór odpowiedniego oprogramowania call center. Autor poleca przetestowanie kilku bezpłatnych narzędzi call center przed ewentualnym wyborem płatnego. Ostatecznie zdecydowanie najlepszym wyjściem jest omnichannelowe centrum obsługi klienta, oferujące zintegrowaną strategię obsługi klienta we wszystkich kanałach.
Szukasz alternatywy dla Lucep?
Oferujemy szeroki zakres kanałów komunikacji, podczas gdy Twoje konto LiveAgent jest przygotowywane. Możesz korzystać z czatu, połączeń głosowych, rozmów wideo, formularza kontaktowego oraz innych.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach